Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 708
Jeg bestemte meg at det var på tide å skaffe seg en ny PC snarest og jeg trenger hjelp med utvalg av deler. Skal sette den sammen med fattern.

Den skal være en alt-mulig PC som jeg gjerne vil at skal takle nyere spill. Jeg har et budsjett på 8000kr for øyeblikket, men noen hundre til og fra gjør ikke så altfor mye og kan fint ordnes.

Om noen kunne vært så grei å lage noen lister med det beste man kan få for den prisen ville det vært kjempeflott.

Også, er prisene på harddisker fortsatt høyere grunnet flomkatastrofen?
Trenger du skjerm, tastatur eller mus?

Ja, pris på harddiskene er fortsatt høye.
Sist endret av Smurfe; 17. januar 2012 kl. 21:11.
Petruz's Avatar
Trådstarter
Jeg har allerede skjerm og alt annet.

Takk for svar på det angående harddisker.
Petruz's Avatar
Trådstarter
Hvis det var uklart mente jeg at jeg har alt som headset, keyboard, skjermer og mus o.l fra før. Utenom det trenger jeg alt fra kabinett til cpu og alt imellom.
Sist endret av Petruz; 18. januar 2012 kl. 23:26. Grunn: Uklart
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
jeg låner lista til ruudi, da det ikke er så mye og fikse på den for og gjøre den bedre, men jeg ville personlig valgt et bedre kabinett, kansje også gått opp til 560ti 448 core hvis budskjettet tilater det, eller eventuelt valgt en bedre psu, til fremtidige oppgraderinger
Petruz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Frufsa Vis innlegg
jeg låner lista til ruudi, da det ikke er så mye og fikse på den for og gjøre den bedre, men jeg ville personlig valgt et bedre kabinett, kansje også gått opp til 560ti 448 core hvis budskjettet tilater det, eller eventuelt valgt en bedre psu, til fremtidige oppgraderinger
Vis hele sitatet...
Ser bra ut dette her.
Omtrent hvor bra kommer den til å takle Skyrim og Battlefield 3?
Skyrim på Ultra og Battlefield 3 på High
Petruz's Avatar
Trådstarter
Takker for hjelp! Gjort noen små modifikasjoner i den listen og skal bestille nå.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Petruz Vis innlegg
Takker for hjelp! Gjort noen små modifikasjoner i den listen og skal bestille nå.
Vis hele sitatet...
venligst legg ut det du har gjort, så vi kan komentere og eventuelt komme med konstruktiv kritikk