Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1198
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
hei

for ikke lenge siden formaterte jeg min trofaste acer aspire 5838z, og kjørte på win7 ultimate 64bit.
men etter formateringen har ikke mousepaden vert akkurat grei! når jeg trykker inn en tast på tastaturet funker ikke mousepaden før jeg enten slipper tasten og venter i 1 sekund, eller trykker på en annen tast og venter i 1 sekund.

jeg har oppdatert driverne til nyeste og da kommer problemet, men når jeg ikke har driverene installert funker alt fjell, men da funker ingen av de fancy tillegsfunksjonene som jeg er hyppig bruker av, som skrolling, klikking ved tapp.

mousepaden er av typen: synaptics touchpad v7.2

noen som har hatt dette problemet og funnet en løsning på det?

takker for svar

mvh Even.
Virker som touchpaden deaktiveres når du skriver. Hvis jeg ikke husker feil så kan dette endres på inne på tastatur eller mus-innstillinger.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
http://www.synaptics.com/resources/drivers

Evt. fra laptoplevrandøren...
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Trådstarter
har nå insallert den slashdot linket til men nå er problemet enda merkeligere, jeg trykker en klapp så stopper den i noen ms før den begynner og bevege seg i ca 2 sekunds tid før den stopper og funke igjen

har nå bestemt meg for og ikke ha driverne installert og heller leve uten skrollen.
noen som vet hvordan jeg forhindrer at driverne blir automatisk installert igjen?