Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 760
Hei! Jeg beklager for aa spoerre om noe som jeg mistenker er ganske enkelt aa fikse eller finne paa google, men jeg har ikke vaert i stand til det. En venn av meg sin soenn har kjoept seg en Galaxy mini s55701 og han har klart aa glemme laaskoden sin.

Jeg har funnet flere forklaringer paa internet som sier at jeg maa skru av telefonen, ta ut batteriet og holde hjemknappen og av/paa knappen inne samtidig for aa gaa inn i sikkerhetsmodus. Naar jeg gjoer dette saa skrur telefonen seg paa som vanlig og passord maa tastes inn.

Vet noen hva jeg kan gjoere?

Jeg beklager virkleig om det er en aapenlys loesning for dette, men selv saa har jeg ikke telefon og vet ingen ting om slike saker og jeg er ikke saa flink til aa soeke paa google. Hadde satt stor pris paa hjelp fra noen som kan dette!

Om det har noen betydning saa er telefonen kjoept i Spania.
Hei! Takk skal du ha for aa hjelpe til! Vi fant allerede denne videon og proevde det ut, men vi kom ikke inn i sikkerhetsmodus. Modelnummeret paa vaar telefon er: GT-S55701 og telefonen i denne videoen er: GT-S5570
Kan det vaere at i vaar versjon av telefonen saa har de endret maaten man kommer seg inn i sikkerhetsmodus?

For aa vaere aerlig saa viste jeg ikke hva en samsungs galaxy var foer idag, saa jeg har virkelig ikke peiling paa hva jeg gjoer her!

Uansett, setter stor pris paa at du tok deg tid til aa poste linken!