Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1128
Hei!
I det siste har jeg og en gjeng andre jobbet med en nettside for musikere og musikkinteresserte, kalt Capo Norge. Nettsiden er å finne på http://caponorge.com.

Som vi skrev på forsiden:
Er du musikkinteressert og leter noen å spille med? Lurer du på noe musikkrelatert? Eller vil du rett og slett bare diskutere musikk? Da er Capo for deg!

Capo er en møteplass for engasjerte musikere som ønsker å utvide sitt musikalske nettverk.

Et av målene med Capo er å gjøre det lettere for musikere og finne andre musikere som du vil spille med. Spiller du i et band og trenger en bassist? Eller spiller du cello og leter etter et band å spille i? Eller vil du bare jamme med noen? Da passer Capo perfekt for deg. Capo passer selvfølgelig også for de som ikke spiller et instrument, men heller vil være med på å diskutere musikk.

Gi gjerne tilbakemelding på konsept/utførelse/webdesign
Det navnet var ganske likt denne hvis dere ikke viste det. Kanskje dere får noen reaksjoner fra dem?

www.caponorge.no
Bra initativ! Skal melde meg opp!
Kan hende at det blir noen problemer med caponorge.no, men det får vi ta som det kommer.

Takk gulunderstrek
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Har registert meg og til og med posta i forum

1. det var litt spesielt å måtte endre tidssone for å få det riktig i forumet, dette burde være automatisk.

2. veldig irriterende at noe er på nynorsk og noe er på bokmål, bestem dere for en målform

3. litt rotete når man skal finne tilbake til forum etter å ha registrert seg.

Ellers veldig godt initiativ
Takk for tilbakemeldingen!

Har nå gått igjennom de fleste av språkfilene og fikset skrivefeil og tatt vekk de nynorsk-aktige ordene, samt endret standardtidssonen til GMT+1.