Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 2423
EVE online ser ganske så stilig ut

er det noen som har spillt spillet??

jeg vil høre deres mening om spillet
jeg lastet det ned i går, syntes det virket ganske fett! Har jo akkurat startet da, så skjønner ikke mye, men den gir jo rimelig god hjelp når du starter.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Spillte det en liten stund når de ga ut gratiskontoer, førsteintrykket var at det virket ganske kult, elsket grafikken og de utrolig fine stjernehimmelene, galaksene og tåkene men jeg ble lei av all reisinga (tar litt tid), men smaken er jo som baken
Hvilken type spill er det, og hvor får jeg lastet det ned?
Sitat av Blindlespe
Hvilken type spill er det, og hvor får jeg lastet det ned?
Vis hele sitatet...
er sånn romskip spill
eve-online
Noen som har lyst til å låne meg en accout så jeg kan teste spillet?

Er det kun online, eller finnes det singleplayer og?
Husker jeg hadde en konto da de gidde vekk et gratis år med spilletid, men hadde så dårlig data at grafikken rett og slett ble for jævlig. Hadde vært kjekkt å spillt det nå da :/ har hørt mye bra om det.
eve online trial

På denne siden får du 14 dagers trial account
Tusen takk Har installert spillet nå, men når jeg spiller det klikker hele PCn. Hele bildet vrenger seg, og det blir bare masse farger, deretter restarter PCn seg Hva kan det komme av?
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
For meg virket det som om halve spillet går ut på å farme mineraler, og det var en rimelig kjedelig affære. Synd, for jeg har villet spille et kut space-age MMO helt siden de forandret på Galaxies.
Jeg har spilt det og gikk etter hvert veldig, veldig lei, men det er fordi jeg ønsker å ha noen form for exp i løpet av spillperioden min. Alt går på tid, kamper er skjeldent i starten av spillet og du bedriver mesteparten av tiden med å utvinne diverse mineraler og metaller fra steiner som svever rundt om i verdensrommet... Har du god tålmodighet og mye tid, så er spillet for deg
EVE-Online ja.. Det kjenner jeg godt! :-)
Jeg har spillt i litt over to år eller noe sånt nå.. Spillet er bra det, men det er absolutt ikke for alle. Det krever enormt med tålmodighet/tid før du blir noenlude "flink". Som andre har sagt så blir det en del mining av mineraler for å få nok penger til nye skip og skills.. Med mindre man blir pirat og tjener penger på det.
ok, nå har jeg rota langt ned i bøtta igjen... men men

Finnes det fortsatt folk her som spiller?
Jeg har spillt ganske lenge, men de jeg spiller sammen med har visst tatt seg en pause.. (uten å si fra så klart!) Det blir ganske tomt i corp-chat'n når det er bare to stykker der, og begge er meg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg begynnte å spille for en uke siden. Har gått mest i å reke rundt etter scordite og hente tobakk til agenter. De gangene jeg har våget meg i 0.4 har det gått noe dårlig =\
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Tittelninja
flexd's Avatar
Donor
Jeg spiller fortsatt (contact flexd ingame hvis du vil \o), Lurte akkurat på om det var noen flere på nFF som spilte ^_^
Sitat av Mantus
Jeg begynnte å spille for en uke siden. Har gått mest i å reke rundt etter scordite og hente tobakk til agenter. De gangene jeg har våget meg i 0.4 har det gått noe dårlig =\
Vis hele sitatet...
Med mindre du er sammen med noen som er godt utstyrt (gang) eller er vanvittig kraftig er det lite å enten ut fra 0.4 eller mindre. Mine scordite av alle slag er faktisk det som er mest lønnsomt i hele spillet. På scorditemining skal man kunne klare å hente ut ca 40k isk hvert 5 min etter en times spilling med newbie frigate + 2 mining laser 1. Finn deg et sted der de kjøper scordite (vanlig, condensed eller massive) til 15-16 ISK og et nærliggende astroidebelte.

Hva slags rase har du plassert deg i?
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Hvis noen hører vet eller hører om et lignende MMO så si ifra. Hva skjer med at markedet oversvømmes av middle-earth lignende MMO's? Jeg vil ha space age MMO. Forhåpentligvis kommer det et nytt snart!
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Jeg spilte EvE i over et år før wow kom ut. Veldig dypt spill for å si det slikt. Er så mange forskjellige ting du kan gjøre, forskjellige skills du trener, oppdrag du kan ta, npc å drepe, trading, mining, building, PvPing... Lista fortsetter.

Etter min mening er det et kjempe bra spill. Er lett og komme seg inn i det, og er lett og få seg venner samt sterke allierte. I PvP er det ikke bare å nuke, og håpe på at du treffer mest. Du må ha skills til de forkjellige skipene, sette på mer armor/strøm osv. på skipet, skytere, lasere eller missil/rakett kastere. Du må velge riktig ammunisjon, taktikker, om du vil være på offensiven eller defensiven. Du kan velge at motstanderen må komme nerme deg ved å bruke våpen som begrenser rangen til din motstander, eller locking time til skipet hans/hennes. Noen skip er bygd for det ene, andre for noe annet.

Er en stor verden der ute.
Spillte det en god stund ja! Det er dritbra spill. Veldig dypt og komplisesrt, og tar litt tid å sette seg skikkelig inn i, men når du først har gjort det, så blir det veldig gøy
Tittelninja
flexd's Avatar
Donor
Vel.. er det noen som fortsatt spiller? Jeg er Gallente (og Caldari), bor i lowsec, er pirat (yarr!).

Hvor/hvem er dere?
Skavise, jeg har to chars jeg spiller med aktivt. "Nothra Worm" og "Sinna Mark". Nothra er miner (og hovedinntektskilde) mens Sinna er oppdragstaker spesialisert på bruk av missiler. Jeg spilte litt for et år siden med en annen char(galente), men jeg lar han ligge inntil videre.
Tittelninja
flexd's Avatar
Donor
Du er ikke intressert i å bli pirat da? Trenger flere folk i corpen
Sitat av flexd
Du er ikke intressert i å bli pirat da? Trenger flere folk i corpen
Vis hele sitatet...
Nei, tror ikke det. Mineren er i et corp som vet hvordan de skal få folk til å bli. 1 dag etter at jeg joiner står det en Osprey i hangaren min g jeg har ellers fri tilgang til utstyr fra de. Oppdragstakeren (senere skal jeg banke pirater) har jeg i et corp sammen med en jeg jobber med.
Tittelninja
flexd's Avatar
Donor
Hmm, Hvor mye tjener du på denne miningen da? Og hvor mye isk har du/Hva bruker du til å mine? (har aldri giddi å mine, tar jo jo så jævlig med tid )

edit:

Men ja ok, du får siifra hvis du ombestemmer deg da (Er egentlig ikke så veldig pirate, vi dreper stortsett alt og gjor som vi vil (det er jo også mulig å mine her, mye icebelts osv)
Sist endret av flexd; 10. mai 2007 kl. 09:45.
Med tanke på at det er under en måned siden jeg tok opp moroa igjen og spiller på to chars, så har jeg verken mye penger eller spesielt gode skills. Til mining bruker jeg en Osprey, til frakt og salg en Badger. Oppdragstakeren startet med en Kestrel og nå har jeg en Carcal.
Tittelninja
flexd's Avatar
Donor
Har bare spilt i ca 6 måneder jeg, flyr mest Thorax/vexor/Celestis og Drake

Men du finner vel fort ut at mining ikke er særlig lønnsomt eller morsomt i en Osprey (tar jo EVIGHETER)
Sist endret av flexd; 10. mai 2007 kl. 09:58.
Første dagens mining etter å ha fått meg en Osprey (den var gratis, og alt jeg trengte til gratis) tjente jeg meg 5 millioner ISK. Til å ha spilt den charen i 6-7 dager var ikke det så ille.

De største pengene kommer fra mining, det morsomste kommer fra noe man skyter på. Handel, kjøp et sted, frakt til et annet sted tjener jeg også godt på.
Tittelninja
flexd's Avatar
Donor
Hmm.. Men 5m er jo ikke veldig mye Får mest (og egentlig alt), fra å ransome/drepe folk.
▼ ... over et år senere ... ▼
nu har jeg gravd lang nede.
er det noen som spiller EvE online?
startet for 2 uker siden og storkoser meg som sharpshooter:P
knuse "bip" av det meste på 45km avstand:P hehe går ikke lei.

ps heter mozeto(killer) og tazore(mining)
Sist endret av Shimool; 2. februar 2009 kl. 00:14.
Jeg spiller fortsatt
ka du hete da?? er du logga på nu? kom i norges chaten da:P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sorry for at jeg bumper en eldre tråd, men jeg har starta med EVE Online nå (denne helga). Storkoser meg med spillet. Flyr nå i et Destroyer skip og salvager wrecks mens jeg gjør missions. Er også medlem av NorCorp Technologies og navnet er Loadman.

flexd: Etter hvert, hvis jeg finner ut at jeg har lyst å spille EVE har jeg store planer om å bli pirat. Jeg må ha litt action og spenning!
Clr: blir du pirat, vel, da kan du komme til å hilse på meg. Og det du vil se er mengder med raketter som flyr mot deg. Jeg er i 1st Step Academy, TREND Alliance, og de har som vane å arrangere antipiratblokader ved kjente piratområder.
Vi har en enste i gjengen som spiller EVE, å siden han sitter helt i sin egen verden å ikke blir med på det vi spiller kjenner jeg at jeg gulper litt hver gang jeg hører EVE. Men det verste er at det sikkert er et kult spill.. ;P
meitemark: Bare pass deg! Jeg er værre en Jack Sparrow!

Sadoka: Hey, både Tobbi og jeg spiller da EVE! Snart får vi med Kristian og Sigve og!
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Sitat av Clr Vis innlegg

Tobbi
Vis hele sitatet...
Han hetter ikke tilfeldigvis dalland til etternavn:P?
Sitat av DannyFugl Vis innlegg
Han hetter ikke tilfeldigvis dalland til etternavn:P?
Vis hele sitatet...
Nei desverre, han gjør ikke det. Men ser du er fra Sola... close! Trenger ikke bruke 'Warp Speed' for å nå deg.
Jeg spiller fortsatt jeg, dog litt mindre enn vanlig da jeg svømmer i skolearbeid

Er ikke noe særlig pirat lenger (men jeg skyter på folk jeg ser i lowsec hvis jeg har passende skip), er i Vanguard Frontiers / Sc0rched Earth