Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 10345
Har vært så heldig å fått tak i 'litt' Etizolam. Noen som har noe å dele med oss andre om rus på dette stoffet?
Tenkte jeg skulle lage en trip report i løpet av noen dager, muligens er jeg så (u)smart at jeg bruker min vanilige Diazepam sammen med dette, men skal prøve å unngå det. I dag har jeg tatt 30mg diaz og 3mg Etizolam. Formen er forteffelig, men vil gjerne kjenne virkningen uten diaz da jeg blir jævli trøtt av den. Igjen: har du prøvd dette stoffet er det fint om du kommer med meninger om det. Mange leverandører så kvaliteten varierer sikkert.

Første rapport om dette:
Som skrevet over var det 30mg diazepam i løpet av dagen før jeg tok 1mg Etizolam i 18 tiden.
Ble litt 'full' men ikke plagsomt. Kl 21:30 tok jeg nye 2mg Etizolam. Når jeg dusjet før leggetid ca 23:45 ravet jeg rundt på badet og fallt ned på dassen. Ellers følte jeg meg nokså drita i kroppen. Hodet var foholdsvi klart. Ingenting jeg glemte e.l. Leggetid: sovnet på 15sek. Kjærringa har klget i natt på at jeg snorket, hvorpå jeg bare svarte at jeg var så jævlig trøtt. Dette husker jeg 0 av.
Kommer snart med en rapport på Etizolam alene, så ser jeg om denne blir anderledes når det meste av Diazepamen er ute av kroppen
Fikk oså en fin sending Zopiclone i går.
Livet er herlig
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg kjøpte noen hundre etizolam av den originale etilaam varianten. Synes de fungerer veldig fint. Blir avslappet og avspent, men har allikevell klart hode, til forskjell fra endel andre benzo-typer. Jeg er enig at de ligner endel på sobril. Har ikke blandet med andre ting, unntatt at jeg har tatt en for å teste å boose poiater. Det var meget virkningsfyllt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har fått flere meldinger fra folk som er interessert i dette preparatet. Hvor man kan få tak i , osv.
Jeg har et par advarsler. Etizolam er et meget bra beroligende og angsdempende preparat, som i noen land blir utskrevet som legemiddel. Etter at det ble en "hype" rundt dette, og at lender ikke har rukket/tenkt på å klassifisere det enda, er det mange som vil tjene litt halv-lovlige kroner på stoffet.
Skal dere kjøpe etizolam, så sørg for å sjekke ut at det er ekte etilaam-piller i blister som blir solgt!!
Det er mange som selger bøff. Andre har kjøpt etizolam-pulver, blandet ut litt, og presset piller selv. Helt umulig å vite hva man får i seg, eller styrke. Til slutt, det er mange som smiler når de får pengene og aldri sender varene.
Etizolam er jo utrolig enkelt å få tak i, men du får samme bivirkninger som av benzo. Berolgende og fint medikament om man kjøper de originale i sølvblister som er blå utenpå og hvite inni. Husk også at Etizolam aldri skal smake noe (fint lite i hvert fall).
Sitat av Mr.Eastmann Vis innlegg
Etizolam er jo utrolig enkelt å få tak i, men du får samme bivirkninger som av benzo. Berolgende og fint medikament om man kjøper de originale i sølvblister som er blå utenpå og hvite inni. Husk også at Etizolam aldri skal smake noe (fint lite i hvert fall).
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke så "utrolig enkelt å få tak i", når det først må kjøpes av noen som ikke scammer deg, deretter må det passere det stadig trangere nåløyet til tollvesenet. Noen skarve etizolam kan fort ha blitt dyre når de endelig kommer fram.
Sitat av Brute Goatshag Vis innlegg
Det er vel ikke så "utrolig enkelt å få tak i", når det først må kjøpes av noen som ikke scammer deg, deretter må det passere det stadig trangere nåløyet til tollvesenet. Noen skarve etizolam kan fort ha blitt dyre når de endelig kommer fram.
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvor du bestiller, men jeg har aldri hatt problemer med min leverandør
▼ ... over et år senere ... ▼
Har hørt Etizolam kan føre til Gynekomasti. (manne pupper)

Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kan hverken bekrefte eller avkrefte, men dette er et nøye gjennomprøvd legemiddel som selges på resept flere plasser i verden. Tviler sterkt på at en såpass alvorlig bivirkning ville gjort at medikamentet hadde fåttvære på markedet så lenge som det har vært. Jeg har småknasket etizer i vel et år, og her fremdeles ikke pupper
Sist endret av Brute Goatshag; 7. februar 2013 kl. 06:30.
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg har fått 2 tabletter av denne pillen (Etilaam-1) og lurer litt på hva jeg skal gjøre med det.
Er det fint å ta det om man sliter med å sove en tilfeldig kveld, eller bør jeg ikke egentlig benytte meg av disse i det hele store. Leser at det brukes for å motvirke insomnia, angst og panikkanfall? Sliter ikke med det, og er usikker på om jeg da bør ta de i det hele store. Benzo er ikke helt min greie. Kan jeg ta det om jeg har tatt for mye kola eller uppers? Bør jeg ta det om jeg bare vil slappe av litt? Hva er effekten av 1mg?
Sist endret av kn^tte; 12. oktober 2014 kl. 17:04.
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Jeg har fått 2 tabletter av denne pillen (Etilaam-1) og lurer litt på hva jeg skal gjøre med det.
Er det fint å ta det om man sliter med å sove en tilfeldig kveld, eller bør jeg ikke egentlig benytte meg av disse i det hele store. Leser at det brukes for å motvirke insomnia, angst og panikkanfall? Sliter ikke med det, og er usikker på om jeg da bør ta de i det hele store. Benzo er ikke helt min greie. Kan jeg ta det om jeg har tatt for mye kola eller uppers? Bør jeg ta det om jeg bare vil slappe av litt? Hva er effekten av 1mg?
Vis hele sitatet...
Jeg ville ha spart de til nedtur på + stoffer, men vær forsiktig med slike piller, da de er sterkt avhengighets skapende
Sitat av Psyguy Vis innlegg
Jeg ville ha spart de til nedtur på + stoffer, men vær forsiktig med slike piller, da de er sterkt avhengighets skapende
Vis hele sitatet...
Funker det om jeg tripper balle på syre og vil ned på jorde igjen?
Njaaa, du vil vel ture fremdeles, men om du bææder osv, så vil disse ta det værste av dritt feeling og dermed kanskje hjelpe deg igjenom turen... Men dette er noe jeg er sterkt imot, da det ikke er en snarvei unna hode sitt i det lange løp.. og om du bææder og tar masse piller for å komme deg ned, så er det som om du "pauser" trippen, og neste gang du tar lignende stoff (lsd, flein, 2c-e etc etc) vil du ha med deg det negative fra denne turen over i en ny, og da er du inne i en vond sirkel... Ri den evt bad-trippen av deg, og du vil føle deg som en ny person når du lander, trust me... Det er når jeg har bææda på det hardeste jeg har lært megselv å kjenne..
Sitat av Psyguy Vis innlegg
Njaaa, du vil vel ture fremdeles, men om du bææder osv, så vil disse ta det værste av dritt feeling og dermed kanskje hjelpe deg igjenom turen... Men dette er noe jeg er sterkt imot, da det ikke er en snarvei unna hode sitt i det lange løp.. og om du bææder og tar masse piller for å komme deg ned, så er det som om du "pauser" trippen, og neste gang du tar lignende stoff (lsd, flein, 2c-e etc etc) vil du ha med deg det negative fra denne turen over i en ny, og da er du inne i en vond sirkel... Ri den evt bad-trippen av deg, og du vil føle deg som en ny person når du lander, trust me... Det er når jeg har bææda på det hardeste jeg har lært megselv å kjenne..
Vis hele sitatet...
Njaaaa... da vil jeg vel heller s det er idividuelt som alt annet med rusmidler.
Husker en av de først gangene jeg spiste flein hadde jeg vært våken noen dager, ikke spist, nesten ikke drukket noe, pluss makkanedtur og overtrøtt, inntok jeg rundt 3-4 gram tørket flein. Et par timer uti turen merket jeg at dette kom til å gå skikkelig til helvete!
Jeg heiv da i meg en håndfull kryssere (flunipam), og sakte men sikkert roet tripen seg, jeg blei ligende og se på serier til jeg sovnet.

Poenget mitt var hvertfall at jeg aldri har hatt en eneste bad trip etter denne hendelsen, uansett hva jeg har tatt av psykedelia.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Njaaaa... da vil jeg vel heller s det er idividuelt som alt annet med rusmidler.
Husker en av de først gangene jeg spiste flein hadde jeg vært våken noen dager, ikke spist, nesten ikke drukket noe, pluss makkanedtur og overtrøtt, inntok jeg rundt 3-4 gram tørket flein. Et par timer uti turen merket jeg at dette kom til å gå skikkelig til helvete!
Jeg heiv da i meg en håndfull kryssere (flunipam), og sakte men sikkert roet tripen seg, jeg blei ligende og se på serier til jeg sovnet.

Poenget mitt var hvertfall at jeg aldri har hatt en eneste bad trip etter denne hendelsen, uansett hva jeg har tatt av psykedelia.
Vis hele sitatet...
Off topic: Stor forskjell på fluniser å etizolam eller? det ene er ganske svake greier, mens det andre er heavy as hell....
Sist endret av Psyguy; 14. oktober 2014 kl. 06:21.