Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2909
Det jeg lurer på i denne tråden er om det finnes noen som har lavere toleranse for cannabis enn meg?

Jeg røyka nettopp 0,0001g maks, rett og slett litt støv som lå igjen i posen.
Jeg synes dette er helt latterlig. er det noe gærent med meg eller er jeg bare veldig, veldig heldig?


EDIT: og jeg ble passe høy, orker ikke engang reise meg fra stolen
Sist endret av ollister; 12. mars 2011 kl. 01:07.
svaret er nei. gratulerer du har den laveste toleransen av alle oss freaker!
enten har du bare mad placebo, eller så er du jææævlig heldig
Trådstarter
14 1
Garantert ikke placebo, jeg er ikke superhøy, men maten er god og kroppen har det godt
Tja, fått en god buzz av det siste rusket i posen mange ganger selv. Men da har det faktisk ikke vært så lite som 0.0001g, hehe
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Ok, hva skjer om du røyker 0.5g?

Lets fly and kiss the sky baby! (?)
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Ok, hva skjer om du røyker 0.5g?

Lets fly and kiss the sky baby! (?)
Vis hele sitatet...
Eller så grønner han noe helt kraftig..
Trådstarter
14 1
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Ok, hva skjer om du røyker 0.5g?

Lets fly and kiss the sky baby! (?)
Vis hele sitatet...

Så lenge jeg røyker over 0,2g så blir mye glemt, mer enn 0,5g så sovner jeg.
Om det er denne mengden du liksom røyker til vanlig får du i alle fall mye for pengene, 1 gram varer et godt år?

Har lyst å utrope deg til troll å være, men jeg skal la tvilen komme deg til gode. Synes dette høres veldig rart ut...
Trådstarter
14 1
Sitat av Shansavãri Vis innlegg
Om det er denne mengden du liksom røyker til vanlig får du i alle fall mye for pengene, 1 gram varer et godt år?

Har lyst å utrope deg til troll å være, men jeg skal la tvilen komme deg til gode. Synes dette høres veldig rart ut...
Vis hele sitatet...

Jeg pleier vanligvis røyke rundt 0,2g, dette er første gangen jeg har røyka så lite, har røyke rundt 0,1g før også og det har funka hver gang. Hadde ikke regnet med å merke noe av dette egentlig.
Har sikkert ikke røyka like lite som du skalha det til, men støvet i posen er vel potent hvis det er mye krystaller i det som har duttet av weeden ?
Gratulerer deg uansett
Skulle ønske jeg hadde utrolig lav toleranse .. :C
Spørs jo litt på hvilken pipe man bruker også. Det har jo en tendens til å feste seg litt etterhvert som man bruker en pipe.
Sist endret av Omaha; 12. mars 2011 kl. 07:43.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Jeg har og lav toleranse, blir ballefjern på saker kompisene mine blir buzzed på. Røykte 0,5 g DÅRLIG bruning på fredag, i en joint. Jeg ble fjern som ett fjell mens de to kompisene mine fortsatt var oppegående .
God tråd!
Super-Freak
Tommen_'s Avatar
spørs om det bare var 0,0001g du røyka ja... den stiller jeg meg tvilende til (da er vi vel over i jwh-ligaen eller salvia)

men at det kunne ha vært 0.1 er mere troende.

kjenner en kar som blei kalt null-to (0,2) når han hang i et "slikt miljø" før, og det var ikke uten grunn.
utrolig lav toleranse.
han tok kun småe trekk, uten tobakk på pipe\bong, og blei parkert i nærmere 2 timer.
resten av folka røyka opp til 5 om dagen, han hadde en femmer i over to uker (økonomisk for han da)
EDIT: han røyka daglig, men kun på kveldstid.

han forsøkte en gang og røyke "mest mulig" (fortsatt uten tobakk) og klarte maks 1,2gr fra morgenen og mot kvelden før han sovnet med pipa i hånda.

vet ikke om det er en trigger ved tobakken som gjør at rusen går fortere ut?
resten av folka hans røyka med tobakk, alltid, og "klaget" på rusen etter en halv time, mens han fortsatt satt og preika piss og lo og var skakk en tid til.

litt off-topic, men han kjøpte seg en halvliter ish med whiskey i sverige, og drakk en del av denne utover kvelden (40%)
han fikk dog ingen rus sa han (han så ei beruset ut heller) og han drakk denne forholdsvis ren.
eneste han fikk ut av det var 3 dagers konstant hodepine.
toleransen hans virker derfor "høy" på alkohol, mens den er tilsynelatende lav på cannabis. noen som vet hvorfor eller har opplevd det samme selv?
et tegn på en sykdom? eller er han bare "slik" ?
Sist endret av Tommen_; 14. mars 2011 kl. 17:17. Grunn: edit: tilleggsinfo
Sitat av ollister Vis innlegg
Garantert ikke placebo, jeg er ikke superhøy, men maten er god og kroppen har det godt
Vis hele sitatet...
Ingenting av det du forklarer tilsier at det IKKE skal være placebo. Det er nettopp det som er poenget ved placebo, at du _tror_ du er påvirket.
hmm min erfaring etter flere års personlig erfaring som bruker av diverse rusmidler.
vil jeg helt klart si at det er som med alle rusmidler/nytelsesmidler det være seg om dette innebærer 1 liter brennevin om dagen ,eller et glass rødvin til maten en gang i mnd i godt selskap.

Altså med andre ord -noen vil kjenne dette glasset med rødvin i toppen og bli svært snakkesalig og godt humør av dette ene glasset.
Mens andre igjenn kan konsumere både en og to flasker vin før de blir noe særlig påvirket utad.

Samme som noen kan drikke 3 halvlitere mens andre kan drikke 20 og jeg snakker ikke om toleranse etc
uansett på tross av at dette alltid selfølgelig har stor innvirkning vil man alltid være forskjelig og ha forskjellig toleranse for hva man tåler , Dette er personavhengig.

dette har fysiske grunner ,som foreks jo mer kroppsvekt jo mer tåler man av noen rusmidler
dette gjelder i generell grad alltid.
men også psykiske årsaker har stor innnvirkning for hvordan man opplever en rus/påvirkning etc
så nei du er langt fra spesiell ,dette er helt normalt
Men som sagt et fast bruksmønster særlig ved tyngre stoffer (også alkohol som jeg personlig vil båssette på linje med opiater og benzodiazepiner og sentralstimulerende når det gjelder skadevirkninger)-vil før eller sener jevne dette ut og toleranse som generell årsak vil spille inn og overskygge indivuduelle forskjeller.
Sist endret av catsoup; 14. mars 2011 kl. 17:47.
Trådstarter
14 1
Sitat av Tommen_ Vis innlegg
litt off-topic, men han kjøpte seg en halvliter ish med whiskey i sverige, og drakk en del av denne utover kvelden (40%)
han fikk dog ingen rus sa han (han så ei beruset ut heller) og han drakk denne forholdsvis ren.
eneste han fikk ut av det var 3 dagers konstant hodepine.
toleransen hans virker derfor "høy" på alkohol, mens den er tilsynelatende lav på cannabis. noen som vet hvorfor eller har opplevd det samme selv?
et tegn på en sykdom? eller er han bare "slik" ?
Vis hele sitatet...
Når du nevner det så har jeg faktisk ganske høy alkohol-toleranse selv. Tviler på at det er noen sammenheng, men det er jo litt interessant.

EDIT: Ja, jeg overdrev kanskje litt da jeg skrev 0,0001g, men det var garantert under 0,1g. maks 0,05
Sist endret av ollister; 15. mars 2011 kl. 16:18.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Har selv blitt ballefjern på under 0.05g. Dette var da virkelig potente saker og siden jeg røyker veeeldig sjeldent, så tolleransen er jo nærmest null hver gang jeg røyker. (par ganger i året ca)

Å bli fjern på under 0.05 er mao ikke veldig uvanelig så lenge sakene er av god kvalitet.
Sist endret av Bombasa; 15. mars 2011 kl. 17:00.
Da jeg var noob hadde jeg og en femmer i to uker.. Det var tider det
Kansje det var kief? Skal ikke mye til med det, også veier det nesten ingenting
kanskje du er sensitiv til thc kjenner andre som er det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det har jeg egentlig for alt men har utvikla toleranse for det meste uheldigvis, men har det ikke for cannabis som jeg røyker sjeldent(enda det er det eneste dopet som er litt bra for meg da jeg blir mindre bekymret å setter mer pris på ting,men vet det virker motsatt for flere andre)da jeg blir svimmel av to trekk til tider å i en annen værden har alltid hatt lav toleranse for det selv i perioder jeg har røyka hver dag i opp til ett år har jo utvikla litt toleranse da men den forsvinner når man slutter å bruke den.