Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 907
Hey jeg eier en sachs XTC 125 2000mod.
Jeg synes SEFF at den originale versjonen er dau å ganske gørr så jeg har fått fjernet plomberingene å kjøpot d originale trimmesettet som får den til å yte 28HK......i tillegg har jeg supplert med Kn-filter og filt litt i svanehalsen......
Problemet derimot er::: jeg skulle så inderli hatt et skikkilig effektanlegg på sykkelen...jeg har lett lenge men ennå har jeg ikke funnet en type som passer ......

så edrfor er jeg meget intressert viss d er noen sachs eiere eller andre her som vet noe omm effektnalegg eller andre trim-tips til XTC'en--
på forhånd TAkk
passer ikke arrow eller gianelli??
Kan du ikke bare overklokke svinghjulet?
Opprinnelig postet av adrixx
Hey jeg eier en sachs XTC 125 2000mod.
Jeg synes SEFF at den originale versjonen er dau å ganske gørr så jeg har fått fjernet plomberingene å kjøpot d originale trimmesettet som får den til å yte 28HK......i tillegg har jeg supplert med Kn-filter og filt litt i svanehalsen......
Problemet derimot er::: jeg skulle så inderli hatt et skikkilig effektanlegg på sykkelen...jeg har lett lenge men ennå har jeg ikke funnet en type som passer ......

så edrfor er jeg meget intressert viss d er noen sachs eiere eller andre her som vet noe omm effektnalegg eller andre trim-tips til XTC'en--
på forhånd TAkk
Vis hele sitatet...

Litt offtopic, men:
hvor mye betalte du for sykkeln, brukt eller ny?
Vet du hvor mye man må betale for en brukt, gjerne litt eldre modell?
Trådstarter
Nei verken Arrow eller Giannelli passer.........hadde d bare verrt så vell......
Min betalte jeg 45000kr for litt vell mye egentlig mn mn fikk m masse stæsj....
Tror ikke du skulle ha noen store problemer med å få takk i en 2000mod/1999 modell for rundt 35000kr
Trådstarter
Overklokke svinghjulet????
Hva slags effekt for jeg av det og hvor farlig er d i forhold til "skjæring" av motoren og hvordan går jeg fram????