Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1718
Heisann!

Jeg skal til Stavanger om ikke så lenge, og har planer om å ta septum piercing (oksering) hos Leading Light.

Hvilken erfraring har du med dette studioet? (Bra/dårlig, god hygiene, dyktig personale? etc)
Har du noen gang tatt septum piercing her? Hvordan var smerten?

Jeg har hørt mange skrekkhistorier om piercing av brusken/selve neseskilleveggen og piercing for langt ned (dere som vet noe om denne piercingen skjønner sikkert hva jeg mener.) Jeg, etter mye lesing om denne piercingen, vet nøyaktig plassering, men er svært skeptisk av natur, og er derfor redd for at pierceren ikke gjør det.. Selv om jeg vet at de som jobber der er flinke og professjonelle, skulle jeg gjerne likt en bekreftelse på dette, og gjerne noen ord om din erfaring fra dette studioet.
Om du kjenner noen som har tatt piercing her, fortell gjerne hva de sa om studioet!

Håper noen kan fortelle meg noe - jeg har svært lyst på denne piercingen, men vil vite at jeg går til professjonelle, slik at jeg kan ha den i mange år, at den er rett og at jeg ikke får noen unødvendige komplikasjoner.

Takk for svar!
Har tatt flere piercinger og tattoveringer på leading light i Stavanger og er veldig fornøyd med både service og personalet som jobber der.

De kan mye om dette så det er bare å spørre, viss du er usikker eller tror de kommer til å gjøre feil!
Hm. Takk!
Da er det bare å glede seg!
Jeg tviler egentlig ikke på at de ikke vet hva de gjør, jeg er bare så jævlig skeptisk når det kommer til andre mennersker :S
Haha
Du kan jo sjekke ut denne gruppa: http://www.facebook.com/group.php?gid=11302900626 viss du har facebook

Litt info og en del bilder av piercinger som er blitt tatt på det studioet.

Administratoren i gruppa er pierceren i studioet, så du kan jo sende ham en melding viss du har spørsmål!
Takk!
Skal sjekke det ut!

Ser bra ut!
Takk nok en gang
Sist endret av illywhack; 8. februar 2009 kl. 17:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har en vennine som har tatt tattis og noe ringer der, er vistnok OK.
Noen har anbefalt meg Solid fremfor Leading Light.

Nå ble jeg usikker. Noen sier Solid er mye rensligere, og mer profesjonelle.

Noen meninger om det?
Jeg skal ta tatovering der på fredag, jeg sjekket blant annet den facebookgruppa og hjemmesiden deres http://www.leading-light.com/ Altså de har vertfall godskjent hygiene og vasket til og med når jeg var innom såe ja. Gleder meg, han mannen som skal tatovere meg skulle visstnokk være skikkelig flink. Men jeg hvet ikke så mye om piercinger.
Viss det er micheal du skal til kan du bare glede deg! Veldig dyktig og hyggelig også!
Var med en kamerat når han skulle ta septum piercing, de hadde ikke inne ringer da, men anbefalte å høre med Solid.
Tror begge stedene er veldig gode på dette, og ikke minst nøye med rensligheten.
Sitat av Az0g Vis innlegg
Viss det er micheal du skal til kan du bare glede deg! Veldig dyktig og hyggelig også!
Vis hele sitatet...
Ja det var han jeg tok hos, han var skikkelig morsom og koselig.. Jeg vet ikke om jeg var like koselig igjen var ganske sint etter 4,5 time ;P hehe jaja.