Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1745
Hei.

Jeg ble så voldsomt provosert for en liten time siden, at jeg gikk i svart av adrenalin. Adrenalinet pumper enda, jeg lurer på om det er noen teknikker for å stoppe det? Jeg har ikke mulighet til å knuse ting eller utagere fysisk.

Trenger å sove
Sitat av excubated Vis innlegg
Hei.

Jeg ble så voldsomt provosert for en liten time siden, at jeg gikk i svart av adrenalin. Adrenalinet pumper enda, jeg lurer på om det er noen teknikker for å stoppe det? Jeg har ikke mulighet til å knuse ting eller utagere fysisk.

Trenger å sove
Vis hele sitatet...
Adrenalout?

Men seriøst, legg deg ned og slapp av. Beste du kan gjøre for å fjerne et adrenalinrush.
Hva med onani?
Pusteøvelser! Lange gode pust både inn og ut.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Adrenalout?

Men seriøst, legg deg ned og slapp av. Beste du kan gjøre for å fjerne et adrenalinrush.
Vis hele sitatet...
Kjente det ble bedre når jeg reiste meg og gikk litt >.< Nå er jeg i senga med laptop'en, og selv om pulsen er like høy føler jeg meg roligere. Skjelver som faen men, det har sikkert å gjøre med at adrenalinet forlater kroppen

Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Hva med onani?
Vis hele sitatet...
Godt forslag, men etter to uker med lungebetennelse og feber har jeg ikke energi til å fullføre

Sitat av yellowpillow Vis innlegg
Pusteøvelser! Lange gode pust både inn og ut.
Vis hele sitatet...
The Incredible Hulk-style?
regner med at du bor i byen, ta og løp en rask tur bort til 7/11, kjøp deg en ben&jerrys og chill it out lissm?
Sitat av Hegepuppemasør Vis innlegg
regner med at du bor i byen, ta og løp en rask tur bort til 7/11, kjøp deg en ben&jerrys og chill it out lissm?
Vis hele sitatet...
Ididotisk, sukker vil bare gi han mere adrenalin.
Shady Banana
Quix's Avatar
All verden som fikk deg så opprørt!?
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Hva med onani?
Vis hele sitatet...
Fader! Skulle til å si akkurat det samme. Høres kanskje rart ut, men jeg tror faktisk det vil hjelpe...
Sitat av Powlair Vis innlegg
All verden som fikk deg så opprørt!?
Vis hele sitatet...
En litt i overkant stefar som blankt avblåser alle fakta med "det mamma lærte meg når jeg var ung"

Det høres barnslig ut, men jeg er i utgangspunktet en veldig tålmodig person. Han er bare så konsekvent redneck-dum, uten å innse det selv Og når "det mamma sa" går utover meg personlig, blir jeg sint..
Sist endret av excubated; 18. januar 2010 kl. 23:59.
Prøv med lit hasj, løp ned til hjørnet på 7/11 å finn en langer.
Sitat av excubated Vis innlegg
En litt i overkant stefar som blankt avblåser alle fakta med "det mamma lærte meg når jeg var ung"

Det høres barnslig ut, men jeg er i utgangspunktet en veldig tålmodig person. Han er bare så konsekvent redneck-dum, uten å innse det selv Og når "det mamma sa" går utover meg personlig, blir jeg sint..
Vis hele sitatet...
Vet hvordan det er :P
Finn deg noe å se på på youtube. Hvis du liker biler og sånn, sjekk ut davidsfarm. Masse gøy der

Eller kanskje du har et spill å spille?
Kan tenke meg Yoga funker
Sitat av Defqon Vis innlegg
Ididotisk, sukker vil bare gi han mere adrenalin.
Vis hele sitatet...
Øh, nei? Adrenalin er et eget hormon og styres av sinne, opphisselse eller frykt. Det er nok bare å ta seg en kjapp en eller la tiden gjøre underverker. Adrenalin har relativt kort effekt.
2-3 paracet, en snus (valgfritt) og hodeputa burde funke
Sitat av Deezire Vis innlegg
Adrenalin har relativt kort effekt.
Vis hele sitatet...
Det var det jeg tenkte også, det var i utgangspunktet derfor jeg stilte spørsmålet Syns en time med pulserende syn, superhelthørsel og 140 i puls var drøyt. Men så er det heller ikke ofte jeg blir ordentlig, ordentlig sint!

Nå er jeg forholdsvis rolig igjen.. Adrenalin er egentlig ikke noen dum rus, det

EDIT: Postcount 666 ^_^
Sist endret av excubated; 19. januar 2010 kl. 00:36.
Mekk deg en feit en så slapper du ordentlig av
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Holmen Vis innlegg
2-3 paracet, en snus (valgfritt) og hodeputa burde funke
Vis hele sitatet...
Anbefaler du virkelig smertestillende for å bli rolig? Dummeste jeg og leveren din har hørt.