Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 812
Lurer på om noen har sett Indecline Vol. 1
Fikk link av en kompis, det er faktisk noe av de sykere filmene jeg har sett.
Lurer egentlig bare litt på hva dere mener om den typen film, tankene deres etter filmen og diverse scener dere kanskje vil si noe om.

Her er link til dere som vil se hele;
http://video.google.com/videoplay?do...decline+vol+1#

Link til en av de mest ødelagte scenene i filmen; http://video.google.com/videoplay?do...54485113114701
Kan du kort fortelle hva den handler om?

Så den siste linken din.. Så brutalt ut
Hvorfor fikk han bank?
Fordi han tagga?
hva jeg synes? helt uforståelig. Han var jo helt rolig, etter hva jeg klarte å fiske opp, og de jævlene der holdt ikke mye igjen.. Ser faen ikke mye lyst på fremmtiden vår, med folk som det der vandrende..

Kapp av meg hodet og kall meg gjerne feig, men alvorlig talt..
Sist endret av random42099; 19. januar 2010 kl. 19:48.
Får ikke edit'a forrige posten min så blir en ny!

Greit nok at de driver hærverk på bygningen å ikke levende skapninger(selv om det er idiotisk), men når de begynner å banke folk uten grunn å tagge ned klærne til dem, blir litt av ei framtid sier jeg bare!

Filmen handler om en gjeng som driver hærverk og blind vold, for de som ikke har sett den!
Jepp, har sett den, syke folk. Kjenner jeg blir sint når jeg tenker på hvor fucka folk kan finne på å oppføre seg mot hverandre.
Utrolig underholdende, likte den!
De var kanskje litt ekstreme iblant, men noen mennersker oppfører seg som aper. Det beste vi kan gjøre er å le av hvor latterlige de er.
Så den nå.

Filmen var underholdene og brutal. Men kan ikke si jeg skjønte poenget, eller hva produsenten prøvde å få frem med filmen.
Morsomt å se gatefolkas verden.
Sist endret av Kenshi; 19. januar 2010 kl. 20:57.
Indecline så jeg 18 juli 2009 Syns den var bra.