Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 16392
Jammen er folk lettlurte
Ta en pust i bakken
Anderssonfugl93's Avatar
Jeg registrere meg i startfasen fordi en "venn" tipset meg. Skulle ønske at alarmbjellene ringte like tydelig da, som det gjør nå. Hvis du ser under fasaden av "gratis penger" gjennom mining i app så ser det ikke bra ut. Mange her i tråden har allerede listet alle grunnene hvorfor, så jeg gidder ikke skrive dem på nytt. Det eneste poenget jeg ønsker å få frem er : "Hvis noe er for godt til å være sant, så er det sannsynligvis det også"

Jeg bare håper at dataene mine ikke blir brukt til noe særlig, for ikke å snakke om KYC prosessen. Dette er også et poeng jeg vil få frem : "ALDRI oppgi KYC info til en kilde du ikke stoler 100% på"

Om du er registrert med KYC kan du bare håpe, men de har dessverre allerede sensitiv informasjon om deg. Jeg angrer på at jeg brukte tid på dette pyramidespillet av en absolutt scam. Ikke verdt det as. Om du heller vil tjene penger på krypto, så sett deg heller inn i Bitcoin og hvilke altcoins som er verdt å bry seg om. Du kommer mye lengre med det, hvis du gidder å gjøre litt research.
Sist endret av Anderssonfugl93; 4 uker siden kl. 12:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.