Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2302
Jeg som egentlig er veldig lite aktiv på iTunes snubla her om dagen over appen kalt Remote for iPhone til iTunes. Dette er en kontroll som gjør at du kan koble til iTunes via din iPhone (med tråløst nettverk) og kan dermed bytte sanger, skru opp/ned lyden, se listene over sangene dine osv.

Finnes det noe liknende til Spotify? Eller noen måte jeg kan kontrollere spotify, gjennom det tråløse nettet, på iPhone eller andre mobiler?

Hadde jo vært veldig kjekt! slippe å gå til dataen når den står i en annen etasje osv
Henger meg paa denne, da jeg er stor fan av Apple Remote.
Venter spendt paa baade browser integrering og remote fra spotify!
Har en app på min iPhone som heter 'Air Mouse', som i grunn gjør iPhonen til en touchpad til PC'en din, over WiFi, og jeg har brukt den til å styre Spotify. (http://www.mobilemouse.com/index.html)

Det som er dumt er at det ikke fungerer på samme måte som med iTunes, hvor du automatisk får knapper som "Next", "Play", "Stop" osv. Du er nødt til å bruke touchpad'en for å skifte sang, ved hjelp av musen.

Håper ikke det var for uoversiktlig.
Remoteless er gull verdt! Brukte den helt til jeg fikk meg Android(Galaxy S)

Noen som har noen tips til en android versjon av samme?
Henger meg på android versjonen...
Til dere med android: besøk http://www.unifiedremote.com/ .

Spotify - Remote control for Spotify
Shows current title and artist.
General playback controls.
Vis hele sitatet...
Mange andre geniale features, må-ha program til din telefon!
har selv brukt http://remoteless.no/ når jeg har hatt windows og denne funker smooth! Litt krokete måte de har lagt opp menyene på da, men blir fort en vane
Noen som kan fortelle hvilke av disse sidene som funker til iPhone? Er ikke hjemme og har ikke mulighet til å sjekke opp selv, hehe.. Lat gutt
Sitat av hosjmeister Vis innlegg
Til dere med android: besøk http://www.unifiedremote.com/ .



Mange andre geniale features, må-ha program til din telefon!
Vis hele sitatet...
Tusen takk for tipse, drit rå app must have altså. Masse geniale funksjoner og veldig bra UI

anbefaler alle med andriod og laste den ned
ellers går det bare ann å streame den via vlc og bruke vlc remote eller div mediacenter programmer
Jeg selv endte opp med en app som heter Remote Mouse. www.remotemouse.net . Det fungerer greit til mine behov
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av MagicalTrevor Vis innlegg
Remoteless er gull verdt! Brukte den helt til jeg fikk meg Android(Galaxy S)

Noen som har noen tips til en android versjon av samme?
Vis hele sitatet...
Remoteless finnes nå i en Android version tilgjengelig på Google Play
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Logitech Touch Mouse er det dere leter etter. Den kan brukes som trådløs mus OG tastatur. Du kan nemlig bruke ctrl+piltastene for neste/forrige og lyd opp/ned.

Gratis til iOS og Android.
Genialt når du ligger i senga å ser film også. Slitter å gå til tastaturet for å sette på pause etc.
Sist endret av Echuz; 22. april 2012 kl. 13:04.
Jeg bruker noe som heter Unified Remote, funker bra
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
bruker den samme, har mus/tastatur, egen spotify remote, samt win media player remote og mange andre geniale funksjoner.
Jeg bruker Unified Remote til Android, var så fornøyd at jeg kjøpte fullversjonen Eller så kan du jo se på Spotimote
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Spotify har en app som heter "spotify remote" til iPhone, litt usikker på om denne funker med windows 7 men det funker iallefall med Mac.
Har mange forskjellige remote-apper på iPhonen, men til Spotify bruker jeg ALLTID Remoteless
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Bruker "Spotimote" selv, veldig fornøyd
Du kan ta og laste ned mocha vnc lite til iphone. denne appen gjør at du kan kontrollere mac'en og eller windows maskinen via iphone gjennom det trådløse nettverket.