Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  497 53990
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av t_ben Vis innlegg
Hvor er det billigste stedet å kjøpe MW3 online ?
Vis hele sitatet...
Komplett 199kr.

Eller finner du sikkert det brukt fra ebay for en hundrings hvis du venter lenge nok.
Tenkte mere på å få cd key på email eller noe sånt.
http://cdkeyshere.com/call-of-duty-m...-3-cd-key.html Dette er det billigste jeg har funnet hittil.
Sitat av t_ben Vis innlegg
Tenkte mere på å få cd key på email eller noe sånt.
http://cdkeyshere.com/call-of-duty-m...-3-cd-key.html Dette er det billigste jeg har funnet hittil.
Vis hele sitatet...
Den siden ser tvilsom ut..
Den siden funker fint! Og det er ikke svindel.
Har bestillt fra CdKeyshere før, siden funker som bare det!
har sluttet og spille mw3.. møtte en tdm lobby der 6 av 6 fiender hadde fmg9 akimbo.. gidder ikke mere, hadde aldri trudd jeg skulle si dette men, jeg kjøper bf3
Sist endret av zeicko; 8. desember 2011 kl. 19:21.
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Sitat av zeicko Vis innlegg
har sluttet og spille mw3.. møtte en tdm lobby der 6 av 6 fiender hadde fmg9 akimbo.. gidder ikke mere, hadde aldri trudd jeg skulle si dette men, jeg kjøper bf3
Vis hele sitatet...
Gjør det. Mw3 er bare kopien, "spillet etter mw3". Battlefield 3 er utrolig gjennomført på alle plan.
Sitat av zeicko Vis innlegg
har sluttet og spille mw3.. møtte en tdm lobby der 6 av 6 fiender hadde fmg9 akimbo.. gidder ikke mere, hadde aldri trudd jeg skulle si dette men, jeg kjøper bf3
Vis hele sitatet...
Hvilken platform har du tenkt å kjøpe BF3 til? Kan jo si det at BF3 på PC har gæli masse problemer nå for tida. Masse crashes osv.
Kjøpte meg BF3 i går. Vil nok si at jeg foretrekker CoD fortsatt, men BF er jo noe helt annet. Så kommer til å spille begge
Ikke gjør en MW3 tråd om til at den handler om BF3 nå da, eller "BF3 - MW3, hvem skal ha hva"
Hvis noen er interesserte i å ta et par runder :P spiller alt :P steam er det samme som her på freak
Sitat av Basetrap Vis innlegg
Ikke gjør en MW3 tråd om til at den handler om BF3 nå da, eller "BF3 - MW3, hvem skal ha hva"
Vis hele sitatet...
er jo relatern siden det er to nye spill som konkurerser høsten 2011
Sitat av BF3movies Vis innlegg
er jo relatern siden det er to nye spill som konkurerser høsten 2011
Vis hele sitatet...
Nei, fordi dette er en MW3-tråd, ikke en BF3 vs MW3-tråd.
Føler for å whine litt;

Ble veldig skuffet over dette spillet og hadde ikke kjøpt det igjen. Eller, jo til 199kr på Komplett er det verdt det.

Bare kids som skriver alt mulig piss på chatten, vanvittig kjipe baner og haugevis av hackere.

Orker kun å spille 2-3 matcher sammenhengende, før jeg ragequiter.

Det er liksom først nå man ser hvor mye bedre BO er enn MW-serien.
Har spilt mye på 360 siden release, og i går kom PC-utgava i posten. Må si det er VELDIG uvant å spille med tastatur og mus når jeg har brukt stikke, men synes det begynner å komme seg nå etter noen timer spilling. Gameplay er jo selvsagt likt, men syns det er mindre snipere som camper overalt, men mulig det bare er jeg som ikke har støtt på mange enda :P Kjøpte det så jeg kan spille på netbook'en når jeg ikke har 360'en i nærheten, og det fungerer overaskende bra på mine Acer Ferrari med eksternt skjermkort.
Kjøpte akkurat spillet, synes det er helt greit i forhold til mw2. Men synes mapsa er helt like, er jo bare trange by/lager bygninger som alle bare løper rundt i. Er det noe vits å bruke noe annet enn smg på dette spillet? Siden det er bare close-quarter combat som skjer så dominerer smg med sin firerate og damage. Noen som har noen innspill å komme med?
Sitat av Shepard Vis innlegg
Kjøpte akkurat spillet, synes det er helt greit i forhold til mw2. Men synes mapsa er helt like, er jo bare trange by/lager bygninger som alle bare løper rundt i. Er det noe vits å bruke noe annet enn smg på dette spillet? Siden det er bare close-quarter combat som skjer så dominerer smg med sin firerate og damage. Noen som har noen innspill å komme med?
Vis hele sitatet...
Ikke annet enn at jeg er helt enig. Har 1800 kills med UMP45, så kan trygt si at SMGs er ganske så overpowered i MW3.
Har tittet en del på damage charts, og ser at nesten alle våpen dreper på 3 skudd på close range. Etter det så føler jeg at det nesten er bortkasta å bruke noe annet enn smg, siden de har høyest firerate og like mye damage som både assault rifles og lmg.
Ser komplett har det for 199 er det noen steder det er billigere? Har spillet på xbox men jeg synes det er helt jævlig ekkelt å bruke kontroll
Sitat av toxicity Vis innlegg
Ser komplett har det for 199 er det noen steder det er billigere? Har spillet på xbox men jeg synes det er helt jævlig ekkelt å bruke kontroll
Vis hele sitatet...
Finnes vel en prisgude et sted?
Sist endret av JVMyhre; 15. desember 2011 kl. 00:12.
Sitat av toxicity Vis innlegg
Ser komplett har det for 199 er det noen steder det er billigere? Har spillet på xbox men jeg synes det er helt jævlig ekkelt å bruke kontroll
Vis hele sitatet...
CDKeysHere er det billigste jeg har kommet over hittil, ca 130kr. Både jeg og flere kompiser har brukt siden til diverse spill, den er legit.
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Er ganske gøy at at mw2 koster 299 på spaceworld, og mw3 199..
Føler meg som en n00b når jeg spiller på PC.. På 360 hadde jeg et snitt på 18 kills, og en k/d på 2,2 sånn ca. Nå har jeg ca. 10 kills og k/d på 0,6. Må innrømme at jeg savner Xbox-kontroller på PCen
Sitat av Hobby Vis innlegg
Føler meg som en n00b når jeg spiller på PC.. På 360 hadde jeg et snitt på 18 kills, og en k/d på 2,2 sånn ca. Nå har jeg ca. 10 kills og k/d på 0,6. Må innrømme at jeg savner Xbox-kontroller på PCen
Vis hele sitatet...
Det er vel mulig å bruke xbox-kontrolleren på PC. Med mindre du har trådløs da.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Det er vel mulig å bruke xbox-kontrolleren på PC. Med mindre du har trådløs da.
Vis hele sitatet...
Har solgt Xbox'en, ellers hadde jeg gjort det
Kjøpte akkurat en ny laptop idag og spillet funker flotters
Liten netbook til bare 4000,- kjører spillet på full grafikk og oppløsning, med 30fps gjennomsnitt. Kjøpte forresten spillet forrige uke for bare 249,- hos Gamestop.
Du kan bruke Trådløs Xbox kontroller hvis du har Denne.
Gikk på dedicated servers nå og fikk 20000 XP for hvert kill. Spilte bare i et minutt for folka der inne sa man blir banna etter ca to uker.

Noen som vet om dette stemmer eller ikke?
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skateward Vis innlegg
Gikk på dedicated servers nå og fikk 20000 XP for hvert kill. Spilte bare i et minutt for folka der inne sa man blir banna etter ca to uker.

Noen som vet om dette stemmer eller ikke?
Vis hele sitatet...
burde ikke være sånn? Tenk om du var noob og ikke viste at det skjedde?
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Fordi du får en prestige token for hvert spill, ikke for hvert prestige.
Vis hele sitatet...
Da skulle han hatt to?
Sitat av Foretningssans Vis innlegg
Da skulle han hatt to?
Vis hele sitatet...
Ja, han skulle det. Før jeg begynte å spille MW3 hadde jeg gått i prestige i MW2 og Blops, så jeg starta med to tokens. Og her om dagen gikk jeg prestige i CoD4, noen timer etter hadde jeg ny token.
Er det bare jeg som savner det hybrid scopet på sniper som er i campaignen men ikke i MP ? Tenker da på der man har det regular scopet på toppen av snippern også kan man vri om snipern så har man ett Red dot sight på siden av snippern, bare jeg som savner dette scopet i MP ?

Har kun spellt gjennom campaignen 1 gang så husker ikke helt hvilket av missionet det var men minst å huske det var det missionet i france.
Hverfall det scopet rocka og hvorfor de har acog sikte på sniper og ikke RDS er meg ett under, gjør meg også en smule irritert

Er det bare jeg som savner det hybrid scopet på sniper som er i campaignen men ikke i MP ? Tenker da på der man har det regular scopet på toppen av snippern også kan man vri om snipern så har man ett Red dot sight på siden av snippern, bare jeg som savner dette scopet i MP ?

Har kun spellt gjennom campaignen 1 gang så husker ikke helt hvilket av missionet det var men minst å huske det var det missionet i france.
Hverfall det scopet rocka og hvorfor de har acog sikte på sniper og ikke RDS er meg ett under, gjør meg også en smule irritert
Sitat av lollern Vis innlegg
Er det bare jeg som savner det hybrid scopet på sniper som er i campaignen men ikke i MP ? Tenker da på der man har det regular scopet på toppen av snippern også kan man vri om snipern så har man ett Red dot sight på siden av snippern, bare jeg som savner dette scopet i MP ?
Vis hele sitatet...
Tror kanskje at du tenker på MK14, som er en Assault Rifle og ikke en Sniper. Den er nesten identisk med M21, bare at den ikke har scope. Den går det an å få hybrid scope til.
Neida snakker om sniper, var litt feil å si hybrid scope egentlig fordi hybrid scope er jo 2 scopes i ett men den jeg snakker om er ett vanlig sniper scope på toppen av snipern og ett RDS på siden av snipern som jeg kunne toggle imellom.
Åja, bare jeg som ikke fulgte med. Jeg ser for meg at snipere hadde blitt litt vel OP i MP da.
Sitat av lollern Vis innlegg
Neida snakker om sniper, var litt feil å si hybrid scope egentlig fordi hybrid scope er jo 2 scopes i ett men den jeg snakker om er ett vanlig sniper scope på toppen av snipern og ett RDS på siden av snipern som jeg kunne toggle imellom.
Vis hele sitatet...
Den finnes ikke i MP. Det er vel m21

Ikke attachmentsa heller. Og nei, savner det ikke, snipzor er OP nok frå før av.


Edit: Leif
Sist endret av haardi; 21. desember 2011 kl. 16:01.
Jeg får meg PS3 og CoD MW3 til jul, så lurer egentlig på om det er mange her som også spiller MW3 på PS3, hvis ja, legg ved nick, så jeg kan legge dere til, kjenner faktisk ingen som spiller aktivt ps3, alle kompisene mine har xbox 360 ^^
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
Jeg får meg PS3 og CoD MW3 til jul, så lurer egentlig på om det er mange her som også spiller MW3 på PS3, hvis ja, legg ved nick, så jeg kan legge dere til, kjenner faktisk ingen som spiller aktivt ps3, alle kompisene mine har xbox 360 ^^
Vis hele sitatet...
Du finner meg på PSN som Winceboy1337 hvis du er keen på å game . Er bortreist til 3. januar, though.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Du finner meg på PSN som Winceboy1337 hvis du er keen på å game . Er bortreist til 3. januar, though.
Vis hele sitatet...
Kult, legger de gtil så fort alt er kobla opp :P
Håper på flere svar fra folk
Noen som har problemer med special ops på pc? Går fint i noen minutter, plutselig så bare blir alt bare helt mongo. Med andre ord, for eks. kompisen min bare løper rundt og skyter i bakken og bare står der og glaner i veggen, mens jeg løper rundt og dreper ting liksom. Men det rare er at på hans skjerm så gjør jeg akkurat det samme, hva er dette?
Jeg har spilt MW3 nå i dag og er forferdelig frustrert. Jeg har 289 timer i MW2 og 100+ timer i Black Ops, to spill som egentlig er ganske forskjellige. Begge spillene (MW2 og BlackOps) var for meg utfordrende i begynnelsen, men ikke urettferdig eller urimelige. Jeg fikk i begynnelsen uendelig mye deng i begge og brukte lang tid på å hevde meg. På dette tidspunktet, annser jeg meg selv over gjennomsnittelig god (typisk eller?), som regel alltid blant top 3 når jeg spiller. MW3 ligner heldigvis (for meg) på MW2, et spill jeg er veldig glad i. Men det er par ting jeg ikke forstår som f.eks:
  • Skade

    Jeg bruker for øyeblikket M4A1 med Kick og rødpunkt. Jeg kan nærmest tømme et magasin i noen uten at de dør. Ofte skyter jeg på dem, de oppdager meg, skyter meg noen runder meg en liten maskinpistol som f.eks PP90M1 og jeg er dø. Wat? Hva faen var det som skjedde der? Jeg croucher, sikter og skyter og likevel...
  • Lugging

    Jeg veit hvordan "internett" fungerer, jeg har konfigurert ruteren min og nattingen er på plass slik den skal, null stress, den står som "Open". Matchmakingen fungerer veldig fint forøvrig. Det virker likevel som om latency er et større problem i MW3 enn i MW2 (eller blackops for den saks skyld) hvor jeg opplevde at kuler "gikk rundt hjørner" osv. Jeg er redd dette er en av årsakene til frustrasjonene jeg opplever beskrevet under "Skade". Det er som det finnes 3 virkeligheter, den jeg opplever, den motstanderen min opplever og tilslutt hvordan ting faktisk er! Det jeg gjør, avviker ofte fra hva jeg ser på killcam! Et eksempel er hvordan jeg passet på HQ gjemt bak en pult: En dude dukker opp, jeg skyter på ham og han ser meg og dreper ham. Jeg forstår ingenting og tenker at: "javel, han har vel bedre aim + høyere damage eller noe". På killcam ser jeg at duden dukker opp og at han skyter på meg før jeg skyter på ham! *ragequit*
  • Maps

    Jeg veit ikke hvem som har laget "mæppsa", men de kunne godt ha tatt en titt på de fra MW2. Jeg forstår at jeg på dette punktet er veldig lett å avføye som et vanedyr av en noob, men jeg syntes alt er så rotete og trangt! Glad jeg ikke er vant til å være sniper.

Jeg vil til sist si at jeg håper at disse tingene kun er vanesaker og jeg bare må roe ned egoet og stoltheten litt, jeg er som regel redd for å oppfatte ting feil, men ikke i dette tilfelle. Noen som kjenner seg igjen?
Sist endret av Exothermal; 26. desember 2011 kl. 02:19. Grunn: Databasefeil, duplikater, wat?
Trodde jeg aldri skulle komme til den konklusjonen at BF3 er et mye bedre spill enn MW3...


Mvh CoDfanboy :/
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Trodde jeg aldri skulle komme til den konklusjonen at BF3 er et mye bedre spill enn MW3...


Mvh CoDfanboy :/
Vis hele sitatet...
Gratulerer og velkommen etter.
Jeg gidder ikke mer selv nå. Uninstaller det og forsøker å glemme hele greia. Er bare så trist at neste ingen spiller MW2 lenger.
Sitat av Exothermal Vis innlegg
Jeg gidder ikke mer selv nå. Uninstaller det og forsøker å glemme hele greia. Er bare så trist at neste ingen spiller MW2 lenger.
Vis hele sitatet...
Såpass ja. Før du avinstallerer, hvilken lvl er du i?
Level 30. Jeg har virkelig forsøkt å gi det tid, men det handler ikke om at jeg er ny. Jeg hadde f.eks en game i går natt som var veldig bra hvor jeg klarte meg veldig fint og ting fungerte slik de skulle. Hvor min oppfatning var lik den jeg så i killcam osv. Da gjør det ingenting om jeg blir knærta av tyske 12 åringer, men slik det er nå... Det er som om de har voldtatt MW2 og ødelagt det, laget ny innpakning og solgt. Jeg har ikke vært så skuffa på lenge.
Jeg har spilt mye BF3 og MW3 siden release, og må nok si jeg spiller mer MW3 enn BF. Dette er nok mye pga at jeg ikke spilte de gamle spille, bortsett fra opp til lvl20 på MW2 og Black Ops opp til 50, sjette prestige. Jeg hører de som spilte MW2 ikke er så glad i 3'ern, men selv har jeg ikke noe forhold til MW2 og for meg er dermed ingenting "ødelagt". Dog, jeg likte aldri MW2, så det ble aldri spilt.
Sitat av Exothermal Vis innlegg
Jeg gidder ikke mer selv nå. Uninstaller det og forsøker å glemme hele greia. Er bare så trist at neste ingen spiller MW2 lenger.
Vis hele sitatet...
Er mange av de ''gamle'' folka som spiller MW2, selv har jeg gitt opp MW3.
Eneste er alle di helvettes cheatern'e som florerer, kjenner en selv som bruker aimbot hver runde, er så jævlig unødvendig.

Så har du de som bruker kick script, britiske småunger som hyler i micen, 90% nuke tryhard's og så videre.


Men jeg liker det likevel
Enig med han som never at mapsa er små og rotete. Savner litt mer åpne områder som man kan bruke sniper på (slik det er meningen at man skal bruke sniper, ikke QS). En annen ting jeg savner er nattbaner. Det har ikke vært i MW-serien siden CoD4, og jeg fatter ikke hvorfor de har forkastet dette. Treyarch har vært flinkere på dette, nattbaner både i WaW og Blops.