Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1630
Hei!

Noen som vet om et sted på sentralt østland (Oslo omegn) som har mange postkasser samlet på et sted og det vil være lite sansynlig at de oppdager at det har blitt satt opp en til?
du kan prøve deg frem med google street view i oslo
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
du kan prøve deg frem med google street view i oslo
Vis hele sitatet...
Det kan jeg, men da regner jeg med noen timer foran pc'n. Noe jeg ikke har veldig lyst til. Hadde vært bedre om noen visste om en plass med mange bedrifter som har felles postkassestativ
Maken til latskap.. Skjønner du ikke hvor korttenkt dette er? Du vil annonsere på et åpent forum hvor du har tenkt til å sette opp en postkasse slik at du kan motta ulovligheter? Hvor sannsynlig tror du det er at denne postkassen får stå i fred? Skal du bare stole på den som anbefaler deg stedet, samt alle andre som kan finne på å lese på dette forumet? Man skriver ikke om slike ting på internett. Dra heller en tur rundt i byen og se deg litt om.
Sist endret av mentalmelt; 1. oktober 2011 kl. 15:02.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Maken til latskap.. Skjønner du ikke hvor korttenkt dette er? Du vil annonsere på et åpent forum hvor du har tenkt til å sette opp en postkasse slik at du kan motta ulovligheter? Hvor sannsynlig tror du det er at denne postkassen får stå i fred? Skal du bare stole på den som anbefaler deg stedet, samt alle andre som kan finne på å lese på dette forumet? Man skriver ikke om slike ting på internett. Dra heller en tur rundt i byen og se deg litt om.
Vis hele sitatet...
Selv om tonen din var 'litt' skarp, skal jeg ta tipest ditt til etteretning.
Korttenkt fra min side. Med andre ord My Bad!
Ja, jeg var kanskje litt skarp. Av og til faller jeg for fristelsen til å uttrykke litt frustrasjon, selv om det strengt tatt ikke er hensiktsmessig. Det var ihvertfall i bunn og grunn godt ment =)
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Ja, jeg var kanskje litt skarp. Av og til faller jeg for fristelsen til å uttrykke litt frustrasjon, selv om det strengt tatt ikke er hensiktsmessig. Det var ihvertfall i bunn og grunn godt ment =)
Vis hele sitatet...
Takk for fin avklaring!
Vil tro du har størst mulighet til å finne noe sånn litt i utkanten av byen bort fra tettbygd strøk. Bestefar bor litt på landet og der er det vanlig at alle på en strekning innen 3-5km har delt stativ med opptil 15 postkasser.

"Kollektiv" med flere ettasjer har også ofte delt stativ.

Gl!

Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Ja, jeg var kanskje litt skarp. Av og til faller jeg for fristelsen til å uttrykke litt frustrasjon, selv om det strengt tatt ikke er hensiktsmessig. Det var ihvertfall i bunn og grunn godt ment =)
Vis hele sitatet...
OT: Av og til er en skarp tone det eneste som fungerer, kan til tider virke som deler av freakforum er en haug med korttenkte barn og en kvass tone med et fornuftig budskap er akkurat det som trengs. No offence til trådstarter tho