Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 2659
T-shirthell stenger i morgen, så dette er siste sjanse til å få deg noen skikkelige t-shirts. Jeg bestiller i alle fall et lass, da jeg er jævlig fornøyd med de gamle.

Shop till you drop, 10% avslag på alt.

www.tshirthell.com
yeah, jeg fikk med meg det der. Litt trist at jeg aldri fikk bestilt noe der. Kanskje jeg skal gjøre det nå?
De siste t-skjortene jeg bestilte kom så langt som til tollen.

Jeg betalte avgiften, men pakken klarte tollen å returnere.

Det var andre gang pakken ble sendt til meg - siden har det blitt stille fra den fronten :/


Første gangen klarte posten å returnere pakken samme dag som de sendte ut henteseddel til meg.


"HURRA!".
nooo, aldri mer tshirthell T_T
bajs...hvorfor stenger de? noen som veit om størrelsene der er små eller store sånn utenom det vanlige? har bestilt 2 t-shirts nå i M, men tørr ikke bestille flere for veit ik om de vil passe. Finnes det no lignende sider?
Ministry of Love
sptz's Avatar
Størrelsene står oppgitt i både cm og tommer på størrelseskartet på siden så anbefaler at du bare måler selv

Bestilte akkurat "Lets get fucked up! Like the economy"
Hadde jeg hatt noe å måle meg med så.. litt vanskelig når jeg sitter på en hybel med minimalt av ting ;p Har lyst til å bestille mere, men litt kjipt hvis d ikke passer.
Hatt planer om å bestille noen teite t-skjorter derfra lenge, og nå gjorde jeg det endelig.

Synd de går ned, men kan ikke si det bryr meg noe særlig egentlig
Sitat av snøsokk Vis innlegg
bajs...hvorfor stenger de?
Vis hele sitatet...
Du kan lese om hvorfor her.

Forresten heter fyren virkelig Sunshine Megatron. Navnet kan spores tilbake hit.
Varer bestilt for 220 dollar, håper fattern ikke blir for sur.

Anyway, synd at de skulle stenge. Mange slotte t-shorter til en bra pris.
Bare lurte litt på denne:

"We are required to put your full invoice amount on the "Customs Form" and on the packing slip within your package (so... if your order is $72, we put $72 on the form and in the box)."

Med frakten regnet inn? Eller uten?
Sitat av Melodrama Vis innlegg
Bare lurte litt på denne:

"We are required to put your full invoice amount on the "Customs Form" and on the packing slip within your package (so... if your order is $72, we put $72 on the form and in the box)."

Med frakten regnet inn? Eller uten?
Vis hele sitatet...
Invoice er vel det som er inni pakken, altså uten frakt. Frakten spiller ingen rolle, tror jeg aldri har vært borte i noen i utlandet som skrev fraktprisen på pakken.. Mulig jeg husker feil, men tror altså ikke det
Sitat av tafsern Vis innlegg
Invoice er vel det som er inni pakken, altså uten frakt. Frakten spiller ingen rolle, tror jeg aldri har vært borte i noen i utlandet som skrev fraktprisen på pakken.. Mulig jeg husker feil, men tror altså ikke det
Vis hele sitatet...
Takk . Driver og bestiller mye på nettet, og har desverre vært borti noen som MÅTTE ha fraktprisen inkludert. Men sånt er ganske sjeldent ja.
NB: T-Shirt Hell stenger ikke alikevel, det hele var en spøk tydeligvis..(T-Shirt Hell going out of business? Really? Because of some hate mail? Are you fucking kidding me?) haha, må le av han der T-shirt Hell duden ass
Smart, men dårlig gjort.
Sikkerhetsklarert
Smart det der ja.. Fikk vel solgt en god del tskjorter "siste" dagen han.
Smart salgtriks ja..Men trur kansje det ligger no anna bak det etter at jeg leste alt som sto der. Virker som om han bare ville kødde med alle de folka som hetser han pga mange upassende t-shirts som kansje ikke alle liker veldig godt. Er endel t-shirts der som jeg ikke kan skjønne at folk vil gå rundt med, men folk tar jo alt så seriøst om dagen og da. Må jo gå ann å se ironien og humoren bak det der.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg syntes dette er ufattelig drøy markedsføring. Hadde det vært i Norge hadde det vært superulovlig.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av Melodrama Vis innlegg
Bare lurte litt på denne:

"We are required to put your full invoice amount on the "Customs Form" and on the packing slip within your package (so... if your order is $72, we put $72 on the form and in the box)."

Med frakten regnet inn? Eller uten?
Vis hele sitatet...
Sitat av tafsern Vis innlegg
Invoice er vel det som er inni pakken, altså uten frakt. Frakten spiller ingen rolle, tror jeg aldri har vært borte i noen i utlandet som skrev fraktprisen på pakken.. Mulig jeg husker feil, men tror altså ikke det
Vis hele sitatet...
Invoice er fakturaverdi. Pr def skal også fraktkostand inkluderes i denne summen.
Enkelt og greit betyr det at det er ikke noe vits i å sende mail å spørre om han vil skrive ned verdien.
Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
Invoice er fakturaverdi. Pr def skal også fraktkostand inkluderes i denne summen.
Enkelt og greit betyr det at det er ikke noe vits i å sende mail å spørre om han vil skrive ned verdien.
Vis hele sitatet...
TAKK! Var akkurat det jeg mistenkte, det andre svaret jeg fikk var jeg litt i tvil om.
Hahaha, den var drøy. Fy faen så sleipt gjort!


(jeg hadde lett gjort det samme)
Sitat av nso Vis innlegg
Jeg syntes dette er ufattelig drøy markedsføring. Hadde det vært i Norge hadde det vært superulovlig.
Vis hele sitatet...
Hadde jeg vært amerikaner hadde jeg ikke nølt et eneste sekund med så saksøke karen for misledende markedsføring. Heldigvis kjøpte jeg ikke noe
Sist endret av Melodrama; 18. februar 2009 kl. 04:28.
Jeg angrer ikke akkurat på kjøpet, 10% av og endelig fikk jeg dratt meg til å kjøpe.
Bladde gjennom hele kolleksjonen og fant ikke en eneste t-skjorte jeg ville gått med, er det noe galt med meg?
Sitat av Petter Pan Vis innlegg
Bladde gjennom hele kolleksjonen og fant ikke en eneste t-skjorte jeg ville gått med, er det noe galt med meg?
Vis hele sitatet...
Nei.
Du kan jo spørre om de kan spesifisere på utsiden av pakken at det beløpet inkluderer frakt på så og så mange dollar.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Sitat av nso Vis innlegg
Jeg syntes dette er ufattelig drøy markedsføring. Hadde det vært i Norge hadde det vært superulovlig.
Vis hele sitatet...
hehe, hva forventer man egentlig av en mann med navnet Sunshine Megatron?

Hvilken tskjorte skal de trykke når han blir myrdet? DU bestemmer!
http://www.tshirthell.com/forms/gues...-gets-murdered
Sitat av Elemental Vis innlegg
Jeg angrer ikke akkurat på kjøpet, 10% av og endelig fikk jeg dratt meg til å kjøpe.
Vis hele sitatet...
Akkurat det jeg også tenkte. Jeg føler meg litt lurt, men jeg mistenkte at det var noe ugler i mosen. Forklaringene hans hang liksom ikke helt på greip. Sleipt markedsføringtriks, absolutt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg misstenkte faktisk dette (LITT).

We got owned!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg bestilte en pakke i september. Posten returnerte den til USA i første omgang, og tollen returnerte den til USA i andre omgang (etter at jeg hadde betalt og fått den lokale avdelingen til å purre på pakken).

I dag... av all forunderlighet... så lå den i gangen.


PS! De selger enda.
dosky: Hva er tollaviften på t-skjorter om dagen?
Spørs om du blir tatt, det : P

Det ble vel 200,- for 4 t-skjorter ?
Er det bare moms, eller var det inkludert mva?
All included.