Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1255
Dette er et ganske rart spørsmål i grunn, Husker i mine yngre dager når jeg brukte tobakk at jeg fikk en fantastisk "rus" nærmest lignende alkohol.

Noen tusen snus senere har jeg fått en veldig stor tolaranse for nikotin, vil derfor prøve å innta det oralt. Vil da ta stor mengder løs snus eller fersk tobakk legge det i sprit noen dager så filtrere mengden å drikke. Hva tror dere vil det fungere så og si alt av virkestoffer løses jo med etanol så hvorfor skulle ikke nikotin gjøre det? takker peace
Nikotin er kjempegiftig. Wikipedia sier: The LD50 of nicotine is 50 mg/kg for rats and 3 mg/kg for mice. 40–60 mg (0.5-1.0 mg/kg) can be a lethal dosage for adult humans, og andre sier 30-60 mg.

Ved røyking får man inn minimalt av det nikotinet tobakken inneholder, men nikotinmengden i tre sigaretter er nok til å drepe deg. Ikke gjør dette.
Du kan jo drite i snus ett par dager og så lage deg en stor prell. Jeg blir hvertfall veldig påvirket etter bare en dag uten... har snusa i 5 år.
Trådstarter
17 3
Sitat av Afasar Vis innlegg
Nikotin er kjempegiftig. Wikipedia sier: The LD50 of nicotine is 50 mg/kg for rats and 3 mg/kg for mice. 40–60 mg (0.5-1.0 mg/kg) can be a lethal dosage for adult humans, og andre sier 30-60 mg.

Ved røyking får man inn minimalt av det nikotinet tobakken inneholder, men nikotinmengden i tre sigaretter er nok til å drepe deg. Ikke gjør dette.
Vis hele sitatet...
hva vis jeg bruker en eller en halv sigarett. det er jeg jo langt innenfor grensen. hva er biotilgjengligheten på nikotin Afasar?
Du kan jo bli en pioneer innen vitenskapen og bestille ren Nikotin i pulverform på nettet for og så skyte dette?
Sitat av morgenstern Vis innlegg
Du kan jo bli en pioneer innen vitenskapen og bestille ren Nikotin i pulverform på nettet for og så skyte dette?
Vis hele sitatet...
God idè!
Bortsett fra at det sikkert er veldig bra for deg, for du nok en heftig rus en liten stund.
Om du overlever, da.
Det vil ta mye mer tid for nikotinen å bli tatt opp i blodstrømmen hvis du tar det oralt, og ettersom nikotin har hurtig, kort virkning vil ikke rusen være sammenlignbar med din første erfaring for mange år siden.

Men om du velger å gå gjennom med det kan jeg informere om at en sigarett inneholder ~10mg nikotin, og at LD50, som tidligere nevnt, er estimert til 0,5-1mg per kg. LD50 er det punktet hvor halvparten av forsøksobjektene har dødd. Du bør derfor være godt innenfor marginene.

På en annen side gjør toleransen din at du tåler litt mer. Dette gjør det svært vanskelig å gi deg råd om nøyaktig dosering. Jeg foreslår å starte med å spise en sigarett for så å gå sakte oppover. Sannsynligvis vil du da oppleve at eventuell rus du får ikke gjør opp for de ukomfortable effektene av nikotinsjokk (som du kanskje har glemt fra den eksperimentelle ungdomstida) uten at du trenger å ende opp i den gatestokken som er nyhetshungrige nettaviser og bli statuert som et eksempel på at folk som røyker er dumme.

Lykke til!