Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1809
Til alle southparkfans, selv er jeg sykt stor fan av det og ser 2-3 episoder hver kveld (de siste 2 årene). Som vi alle vet så har det ikke kommet nye episoder på flere måneder, og selv trodde jeg faktisk de var helt ferdig å lage episoder.
Men idag klikka jeg meg inn på "http://southparkzone.com/" og hva så jeg? Ny episode! Og hva så jeg som var enda bedre? Ny sesong! Jeg gleder meg sykt til flere episoder.

Tenkte bare jeg måtte informere alle fansa der ute, og de som også bare ser det regelmessig.

(Visste ikke helt om denne ble "lovlig" å skrive her, men den er jo på underforumet "film og tv" så det går vel greit?).
Sist endret av Defqon; 13. mars 2009 kl. 00:44.
hehe, South Park blir bare bedre og bedre for hver sesong. Tror ikke de slutter med det første!

Det er gode tider for serier for øyeblikket. Nye sesonger av Simpsons, Family Guy, American Dad, The Office, og Breaking bad er blandt noen andre som blir oppdatert for tiden!
Defqon's Avatar
Trådstarter
Jepp, dette var sykt gode nyheter for meg!

Ny sesong med simpsons? Interessant, de trodde jeg hvertfall var ferdig med nye sesonger.
Takk for nyttig info, you will be greatly rewarded.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Jepp, dette var sykt gode nyheter for meg!

Ny sesong med simpsons? Interessant, de trodde jeg hvertfall var ferdig med nye sesonger.
Takk for nyttig info, you will be greatly rewarded.
Vis hele sitatet...
Det kommer to nye sesonger til med The Simpsons!

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...p?artid=558931
STOR FAEN SELV!!!!! nydelig info kis, uansett om jeg er en ivrig tilgjenger av sp. kos deg med nye epsa
http://www.pogdesign.co.uk/cat/ Har en veldig god oversikt over hvilke serier som har nye episoder for tiden, og noen fremover i tid
Jeg synes den nyeste episoden var helt grei. Sånn jeg ser det har de større slingringsmonn på episodene nå enn før. Jeg synes at noen av de aller beste episodene har kommet de siste sesongene, men jeg synes også at det er en del episoder der som ikke er så morsomme. Men alt i alt elsker jeg South Park og det er fortsatt en av mine favorittserier. Jeg liker hvordan de tar opp så mange aktuelle saker og viser hvor utrolig dårlig, teit, etc. de kan være.
Takk, det var gull info!!! South Park er SJEEEEEF!!!! Til dere som liker the office us også, ny episode ute nå
Sett opp RSS på sider som legger ut slikt.
Jeg så min når den kom ut i går morges.

PS! www.mrtwig.net har veldig fin informasjon om South Park.

Og South Park samt Simpsons blir vist i HD fremover (for de som ikke viste), så for de sm MÅ ha det - se etter 720p.x264 versjon : - )
Defqon's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sinister Vis innlegg
Jeg synes den nyeste episoden var helt grei. Sånn jeg ser det har de større slingringsmonn på episodene nå enn før. Jeg synes at noen av de aller beste episodene har kommet de siste sesongene, men jeg synes også at det er en del episoder der som ikke er så morsomme. Men alt i alt elsker jeg South Park og det er fortsatt en av mine favorittserier. Jeg liker hvordan de tar opp så mange aktuelle saker og viser hvor utrolig dårlig, teit, etc. de kan være.
Vis hele sitatet...
Jeg syns den nye episoden var dritgøy, men jeg syns også det har vært mange kjedelige episoder i de siste sesongene, men alle de gode episodene har veid opp for det.

SPOILERALERT: Noe jeg likte godt i denne episoden var at de mobbet Jonas brothers så sykt, og jeg klarte ikke å slutte å le når Mikke Mus sto å banka Joe Jonas mens han alltid lo på den rare måten med stemmen sin, akkurat som på tegneseriene. Den lattern der var så genialt bra brukt.
Vil bare si at episode to har komme den heter The Coon =D
Neutral Good
Mith's Avatar
Vil bare si at om dere ikke klarer å finne ut når favorittshowet deres sender en ny episode, sjekk ut http://www.pogdesign.co.uk/cat/
Jeg sier det igjen - www.mrtwig.net har alt dette for South Park.
SPOILER: Er det noen som fikk med seg hvem Mysterion var i den siste episoden? Han tok av seg hetta, men alle ser jo helt like ut uten sine representative hodeplagg. Var kanskje meninga at vi ikke skulle kjenne han igjen?
Sist endret av gulunderstrek; 19. mars 2009 kl. 17:50.
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
SPOILER:

Jeg vil tippe det det var Craig, hvis du kikker på scenen der Cartman har en tale om The Coon, så sover Craig, noe også Batman gjorde i The Dark Knight
SPOLER:

It was Clyde. He falls asleep in Mr. Garrison's class, which indicates he had a long night. When he meets Cartman on the roof, Cartman says "you're just doing this cause I am, copycat." To which Mysterion replys no, indicating he has been up doing it before. Cartman also says that he knew who Mysterion was and even said it. The only peole that leaves left are Kenny, Kyle, Stan, Craig, and Clyde. When he says Clyde on the roof, Mysterion gets fed up and has to go. Kyle and Mysterion meet, which rules him out. Kenny's family can't afford the suit, and Stan would not be so formal with Kyle. Craig hates adventures, as indicated in the Peru eposode, and he has a nasilly voice that would be hard to change. Mysterion also says he has lived in southpark his whole life, narrowing the spectrum once more.

Mysterion is Clyde.


+ Det eplefisk sa (bare at han heter Clyde) : - )
Sist endret av dosky; 19. mars 2009 kl. 18:33.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=coon

Er det noen annen grunn til at Cartman bruker Coon utenom at det er en forkortelse på Racoon?

Vil tro at det spiller humoristisk på Cartmans klare jøde/neger hat, at han lager en superhelt og kaller seg selv Coon.
Uten å faktisk vite hva navnet blir brukt mest som. Utrolig morsomt! :-)
Defqon's Avatar
Trådstarter
Sitat av HStern Vis innlegg
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=coon

Er det noen annen grunn til at Cartman bruker Coon utenom at det er en forkortelse på Racoon?

Vil tro at det spiller humoristisk på Cartmans klare jøde/neger hat, at han lager en superhelt og kaller seg selv Coon.
Uten å faktisk vite hva navnet blir brukt mest som. Utrolig morsomt! :-)
Vis hele sitatet...
You sir, just made my day