Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1060
Hallo
Jeg har akkurat kjøpt meg COD black ops.
Det jeg sliter med nå er en syk lagg. Ikke bare i spillet, men det er såpass irriterende lagg der man skal velge i menyen, (pc spill) at jeg ikke en gang har orket å prøve å gå inn på spillet.
Pc'en min har tidligere tålt ganske store spill, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å fikse dette?
Setter pris på råd
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
hvilken pc har du til å begynne med?
har du prøvd å skru ned videosettings?
hva er "ganske store spill"?
Gi oss informasjon om pcen din, så kanskje det kommer noen svar
Er det ikke sånn at dette er en feil fra de som laget black ops? Trodde det var en feil som gjør at det lagger, har i hvert fall jeg hørt!
Sitat av Obsidi Vis innlegg
Er det ikke sånn at dette er en feil fra de som laget black ops? Trodde det var en feil som gjør at det lagger, har i hvert fall jeg hørt!
Vis hele sitatet...
Black Ops er dårlig laget for PC, ja. Dette er fordi de prioriterer konsoll (altså dårlig grafikk, mer penger) først, forså å "porte" spillet til PC. Dette vil gjøre at spillet vil bli dårlig optimalisert for PC og krever mer enn det egentlig burde.

OT: Er dette bare på multiplayer eller begge?

Prøv å skru ned grafikken. Som sagt, black ops krever mer enn det burde.
Sist endret av Xernox; 21. februar 2011 kl. 20:04.
Utrolig hvordan du klarer å få lagg når du ikke spiller online.
Lav framerate, er det det du mener?