Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 6209
Jeg må bare beklage, men hersketeknikken din fungerer ikke. Jeg forstår selvfølgelig hva dere prøver på, men det ender opp i en dårlig suppe.

Om dere hadde hatt så kort deadline burde dere kanskje droppet sistescenen?

Men for all del. Ikke hør på kritikken du spurte om. Jeg vet ærlig talt ikke hvorfor jeg orker å diskutere med deg engang.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Defqon Vis innlegg
Hvem har sagt at det ikke er meninga at filmen skal ha et amatørmessig preg? Jeg tror ikke du forstår reklamefilmen ordentlig.
Vis hele sitatet...
Oi!

Du laget en "dyp" film på skolen, og folk er skikkelig overfladiske og forstår den ikke? N;mmen dakar. Er sikkert den eneste du. Makan til frekke folk som ikke setter seg ordentlig inn i hodet til den som har laget filmen, og skj;nner at det faktisk ligger en meget samfunnskritisk stjerneregissør bak greia.

Point: Nei, folk tror du er en amatør om produktet skriker Amatør. Å prøve å forklare dem at det er meningen hjelper ikke.

Han "forstod" ikke reklamefilmen ordentlig? Det er ikke hans feil, men produktets skapere. Reklamefilmer skal man generelt skjønne med høy promille og pågående sjakkstrid mot Magnus Carlsen.

Mao. er KISS og Rema 1000 svaret.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Hva du mener er totalt uviktig, da en større prosentdel av folk liker den enn prosentdelen som misliker den. At folket i Norge liker den er det viktige, og at du har gått på en skole har ikke en dritt å si da folk enda liker filmen.
Vis hele sitatet...
freak.no er en god representasjon av den norske befolkning? Hahahaha.
Gjør som du vil, men ikke forvent at du får jobb i noe reklamebyrå hvis du kommer med en mappe med innhold på det nivået der, og hvis du bare hører på de som er enig med deg, og ikke på de som gir deg konstruktiv kritikk (spesielt når disse også har en viss erfaring i faget), så kommer du ikke til å komme noe videre.
Sist endret av atomet; 19. januar 2010 kl. 22:58.
Det skulle vært en lov mot å be om konstruktiv kritikk, for så å bli sur når man får den.
Likte reklamen. Og når jeg tenker på fesc må jeg bare spørre; Er du eller en av dine en gutt med navn Eivind Br***** En*****?
Sitat av Defqon Vis innlegg
Beklager, men jeg likte virkelig ikke de reklamefilmene der. Veldig amatørmessig, og å fremme julebrus som noe for alkoholikere er da ikke gøy engang?

Nr 2 var nesten verre, dårlig skuespill, dårlig lyd og klarer ikke se humoren i den.
Vis hele sitatet...
Men din film var veldig mye mer å skryte av?

Gabriels filmer var faktisk bra i mine øyne, i alle fall til å være en skolefilm. Du bør ta til deg den konstruktive kritikken til din egen film, og ikke begynne å sette deg på bakbeina slik du gjør nå. Du kommer ikke noe godt ut av denne tråden, verken produksjonsmessig eller menneskelig nå.

Sitat av Jonta Vis innlegg
freak.no er en god representasjon av den norske befolkning? Hahahaha.
Vis hele sitatet...
Hehe. Uten at jeg har telt, så tror jeg faktisk han tar grundig feil i at det er flere som likte filmen enn som ikke likte den, også. Dette er pinlig av trådstarter.
Sitat av Jonta Vis innlegg
freak.no er en god representasjon av den norske befolkning? Hahahaha.
Vis hele sitatet...
Hvem har sagt at dette bare gjelder freakforum?

Sitat av Realist1 Vis innlegg
Men din film var veldig mye mer å skryte av?
Vis hele sitatet...
Så absolutt.

Sitat av Realist1 Vis innlegg
Hehe. Uten at jeg har telt, så tror jeg faktisk han tar grundig feil i at det er flere som likte filmen enn som ikke likte den, også. Dette er pinlig av trådstarter.
Vis hele sitatet...
Så at du skrev dette, og tok meg den æren å faktisk telle hvor mange som likte og mislikte filmen (Bare fra freakforum da). 20 som likte den, og 6 som mislikte den.
Dude, er du seriøst så stakkarslig?
Du ber om konstruktiv kritikk på en film du har laget, noen liker den og gir deg ros, andre misliker den og gir deg kritikk.
Men du begynner å grine og whiner deg igjennom 1 1/5 sider i tråden der du prøver på en patetisk måte å motbevise andres kritikk.
Filmen din var sikkert morsomm for deg og kompisene dine men produksjonsmessig er den dårlig, og jeg tror ikke du kan med hånden på hjerte si at du er uenig!
Prøv heller å les kritikken, bit tenna sammen, svelg den usikkre følelsen du tydeligvis får i magen og lær av det.
Du er tross alt bare 13 år ( er i allefall det intrykket jeg får av deg)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Når de fleste brukerne som har svart i hele tråden sier at det er visse svakheter ved filmen, synes jeg nesten du bør ta det til deg. Dette har blitt sagt ofte før, men hvis du ber om kritikk på nFF, er det kritikk du får, og det er slett ikke alle som gidder å pakke den inn i all evighet. Det er også lite vits i å sette seg grundig på bakbena med klisjéer som "det er DIN mening, ja." Det er jo akkurat våre meninger du spør om, for svarte.

Bottom line; hvis alt du vil ha av kritikk er ukritiske utsagn av typen "nææææh, så fint!!" eller "sjempe kul video azz <3" så kan du egentlig glemme å legge det ut på nFF.
Sist endret av robhol; 20. januar 2010 kl. 12:25.
Sitat av robhol Vis innlegg
Når de fleste brukerne som har svart i hele tråden sier at det er visse svakheter ved filmen, synes jeg nesten du bør ta det til deg. Dette har blitt sagt ofte før, men hvis du ber om kritikk på nFF, er det kritikk du får, og det er slett ikke alle som gidder å pakke den inn i all evighet. Det er også lite vits i å sette seg grundig på bakbena med klisjéer som "det er DIN mening, ja." Det er jo akkurat våre meninger du spør om, for svarte.

Bottom line; hvis alt du vil ha av kritikk er ukritiske utsagn av typen "nææææh, så fint!!" eller "sjempe kul video azz <3" så kan du egentlig glemme å legge det ut på nFF.
Vis hele sitatet...
Det du sier her er jeg helt enig i, men hvis noen hadde sagt "Avatar har dårlige animasjoner" så hadde du såklart prøvd å motbevise de.

Poenget er enda at det er flere folk som liker filmen enn de som misliker den, med andre ord er det en temmelig god reklamefilm. Jeg er helt klar over at den ikke er tvmateriale, men det burde jo selv en hjerneskada 5åring vite.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Defqon Vis innlegg
Poenget er enda at det er flere folk som liker filmen enn de som misliker den, med andre ord er det en temmelig god reklamefilm. Jeg er helt klar over at den ikke er tvmateriale, men det burde jo selv en hjerneskada 5åring vite.
Vis hele sitatet...
Majoriteten har ikkje alltid rett. Det er personer her inne som jobber med markedsføring, som har slakta det, og komt med tips til forbedring. Du overser tipsa totalt, fordi "poenget er enda at det er flere folk som liker filmen enn de som misliker den".

Eg foreslår at du ikkje ber om kritikk på meir, når du er ute etter å motbevise kritikken. Kritikk er noko ein får fordi ein ikkje ser eigne svakheiter, og vil forbedre seg.
Sitat av slashdot Vis innlegg
Majoriteten har ikkje alltid rett. Det er personer her inne som jobber med markedsføring, som har slakta det, og komt med tips til forbedring. Du overser tipsa totalt, fordi "poenget er enda at det er flere folk som liker filmen enn de som misliker den".
Vis hele sitatet...
Dette mener jeg er feil, la oss si at du skal selge et produkt og lager en reklamefilm. Vil du da at:

5 personer som jobber innenfor markedsføring skal like den.
ELLER at:
500 personer som ikke kan en dritt om film skal like den, og kjøper produktet ditt.

Det er da absolutt ikke folk innenfor markedsføring man skal "imponere", det er folk som er intressert i produktet.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Dette mener jeg er feil, la oss si at du skal selge et produkt og lager en reklamefilm. Vil du da at:

5 personer som jobber innenfor markedsføring skal like den.
ELLER at:
500 personer som ikke kan en dritt om film skal like den, og kjøper produktet ditt.

Det er da absolutt ikke folk innenfor markedsføring man skal "imponere", det er folk som er intressert i produktet.
Vis hele sitatet...
Du får ikke en jobb med den instillingen :P

Off topic: Du kan få lov til å slutte om sende meg 100 PM´s fordi jeg ikke likte filmen din
Sitat av Scabby_Gabby Vis innlegg
Du får ikke en jobb med den instillingen :P
Vis hele sitatet...
Såklart gjør man det, hvis man viser et reklameselskap at reklamefilmene dine gjør at produktet selger SOM FAEN så vil stort sett alle ha deg til å jobbe hos de.

Sitat av Scabby_Gabby Vis innlegg
Off topic: Du kan få lov til å slutte om sende meg 100 PM´s fordi jeg ikke likte filmen din
Vis hele sitatet...
Kjeften, den diskusjonen holder vi utfor denne tråden da det ikke har noe med tråden å gjøre. Also; du sendte akkurat like mange PM.
Når du først drar den så langt, er det like greit å fullføre syntes jeg. Eksempelvis øve mer på skuespill, "kline"-scenen var langt fra overbevisende, og det å filme en som tar 30 kg(?) i benkpress, med støttestrips på enden, syntes jeg bare så dumt ut. Klarer man ikke mer, bruk filmtriks til å match scenen med resten av klippene.

Oh yeah, fjern den latterlige snakkinga på slutten - og kom opp med en ny idé til avslutningen
Det var ikke noe bra reklamefilm, rett og slett. Sikkert god underholdning for visse mennesker med en viss type humor som synes sånn er artig, men som reklamefilm duger den ikke. Da hadde det vært bedre å bare vise logoen på ensfarget bakgrunn noen sekunder, og holde kjeft. Eventuelt få en "søring" til å si "Programmet er sponset av; Fesc".
Jeg må bare spørre; er å ikke tåle kritikk banngrunn?
Ellers syntest jeg at reklamen var morsom, men fikk ikke lyst å kjøpe produktet, da det hele virker en smule userriøst.
Sist endret av RosaElefant; 20. januar 2010 kl. 14:07.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Dette mener jeg er feil, la oss si at du skal selge et produkt og lager en reklamefilm. Vil du da at:

5 personer som jobber innenfor markedsføring skal like den.
ELLER at:
500 personer som ikke kan en dritt om film skal like den, og kjøper produktet ditt.

Det er da absolutt ikke folk innenfor markedsføring man skal "imponere", det er folk som er intressert i produktet.
Vis hele sitatet...
Hva om du hørte på de 5 personene som jobber innenfor markedsføring og får heller 3000+ personer til å kjøpe produktet?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Når sant skal sies synes jeg Fesc-filmen var et hav bedre enn de julebrus- og kristendomfilmene som ble henvist til et par sider tilbake. Det er på grunn av at sistnevnte filmer, i motsetning til Fesc, ikke inneholdt et snev av orginalitet. Riktignok kan en peke på at de filmtekniske aspektene var mindre bra hos Fesc-filmen, men alt i alt synes jeg utførelsen ga et mye bedre helhetsinntrykk enn de to andre. Snakkescenen ødela ikke så mye, og det er kult å se noe som ikke er en blodkopi av alle andre reklamefilmer og -parodier der ute (som de fleste tilsvarende skoleproduksjoner jeg har sett er et flaut forsøk på).
Var dette en reklame for deg og hvor mye damer du har eller?

Jeg så bare 1 t-skjorte i hele filmen.

"pretty awsome"

Sitat av KåreKokk Vis innlegg
Når sant skal sies synes jeg Fesc-filmen var et hav bedre enn de julebrus- og kristendomfilmene som ble henvist til et par sider tilbake. Det er på grunn av at sistnevnte filmer, i motsetning til Fesc, ikke inneholdt et snev av orginalitet. Riktignok kan en peke på at de filmtekniske aspektene var mindre bra hos Fesc-filmen, men alt i alt synes jeg utførelsen ga et mye bedre helhetsinntrykk enn de to andre. Snakkescenen ødela ikke så mye, og det er kult å se noe som ikke er en blodkopi av alle andre reklamefilmer og -parodier der ute (som de fleste tilsvarende skoleproduksjoner jeg har sett er et flaut forsøk på).
Vis hele sitatet...
Skjønner at du tydelighvis ikke har sett på sånn shop-tv.

Det var som snytt ut av tven bare at i denne versionen så var det mer reklame for selve fyren som lagde den og ikke t-skjorten
Sist endret av Rest1Peace; 10. februar 2010 kl. 17:59.
Nei, tv-shop har jeg ikke sett så mye på, men jeg har sett alt for mange "mørk-silhuett-av-en-fyr-som-prater-om-noe-som-virker-som-alvorlige-greier-men-så-viser-der-seg-at-han-egentlig-drikker-julebrus-eller-baker-for-mange-boller"
og
"fyr-på-hvit-bakgrunn-med-macreklamejingelen-spillende-mens-han-prater-ha-ha-ha"

Er ikke dermed sagt at Fesc-reklamen var dritbra heller, men som sagt; betydelig bedre.
Sist endret av KåreKokk; 10. februar 2010 kl. 22:16.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Du har heller ikke forstått poenget med reklamefilmen, temmelig merkelig da det er så åpenbart men noen har vel litt mindre logisk sans enn andre
Vis hele sitatet...
Vil de ikke si at reklamefilmen din har failet ganske hardt når opptil flere ikke skjønner poenget ifølge deg selv.

Replikken er ikke innøvd i det heletatt, jeg satt og sa replikken så sa han det samme som meg. I ettertid dubba vi det. Det er også meninga at engelsken skal være litt "norwenglish", da den gir greia et mere norskt preg.
Vis hele sitatet...
Har det mye å si når den høres innøvd ut?

90% av alle andre i den tråden her likte reklamefilmen, at DU synes at den er dårlig har ingenting å si, da du ikke er i noen spesiell form for makt som gjør at folk vil høre noe mere på deg enn på den større prosentandel.

Ellers; Obvious troll is obvious.
Vis hele sitatet...
Tilbake til grunnskolen og lær deg prosentregning. I tillegg så må du tenkte på at endel av vennene dine som sier filmen er bra sier det for å være hyggelig.
Hvorfor enkelte fortsatt prøver å 'snakke' til en bruker som er bannet skjønner jeg ikke, selv om han sikkert har lagd ny bruker...
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Elemental Vis innlegg
Hvorfor enkelte fortsatt prøver å 'snakke' til en bruker som er bannet skjønner jeg ikke, selv om han sikkert har lagd ny bruker...
Vis hele sitatet...
Selv om jeg kan si meg enig i at informasjon gjentas i noen poster gjelder følgende:

1: Trådstarter kan, som du sier, ha opprettet ny bruker
2: Det er fortsatt fullt mulig for trådstarter å følge med på tråden uten bruker
3: Dette er ikke trådstarters tråd. Informasjonen som kommer fram kan gagne den som har behov for det.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Selv om jeg kan si meg enig i at informasjon gjentas i noen poster gjelder følgende:

1: Trådstarter kan, som du sier, ha opprettet ny bruker
2: Det er fortsatt fullt mulig for trådstarter å følge med på tråden uten bruker
3: Dette er ikke trådstarters tråd. Informasjonen som kommer fram kan gagne den som har behov for det.
Vis hele sitatet...
Punkt 2, når jeg har fått endagsban for å brukt nFF som substitut for msn og fyllaposting så hadde jeg ingen tilgang til siden what-so-ever. Kunne ikke gjøre noe, kom opp en skjerm om at jeg var bannet.

Punkt 3, synes bare at det er litt pussig at de snakker direkte til an bannet bruker. That's all.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Punkt 2, når jeg har fått endagsban for å brukt nFF som substitut for msn og fyllaposting så hadde jeg ingen tilgang til siden what-so-ever. Kunne ikke gjøre noe, kom opp en skjerm om at jeg var bannet.

Punkt 3, synes bare at det er litt pussig at de snakker direkte til an bannet bruker. That's all.
Vis hele sitatet...
Virkelig elemental er det noe å henge seg opp i, jeg må ærlig innrømme at jeg ikke la merke til at han var bannet. Uansett når han får en endagsban så vil han jo se det imorgen, hva er problemet da?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Elemental Vis innlegg
Punkt 2, når jeg har fått endagsban for å brukt nFF som substitut for msn og fyllaposting så hadde jeg ingen tilgang til siden what-so-ever. Kunne ikke gjøre noe, kom opp en skjerm om at jeg var bannet.
Vis hele sitatet...
Hm, har ikke kjennskap til hvordan nFF banner. Om det nå er kaker eller IP eller noe annet. Det er uten tvil måter å komme rundt på tho, selv om disse ikke er like tilgjengelige for alle.[/quote]
Sitat av Parkett Vis innlegg
Uansett når han får en endagsban så vil han jo se det imorgen, hva er problemet da?
Vis hele sitatet...
Trådstarter er utestengt. Ikke midlertidig utestengt.
Det skal nevnes at noen på den gamle ungdomskolen min har også laget FESC-klesplagg.
Dette var for ca 2 år siden, og du skal ikke se bort ifra at de har patent på dette.