Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1401
Ja, jeg lurer på om noen vet om noen tøffe tattoveringer som man kan ha på underarmen?
Lurer på å ta en nå til uka, men vet ikke helt hvordan..
Samma hvilken str den er, bare ikke alt for stor?

Håper dette er rett plass å poste
En tattis skal jo liksom symbolisere noe DU liker (Eller er det feil? )

Så noe naturlig er kanskje barna dine sitt navn på kinesisk eller noe sånt?
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Donor
Du kan tatovere et bilde av hva du vil, hvor du vil og hvor stor du vil.
Men vær klar over at i noen yrker er det tabu med synlige tatoveringer.
Og vær sikker på at du tatoverer noe du ikke blir lei på levetida di.
jeg klarte å tattovere begge underarmene mine når jeg var full i utlandet. tattoveringene som er identiske, dekker helt ifra 10 cm ifra håndleddet og opp til albuen. tattoveringene er i svart hvitt og er 3 store og 1 liten stjerne med skyggelegging på hver arm.
Angrer ikke på at jeg tok de, selv om jeg muligens hadde revurdert ekstra godt hadde jeg vært edru med tanke på plasseringen og jobbmuligheter i fremtiden.
Har ikke hatt noe problem med jobb (rema 1000 og bensinstasjoner) selv om jeg tror det kommer litt ann på arbeidsgiver. i fremtiden og i "ordentlige jobber" altså jobber som krever høyere utdannelse, regner jeg med at det er litt verre, men hva har man langermede skjorter for?
Hva med det kinesiske tegnet på stjernetegnet ditt?
Navnet på barna dine med vanlige bokstaver? Eller det vediske symbolet for stjernetegnet ditt? Eller den kjemiske strukturen for LSD? Jack Daniels flaske? Eller noe du har tegna selv? Det viktigste er at det er noe du kan stå inne for, og som faktisk betyr noe for deg. Ikke kult å angre om et år til, nå det plutselig ikke er så himla "inn" med det du har på armen. Synes du burde tenke litt mer over hva du vil ha, og ikke bare ta noe på sparket.
Sjapper som tatoverer deg drita høres vel litt lugubert ut for meg.

Moralpreken til trådstarter:
Uansett synes ikke jeg at du skal ta en tatovering bare for å ta den.
Tatoveringen bør symbolisere noe du liker eller assisierer deg med, husk du skal mest sannsynelig ha den resten av livet ditt. Derfor er det utrolig kjipt å ta noe du angrer på, for så å ende opp med laseroperasjoner og arr.

>> MR. COOL ICE http://i106.photobucket.com/albums/m...02/mytatts.jpg

Eit: Pyramide.
Sist endret av otimate; 18. mai 2009 kl. 12:11.
Så ufattelig dårlige forslag! Du har helt åpenbart ikke tenkt deg om i det hele tatt, og burde så absolutt vente før du blekker deg. Ta noe som betyr noe for deg eller noe du rett og slett bare synes ser estetisk bra ut, men for all del ikke ta en motetattovering. Ta noe tidløst som du kan leve med.

Jeg har tenkt på tattoo de siste 15 årene, tenkt på mange forskjellige motiv, gått bort i fra det og kommet tilbake, men plutselig slo det meg som et lyn forrige dagen og da fant jeg endelig ut hvilket motiv jeg skal ha i forhold til symbolikken bak. Det fantes ikke tvil i mitt hode på at denne vil jeg bære livet ut, og jeg har bestilt meg time om få uker. Vær også veldig selektiv på hvem som tattoverer deg og gjør grundig research på nettet først, og gjerne stikk innom studioene for en prat. Trenger du tips til dette har jeg mye kunnskap på lager.

Hadde du søkt litt først hadde du funnet "Den store tattoveringstråden": http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=75833

Her står det mange gode tips og er verdt å lese, så anbefaler at du henvender deg der
som flere har antydet, du tatoverer deg ikke uten mål å mening. En tatovering burde ha en viss mening for den som skal ha den, det burde også vært godt gjennomtenkt. Basert på trådstarter sin første post, tror jeg at vi kan konkludere med at trådstarter har en liten hastesak...
Du skal ikke ha hjelp av folk på ett forum, om størrelse å motiv...
Sist endret av Spelly; 18. mai 2009 kl. 12:17.
tatto kan du jo ta i alle former.. Men er jo teit å ta en elefant nå å senere finne ut du ikke liker elefanter... Men snakk med en fyr som tegner bra om noe du kunne tenke deg så mekker de sikkkert noen utkast.
Enig, eg bør ta noe som har en særegen betydning for deg selv. Eller noe som du bare syns ser estetisk bra ut. Tatoveringer på armer vil jo nesten alltid synes, det er også noe å tenke på.. Viktigste er å tenke lenge, å ha bestemt seg skikkelig.. Nå vet ikke jeg om du kanskje etterpå vil ta et heilt "sleeve" i senere tid, dette kan også være noe å tenke på, i senere tid vil du kanskje bygge på og da er det kjekt å ha nettop et motiv det går av å bygge videre på
Sier seg selv at han bør ta en nFF logo !
Tattover "Freak Forum" logoen <3

Eller: http://i292.photobucket.com/albums/m.../momtattoo.jpg
men skriv nFF i stedet for "mom" !
Synes trådstarter er ute etter å ta tattovering på feil grunnlag. Har selv et heartagram og er fornøyd med det, men er som mange sier når du først har tatt en vil du ha flere. Har veldig lyst på flere tattoveringer, men giddr ikke trykke på noe bare for å ta det liksom. For meg er tattovering som kunst og burde representere noe du liker, synes er fint eller noe som har en betyning for deg. Kanskje finne en tattovering som representer noe ved personligheten din eller et sitat du kanskje har betydning for deg.