Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 4425
Noen som har erfaringer med disse?
Pillene inneholder vistnok følgende:
Synthetic equivalent of standardized Geranium oil extract standardised to 0.02%.

Antakelig inneholder pillene et stoff som likner kjemisk på en av kompontentene i Geranium olje. Jeg har sett denne formen for sleip indeksering av innholdsstoffer før. Jeg gjorde noen kjappe søk, men fant ikke ut hvilket stoff det er snakk om. Ellers inneholder pillene koffein som eneste aktive ingrediens.
De inneholder Koffein og Geranium oil extract som Felix sier.

De var ubrukelige i mine øyne, Så dro heller til Sverige på nordby og kjøpte Thermal Extreme som inneholder det dobbelte + synephrine. 60 tabs for hundrelappen.
Trådstarter
91 3
Hm, ok - takk for tilbakemelding.

Jeg her helt ny på dette og må vel prøve meg litt frem. Har ingen erfaring med andre drugs enn alkohol.

I tillegg til LU Move har jeg bestilt Hummer energy pills, Summer Daze, Liquid Kratom. Målet mitt er å oppnå en euforisk rus/følelse. Har jeg bommet helt med valg av drugs da?

Vurderer også å bestille LU Doves, da jeg har lest mange positive rapporter på den.
Sist endret av PetterX; 11. januar 2010 kl. 20:11.
Uten noen som helst erfaring har jeg hvertfall lest flere rapporter som sier at summer daze ( antar det her er snakk om London Underground ) skal være veldig euforisk
Trådstarter
91 3
Da har jeg bestilt LU Doves også, så da har jeg litt å eksperimentere med. Blir spennende!
Summer daze og lu doves gir begge en god euforisk rus.Lu doves gir en mye mer "speeda" rus enn summer daze.
Kombinert sammen er de bedre enn di fleste av ecstasy pillene som er på markedet nå for tiden.
Kratom er også ett bra valg.Det gir en opium lignede rus..men jeg har ikke prøvd Liquid kratom,så veit ikke åssen den er.
Summer Daze er en (mye) mildere versjon av doves.
Ble nesten litt skuffet av Summer Daze, men har dog ikke prøvd Summer Daze + LU Doves combo.
Venter en pakke med Jax Bathsalt, noe som etter kontakten sier er WAY bedre en Doves.
LU Doves funker fjell foresten.
Trådstarter
91 3
Takk for alle tilbakemeldinger!

Da gleder jeg meg mest til Summer Daze og Doves. Kommer kun til å ta én av gangen til å begynne med, og tenker jeg prøver Summer Daze først da den er "svakest".

Jeg har som sagt aldri prøvd noe annet en alkohol før, så jeg er veldig spent på om/hvordan dette vil funke for meg.

Tror dere jeg vil få en fæl "nedtur" etter kun én Summer Daze? Hvordan kan isåfall en slik nedtur sammenlignes med det å være veldig fyllesjuk? Ikke så ille, like ille, eller værre?

Nytt spørsmål: Noen som har prøvd liquid salvia? Har det noen effekt?

Et spørsmål til: Noen som har prøvd liquid salvia? Jeg kan ikke røyke (klarer ikke), men vil gjerne teste salvia, og vurderer derfor å bestille liquid varianten.

Nytt spørsmål: Jeg vil gjerne teste salvia, men er ikke røyker så det er uaktuelt å røyke den. Vurderer derfor liquid salvia. Noen som har prøvd det?
Wow, siste spørsmål er stillt på tre forskjellige måter!

Salvia-tinktur fungerer. Les bruksannvisningene nøy og hold deg til anbefalt dosering.

Husk også at mange legal highs inneholder stoffer som ikke er oppført i innholdslisten. Disse stoffene kan være ufarlige, eller de kan være skadelige. Ha i bakhodet at selv om en del av disse legal highs'ene er lovlige eller semi-lovlige, betyr det slett ikke at de er tryggere enn ulovlige stoffer!
Trådstarter
91 3
Ops, sorry for at jeg stilte samme spørsmål tre ganger i samme innlegg. La det inn på nytt to ganger da det virka som svaret ikke ble registrert, og nå får jeg ikke editert posten.

Anyway, thanx! Klarer imidlertid ikke å finne noen webshops som selger liquid salvia for under 200 kroner, så da utgår det inntil videre (tollgrense).
Sist endret av PetterX; 12. januar 2010 kl. 19:31.
Sitat av PetterX Vis innlegg
Ops, sorry for at jeg stilte samme spørsmål tre ganger i samme innlegg. La det inn på nytt to ganger da det virka som svaret ikke ble registrert, og nå får jeg ikke editert posten.

Anyway, thanx! Klarer imidlertid ikke å finne noen webshops som selger liquid salvia for under 200 kroner, så da utgår det inntil videre (tollgrense).
Vis hele sitatet...
Om denne blir stoppet i tollen så er pengegrensen det siste du trenger å tenke på. Webshops som det der pleier å være rimelig runde i kantene, så hvis du sender en mail hvor du spør meget hyggelig om de vil oppføre f.eks 10 dollar, euro eller pund som verdi på pakken, får du veldig ofte gjennomslag. Lykke til!
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Antakelig inneholder pillene et stoff som likner kjemisk på en av kompontentene i Geranium olje. Jeg gjorde noen kjappe søk, men fant ikke ut hvilket stoff det er snakk om.
Vis hele sitatet...
Hadde vært kult om noen kunne komme med noen gjetninger på hva slags stoff det kan være. Antakelig noe som ligner (kjemisk) på et av stoffene i geraniumolje. Noen som har noen forslag?
Trådstarter
91 3
Damn! Sporet nettopp to av pakkene mine, og fikk opp dette:

Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling
13.01.2010 13:38, 0001 OSLO

Dette gjelder en pakke med Summer Daze og en med Kratom. Begge har verdi på under 200 kroner, og går dermed under tollgrensen.

Ren uflaks at de har blitt sendt til fortolling? Jeg kan vel uansett glemme å få dem ut, da jeg ikke har resept. Risikerer vel kanskje et etterspill, da de kanskje er ulovlig i Norge?
Grensen på 200 kroner er ingen garanti for om pakker blir stoppet eller ikke. De fleste web-sjapper merker jo pakkene med lavere verdi enn de egentlig har uansett.

Summer Daze innholder "Fatty Acid Derivatives", noe som kan være omtrent hva som helst. Det kan godt hende stoffet er ulovlig. Kratom er ikke ulovlig, men vil antakelig bli sett på som reseptpliktig.
Trådstarter
91 3
Jeg vet at det ikke er noen garanti, men trodde sjansen var ekstremt liten. Den burde vel uansett være forsvinnende liten for at begge pakkene skulle bli stoppet? Oh well, no legal highs på meg med det første

Sendte mail til webshoppen, og de sier følgende: "I am sorry that you are having problems receiving your goods. Both your orders were sent separately and we always mark them as gifts with no value. Are there any restrictions on these goods in Norway?"

Merkelig at de ble stoppet da de var merket som gift med 0 value. Argh, argh og dobbelt argh..
Sitat av PetterX Vis innlegg
"I am sorry that you are having problems receiving your goods. Both your orders were sent separately and we always mark them as gifts with no value. Are there any restrictions on these goods in Norway?"
Vis hele sitatet...
Et passende svar ville vært; "How the fuck can I possibly know if the product is restricted in Norway when the label only says fatty acid derivatives??? For all I know the active ingredient is bloody shaving foam!!!"

Der har du imidlertid et faktum som kan hjelpe deg å unngå dom hvis myndighetene lager en sak ut av dette; du visste ikke at produktene inneholdt ulovlige stoffer (om de i det hele tatt gjør det) fordi de ikke var merket skikkelig.

Sitat av PetterX Vis innlegg
Merkelig at de ble stoppet da de var merket som gift med 0 value. Argh, argh og dobbelt argh..
Vis hele sitatet...
Nei, egentlig ikke. Det sendes utrolig masse ulovlige og semi-lovlige stoffer i posten. Tollen har mange metoder (hunder, gjennomlysning, stikkprøver) for å avsløre slike sendinger. Om du bestillte fra en stor forhandler kan det hende de vet hvordan de merker pakkene og siler dem ut. Dette er en risiko du må regne med når du bestiller ting på nett. En god regel kan være å ikke bestille noe som vil gi deg problemer om det blir stoppet (altså ikke noe som er direkte ulovlig). En annen måte å sikre seg mot straffeansvar er å betale på en måte som ikke kan spores til deg, og nekte kjennskap til pakken.
Trådstarter
91 3
Takk for tilbakemelding felix_poker. Etter å ha lest på dette forumet fikk jeg inntrykk av at de fleste her har bestilt mye over nett, og at kun et fåtall har hatt problemer med at det har blitt stoppet. Var blant annet en som nevnte at han har bestil 20 ganger, og at det hadde blitt stoppe en. Basert på dette fikk jeg inntrykk at jeg har hatt utrolig uflaks som har fått stoppet 2 av 2 pakker. Anyway, ikke noe å gjøre med det...
Trådstarter
91 3
Yess! Fikk i dag en pakke med LU Doves (2 piller). Bør vel vente til helga med å teste, men er veldig fristet til å hive en i nebbet med en gang. Har imidlertid lest at man kan glemme søvn det neste døgnet dersom man dropper disse, og jeg bør absolutt sove i natt da jeg skal på jobb i morgen. Fint om noen med erfaring kan gi meg input om jeg kan glemme søvn i natt dersom jeg kun dropper én.
Skriv gjerne en rapport Petter!
Hadde vært interesant å lese om hvordan du som aldri har tatt andre rusmiddler en alkohol reagerer på dette, både fysisk og psykisk!
Lykke til
Sitat av PetterX Vis innlegg
Yess! Fikk i dag en pakke med LU Doves (2 piller). Bør vel vente til helga med å teste, men er veldig fristet til å hive en i nebbet med en gang. Har imidlertid lest at man kan glemme søvn det neste døgnet dersom man dropper disse, og jeg bør absolutt sove i natt da jeg skal på jobb i morgen. Fint om noen med erfaring kan gi meg input om jeg kan glemme søvn i natt dersom jeg kun dropper én.
Vis hele sitatet...
Jeg tror nok ikke det er en god ide å innta noe sentralstimulerende nå, om du skal tidlig opp på jobb i morgen.

Jeg vet imidlertid ikke nøyaktig hva disse pillene inneholder, og derfor ikke hvor sterk den sentralstimulerende effekten eventuelt er. Innholdsfortegnelsen sier "Ketones", som antakelig er det samme som "fatty acid derivatives". Noen som kan har en formening om hva slags stoff det kan dreie seg om?
Trådstarter
91 3
Ok felix, da hører jeg på deg..
Sitat av PetterX Vis innlegg
Ok felix, da hører jeg på deg..
Vis hele sitatet...
Bare så det er på det rene; jeg anbefaler deg ikke å ta disse pillene, hverken nå eller til helgen eller noen gang i fremtiden. De inneholder et stoff hverken du eller jeg vet hva er, og jeg ville heller tatt nesten hvilket som helst ulovlig stoff fremfor disse pillene.
Trådstarter
91 3
Takk for advarselen
LU Doves om du tar en, eller to vil gi deg mange søvnløse timer, rapport her , var umulig å sove første gang jeg prøvde disse, tungt fordøyelig landing for og si det mildt.
Noe jeg imidlertid vil anbefale deg er og ikke ha noen store forventninger med tanke på rusen. Du kan fort bli skuffet om du venter deg stor bakoversveis. Ellers synes jeg det er riktig av deg og ta forholdsregler i forhold til jobb når du skal eksperimentere.
Trådstarter
91 3
Eyemare, fått Jax Bathsalt? Testet dem?

Fikk ordnet meg fri fra jobben i morgen, så jeg er nå i gang med mitt lille LU Dove eksperiment.

Tok første pille klokken 1900. Dette var rett etter middag, så neppe veldig lurt, da den visstnok helst skal tas på tom mage. Eneste mulige effekten (kan være placebo) så langt har vært litt lett svimmelhet, ikke uvanlig det man kan oppleve på alkohol i det man begynner å kjenne at man har drukket.

Klokken 2130 hadde jeg fremdeles ikke fått noen annen effekt enn lett svimmelhet. Tok derfor pille nr. 1. Dette er nå 45 minutter siden, og jeg merker ingen endringer i min tilstand. Så langt har altså dette vært en skuffelse. Jeg vet at man helst ikke skal mikse med alkohol, men av ren kjedsomhet har jeg nå drukket to 0,33 bokser med San Miguel øl.

Dersom jeg ikke får mer "funk" enn dette kan jeg like gjerne legge meg til vanlig tid og satse på å dra på jobb i morgen.

..og kan noen forklare meg greia med SWIM på diverse trip report forums. Hva er poenget?
Sitat av PetterX Vis innlegg
Klokken 2130 hadde jeg fremdeles ikke fått noen annen effekt enn lett svimmelhet. Tok derfor pille nr. 1.
Vis hele sitatet...
Nummer 1? Du mener ikke nummer 2, da?
Sitat av PetterX Vis innlegg
Jeg vet at man helst ikke skal mikse med alkohol, men av ren kjedsomhet har jeg nå drukket to 0,33 bokser med San Miguel øl.
Vis hele sitatet...
-Å ta et rusmiddel for første gang alene, er uansvarlig. Jeg håper du har noen der som kan passe på deg.
-Å ta dobbel dose er uansvarlig. Jeg håper du ikke har fått i deg for mye og får en ubehagelig effekt (pillene inneholder muligens piperaziner, noe som ofte er svært ubehagelig i store doser).
-Å drikke alkohol sammen med et ukjent rusmiddel, første gang du inntar stoffet, er ekstremt uansvarlig!
Trådstarter
91 3
Ja, jeg mente pill nr. 2.

Felix, jeg setter pris på din "storebror mentalitet". Det er faktisk veldig bra at du passer på, og at du av og til tar frem en advarende pekefinger

Jeg er imidlertid en voksen mann med sterk psyke, og jeg er fullt klar over at det jeg gjør innebærer en viss risiko. Jeg har imidlertid gjort ganske mye reserach på forhånd, og basert på dette vurderer jeg ikke det jeg nå gjør som spesielt høy-risiko. Jeg har ingen "sitter", men vil garantert sørge for å ha det når jeg skal teste Salvia.

Det er nå ca. en time siden pille nr. 2 og jeg føler fremdeles ikke noe annet enn litt lett svimmelhet.
Sitat av PetterX Vis innlegg
Jeg har imidlertid gjort ganske mye reserach på forhånd
Vis hele sitatet...
Men du vet ikke med sikkerhet hvilket stoff du har intatt, eller i hvilken mengde...
Trådstarter
91 3
Nei, det er sant. Men jeg inntar vel strengt tatt ting hver eneste dag som jeg ikke vet hva er... Jeg forstår som sagt at det alltid vil være en viss risiko, men dette er en risiko jeg er villig til å ta. Researchen jeg har gjort har primært vært å lese hvilke opplevelser andre har hatt med disse pillene - og ingenting av det jeg har lest har skremt meg.

Dersom det er noen med moderatorstatus her så vil det være fint om dere kan endre trådtittelen til noe slikt som: En n00bs første skritt - diverse spørsmål og erfaringer

Oppdatering klokken 0100:

Sitter her å browser diverse forum etter mer info om Salvia, Kratom og seff LU Doves. Har ikke drukket mer øl. Ble med de to boksene. Så nå er det vann som gjelder. Har drukket rundt 1 1/2 liter til nå. Merker at jeg er litt mer tørst enn vanlig. Føler meg litt småkvalm, men ikke så mye at det er plagsomt.

Femdeles ingen spesiell følelse av rus, men er kanskje litt over middels "alert" (litt som etter masse sterk kaffe), og litt varm i ansiktet. Eneste som er litt rart er at jeg har en trang til å nærmest kontinuerlig strekke frem hodet for å strekke nakken, samt at jeg nynner til musikken som står på. Jeg pleier ikke nynne. Sitter konstant å gjør dette. Jeg føler meg også litt småkvalm,

Mulig jeg ville fått sove dersom jeg hadde lagt meg nå, men jeg liker å sitte oppe utover natta når jeg har fri dagen etter.

Fremdeles en skuffende opplevelse. Ser for meg at det kanskje hatt vært anderledes dersom jeg hadde hatt selskap av andre mennesker. Slike piller er vel primært ment å være sosial drugs.

Nå er det bare å forbede meg på "comedown". Får håpe den ikke blir for ille. Er vant til å være veldig fyllesjuk, men har ingen anelse hvordan det kan sammenlignes med comedown på drugs som dette.

Anyway, I'll let you know how I feel tomorrow.

Og for ordens skyld: Jeg anbefaler INGEN å følge mitt eksempel. Eksperimentering med drugs med ukjent innhold er ikke lurt!

Oppdatering klokken 02:49: Litt kvalm. Veldig alert. Ikke noe poeng i å prøve å legge meg for å sove. Fått kink i nakken av den kontinuerlige "hodestrekkingen". Føler meg fremdeles ikke spesielt upbeat/euforisk, men tiden har gått fort, og jeg føler at jeg har fått lest meg veldig mye opp de neste LH som står på listen, nemlig Kratom UEI, Kratom x15 og Salvia tincture (såfremt de kommer gjennom tollen). Blir uansett noen dager til jeg er klar for ny dyst. Tror ikke det frister så mye å prøve denne igjen, ihvertfall ikke alene. Tror kanskje Summer Daze er et bedre alteriativ for meg dersom jeg ønsker å teste flere "sosiale drugs". Trenger noen dager til å fordøye denne opplevelsen før jeg bestemmer meg.

Merket forresten nå nettopp en positiv effekt: jeg har ikke lenger smerte i "musearmen min" Normalt kan jeg ikke skrive mer enn 4-5 ord før jeg kjenner det i musearmen. Nå kan jeg skrive så mye jeg vil uten å kjenne en dritt.
Jeg er glad du er inneforstått med at det du gjør er risikabelt. Det var det jeg ville trekke frem. Det er også veldig positivt at du har lest mye om andres erfaringer. Sjekk også tråden jeg har laget her. Den omhandler nettopp produktene til LU, og kan hjelpe deg og forstå mer om hva de faktisk inneholder, og risikoen som følger med det å innta disse stoffene.

Sitat av PetterX Vis innlegg
Nei, det er sant. Men jeg inntar vel strengt tatt ting hver eneste dag som jeg ikke vet hva er...
Vis hele sitatet...
Gjør du? Hva tenker du på her, litt mer konkret.
Sist endret av felix_poker; 20. januar 2010 kl. 07:45.
SWIM - Someone Who Isn't Me. Dette er for å fraskrive seg skyld i tilfelle noen skulle identifisere brukeren deres.
Trådstarter
91 3
felix, tenker ikke på drugs, men innholdet i all mat jeg spiser. Er mye skummelt der..
Sitat av PetterX Vis innlegg
felix, tenker ikke på drugs, men innholdet i all mat jeg spiser. Er mye skummelt der..
Vis hele sitatet...
Tja, skummelt og skummelt. Det finnes retningslinjer og regler for alt av mat solgt i Norge. At mye av det ikke er sunt for menneskekroppen er vel ikke til å komme unna, men at det er mye skummelt i Norsk mat er jeg uenig i. Men at det er mye vi som forbruker ikke vet, det er jeg dog enig i.
Trådstarter
91 3
Anyway, for å fullføre min trip report.

La meg ca 0430. Da følte jeg at alertnessen begynte å avta. Jeg har ikke sovet et eneste sekund, men føler meg likevel relativt uthvilt. Normalt sett når jeg ikke får sove så ligger jeg og vrir meg hele natta med hodet fullt av tanker. Dette var ikke tilfelle i natt. Jeg lå våken, men i en slags deilig døs, som minnet om hvordan det føles når man kan ligge å dra seg ekstra noen timer en søndagsmorgen. Har ikke merket noen form for comedown.

To sum it up;

Da har jeg testet to såkalte Legal Highs. Dragonfly liquid Kraton Extract funka ikke i det hele tatt, og får terningkast 1.

LU Doves ga en effekt, men ikke som jeg hadde forventet. Hadde forventet å bli veldig oppstemt/glad/euforisk, men ble kun veldig våken/alert. Terningkast 2.
Sitat av PetterX Vis innlegg
felix, tenker ikke på drugs, men innholdet i all mat jeg spiser. Er mye skummelt der..
Vis hele sitatet...
Maten er i hvertfall underlagt kontroll og standarder, noe som ikke kan sies om legalg highs. Når det er sagt, er jeg helt enig i at det er mye skummelt i mat. Jeg spiser derfor kun hele råvarer, ingen ferdigmat. Jeg velger også økologisk når det passer, eller søger for å skrelle/vaske maten for å unngå sprøytemidler.
Summer daze inneholder mest sannsynelig bk-MBDB, og da inneholder Doves mest sannsynelig det samme bare i en større dose. Testa summer daze et par ganger før selv, det var ekstremt gøy men jeg fatter ikke hvordan folk klarer den "loved up" følelsen, ble rett og slett kvalm av å være så følsom.
Trådstarter
91 3
I dag fikk jeg 4 stk. LU Move i posten. Til min store overraskelse fikk jeg også med en gratis sample pack. Denne inneholder: 1 stk Devils, 1 stk. Smiley's, 1 stk xxx, 1 stk Fast and Furious, 1 stk Jax, 1 stk Bolts, 2 stk Head Candy og 2 stk. Neuro Blast. Valuta for pengene med andre ord. Jeg kommer imidlertid neppe til å teste noen av disse, da jeg mer eller mindre føler at mitt LU Dove eksperiment ikke ga mersmak mht. å poppe flere piller.

Anyway, noen som har erfaringer med noen av de nevnte partypillene?
Trådstarter
91 3
Sukk. I dag prøvde jeg Kratom igjen. Denne gang 15x standardized extract. Tok hele 4g, men merket ingen effekt. Av en eller annen grunn ser ikke Kratom ut til å funke for meg i det hele tatt. Kjipt
Finnes det noen av disse tingene som er funk i, men som kan bestilles uten å risikerer problemer i tollen?
Kratom er jo oppført som reseptpliktig legemiddel, på samme linje som effedrin, og effedrin er noe man blir straffet for i og med at det er så sterk virkning på (til sitt bruk).

Er vant med brunt, men er villig til å teste andre alternativ i samme gate. Ikke noe saliva-lignende greier, det blir for heavy for min del =) er ute etter den avslappa følelsen, ikke noe heisatur med livet som insats
Sist endret av vishion; 30. januar 2010 kl. 22:06.
Sitat av vishion Vis innlegg
Kratom er jo oppført som reseptpliktig legemiddel, på samme linje som effedrin, og effedrin er noe man blir straffet for i og med at det er så sterk virkning på (til sitt bruk).
Vis hele sitatet...
Det var nytt for meg at Kratom var oppført som legemiddel. Uansett, om man holder seg til å bestille små mengder, fra et EØS-land hvor stoffet ikke er underlagt restriksjoner, er det lovlig. Efedrin er en annen sak, ettersom det også er oppført på dopinglisten. Det har ingen ting meg at effekten er "sterk" å gjøre.