Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1000
Hei! Finnes det en måte å laste ned Steam kompitabel CS gratis? Har søkt på mange nettsteder, men finner omtrent bare no steam versjoner. Vis noen vet om et sted er jeg glad for å få hjelp
Laste ned... mener du å piratkopiere eller gjøre slik at du kan spille online?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
steam har nok desverre farlig god sikkerhet så av det jeg vet er ikke dette mulig.
men hvis du finner det for cs:s eller 1.6 så send pm
Sitat av perols_ Vis innlegg
Laste ned... mener du å piratkopiere eller gjøre slik at du kan spille online?
Vis hele sitatet...
Det blir nok piratkopiering ja.
Sitat av FirstTimeUser Vis innlegg
Det blir nok piratkopiering ja.
Vis hele sitatet...
4Shame!


*titegn
Sist endret av ZELDUR; 28. januar 2011 kl. 21:47.
Sitat av FirstTimeUser Vis innlegg
Det blir nok piratkopiering ja.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke bare kjøpe det? Det koster så vidt 100 kroner! http://store.steampowered.com/app/240/
Sitat av echuz Vis innlegg
steam har nok desverre farlig god sikkerhet så av det jeg vet er ikke dette mulig.
men hvis du finner det for cs:s eller 1.6 så send pm
Vis hele sitatet...
Enig i at steam har god sikkerhet ja. spørs om en må gå i butikken å kjøpe vis det ikke finnes en annen måt å få det som er kompitabelt med steam
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Sitat av FirstTimeUser Vis innlegg
Enig i at steam har god sikkerhet ja. spørs om en må gå i butikken å kjøpe vis det ikke finnes en annen måt å få det som er kompitabelt med steam
Vis hele sitatet...
Kjøpt det via steam?
Css har også flere ganger vært på tilbud på steam for 3,49 euro. Sjekk ut i ferier osv, pleier å være mange bra tilbud da
Hvis du ikke ønsker å kjøpe det, kan du nok ikke spille det via Steam, men du kan simulere lan over internett med et program som heter Hamatchi. Google det. DEt står sikkert noe om det her på forumet også
Kjøpte css og garrys mod (Ser ikke vitsen med Garrys mod) får 80 kroner . (Jule tilbud)
Edit;
Du kan finne programmer som "lurer" steam til og tro at du har betalt. Men du blir nok bannet like etter eller noe slikt.
Sist endret av Vod0; 28. januar 2011 kl. 22:30.
Sitat av UB3R Vis innlegg
Kjøpte css og garrys mod (Ser ikke vitsen med Garrys mod) får 80 kroner . (Jule tilbud)
Edit;
Du kan finne programmer som "lurer" steam til og tro at du har betalt. Men du blir nok bannet like etter eller noe slikt.
Vis hele sitatet...
Garry's mod er et av tidenes feteste sandbox spill
Sitat av Ardluh Vis innlegg
Garry's mod er et av tidenes feteste sandbox spill
Vis hele sitatet...
o.o?. Fårstår meg ikke på det :P
Sitat av UB3R Vis innlegg
o.o?. Fårstår meg ikke på det :P
Vis hele sitatet...
Sandbox=Sandkasse, lage det man vil
Sandbox er jo tiss iforhold til alle de morsomme custom gamemodene.. RP kan jo være utrolig gøy om man spiller med morsomme folk!
Tror jeg går for å kjøpe det da ja