Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 3277
Heisan folkens.
Jeg har en følelse for dette forumet som virkelig er stor i dag. Derfor lager jeg nå denne tråden. Rett og slett for å dele denne begeistringen med dere andre som henger her inne. NFF har så mange medlemmer som engasjerer seg, det tikker inn kloke og velfunderte innlegg hvert eneste minutt. Engasjement er alltid veldig positivt, og kan snu en dårlig dag for et menneske. Det er ingen andre forumer som gjør jobben på en så sterk måte NFF gjør.

Ildsjelene
Administrator/moderatorene, crew medlemmene og de øvrige folka som hjelper til her har gjort en fantastisk jobb som jeg er mektig imponert over. Dette arbeidet og innsatsen gjør at NFF stadig blir et mer og mer populært nettsted, og det trigger jo bra folk til å registrere seg, slik at de igjen bidrar. Det hele blir en positiv spiral.

Aministrator/moderatorer
Jeg synes dere har gjort (og gjør) en durabelig bra jobb når dere lar "skikkelige" folk bli crew medlemmer. Dere har satt crew medlemmene på rett hylle ved å gi tillit. Dere bedømmer hva som er rett og galt, og klarer ansvaret med glans. Og det er jo vanvittig bra. Dere legger ut skikkelige og viktige emner med substans. Og kommer med innspill som virkelig hjelper og belyser emnene som tas opp. Stor takk til dere

Crew medlemmer
Crew'ene gjør en jobb som få kan klage over (såvidt jeg har sett er det svært få som klager på dere også), og jeg liker dere fordi dere lager emner som er veldig aktuelle for mange av brukerne. Forumet trenger et våkent, fornuftig og sterkt mannskap, noe jeg mener dere er. Så takk til crew folka

Folka
Hva skal jeg kunne jeg si om dere som er generelt? Kanskje at dere hjelper hverandre hver dag med problemer man kanskje føler seg alene om. Folk her inne tar seg tid til å bidra. Jeg har en følelse av at folk tar hverandre mer på alvor her inne enn andre steder, og det er det mest positive som kan gjøres på et slikt forum. Diskuterer forskjellige ting som det både kan være litt komedie og litt tragedie i. F.eks morsomste historie i deres liv! Eller deres uhyggeligste historie som dere vil dele med andre! Hvis det kommer noen spørsmål så svarer noen av dere på sekunder. Fantastisk jobb. Flotte mennesker. Takk til dere

KP
Innføringen av kvalitetspoeng mener jeg har fungert helt topp! Det gjør at folk blir ivrige etter å få innlegget lest og premiert når de belyser interessante, dyptpløyende og av og til kontroversielle emner. Det inspirerer å få andres kritiske anerkjennelse av noe man står for og uttrykker skriftlig. Det gir selvtillitt å vite at andre mener man har kommet med noe intelligent. Så jeg ønsker av hele mitt hjerte at KP-ordningen er noe det skal fortsettes med!

Takk for alle fine folka her inne, for fornuftige crew medlemmer og stødig administrator. Dere forandrer verden for mange!

Og, ja... lenge leve NFF!
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Jeg skjønner ikke hvorfor alle dere andre slenger dere inn her og skal flame trådstarter. Jeg syns at det er kjekt at han/hun eller whatever vil gi litt skryt tilbake til de som sitter og styrer. Virker jo som om det bare er søppel her om dagene, så da er det bra at en tar på seg litt ansvar og skryter litt til Admin og Crew. Det rører meg i hjertet.
Hva so fucking what om trådstarter bare har vært registrert i under 1 måned og har under 100 innlegg? Jeg har sett en del folk her som har 2-3 måneders fartstid som har 1000 poster. Dog er det bare dritt. KVALITET OVER KVANTITET FUCKERS!
Jeg syns heller at dere skal prøve og DISKUTERE litt med trådstarter, og ikke flame det faktum at han kanskje smisker litt, og er meget fersk i gamet, i steden for og flame og bare skrive piss i tråden for og få opp postcounten.

I'mricherthanU$: Bra start. Godt at noen prøver og dra opp diskusjonen litt her, om det positive som nFF er.
Om jeg får komme med et lite tips, så er det og se om du får skrevet postene dine på en måte folk skjønner litt lettere. Jeg har dessverre store problemer med og skjønne hva du skriver i flekkene.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Veldig ironisk at de fleste som "flamer" han her er folk med relativt liten fartstid her selv. Så jeg ser virkelig ikke poenget deres.

Enig med Magisk i det han skriver, da også hva språket ditt angår. Det bør gjøres noe med. Jeg ser helt klart at du har gjort noe radikalt med det i førsteposten din og jeg er veldig nyskjerrig på hvordan du klarte det, men de gamle "syndene" er tilbake på "svar-innleggene" dine seinere i tråden.

Men hvertfall, relativt bra tiltak og dere andre idioter: Shut it.
For alt dere vet så kan kisen hatt lengre fartstid på forumet som uregistrert bruker. Det tok godt og vel ett år før jeg registrerte meg og begynte å poste her på forumet!
Tipper denne posten får en 7, 8 sider med kun meninger om han smisker eller ikke.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Her står jeg opp, bakfull og jævlig - så ser jeg en flott tråd fra trådstarter og så drar dere den ned i søla på denne måten. Jeg som skal på jobb og allting, skal måtte stå opp til dette - jeg hadde virkelig håpet på en god start på dagen. Alle dere som jeg har slettet poster til nå; dere er nå på min hatliste. Jævla søppelnerder, gratu-fuckings-lerer.

Jeg har renska tråden for mannskit nå, og jeg er ikke interessert i å se mer drittslenging om hvorvidt denne tråden er rævsleiking eller høsting av KP.

Dra til helvete.
Sist endret av m0b; 25. august 2007 kl. 14:42.
jaG
Produktutvikler
Jeg syns det er bra at noen skriver hvor mye de liker forumet og deres moderatorer/crew.
Det gjør ikke noe for folka som styrer her å få skryt av og til. Og dere som ser på dette som smisking. Kanskje det er det, men som PureOwnage sa, hva har han å vinne på det?

Det går ann å være hyggelig, uten at det skal tolkes som smisking. Jeg vurderete en slik tråd selv, selvom jeg ikke har så lang fartstid her selv, men jeg har fått et så positivt intrykk av dette forumet at jeg føler for å få det ut. Selv var/tildels er, jeg en søppelnerd av og til, men hadde det ikke vært for litt kjefting fra crew og andre medlemmer (sånne som vår kjære |d13m0b kom med over ), hadde jeg fortsatt vært det. Og jeg skriver tilogmed bedre enn jeg gjorde før, ikke masse forkortelser og drit. Jeg har masse skrivefeil, men det hjelper seg.

Så helt enig med deg I'mRicherThanU$ og, nei dette er ikke smisking, for jeg har ikke noe å vinne på det
Sist endret av jaG; 25. august 2007 kl. 14:43.
Er rimelig enig her, har sett mange historier og slikt komme ut her, både om 15-16 åringer som har trøbbel hjemme, blitt kasta ut. Og hver gang det kommer opp en tråd der noen har problemer så hjelper folk til.

Men det delen som har imponert meg mest er vel rusmiddel-delen, helt utrolig informative og hjelpende tråder, samt masse folk med erfaring som kan fortelle eller fraråde om noen holder på å skal gjøre noe dumt

Men selvfølgelig så er det jo ikke alle som er like greie da, så ha alltid flammedrakten klar når du lager en tråd:P
Alle sammen har gjort en veldig fundert god jobb. Takk for alle sammen folkens for å støtte. Jeg ville bare få det ut om hva jeg syntes om Forumet.
Herlig med litt ros til alle som gidder å bruke fritiden sin her inne til å hjelpe andre Gjør ikke noe med litt smisiking i blant heller syntes jeg.
Synes også dette var en veldig bra tråd, og jeg føler faktisk akkuratt det samme.
Ser liten grunn i å skrive dritt til trådstarter for å skrive en tekst, som faktisk veldig mange av oss er helt enige i.

Mods og crew er så flinke her inne at dem fortjener faktik endel skryt, uansett om dette skulle være smisking eller ikke, så kjører jeg KP til trådstarter for et veldig bra og oversiktlig innlegg.. Går også ett KP til d13m0d for rensking av tråden, det trengte den virkelig!
Folkene bak nFF trenger vel litt skryt en gang i blandt de og, jeg hadde ikke orket å drive et forum så seriøst så lenge som folkene her har gjort, spessiellt ikke hvis jeg ikke fikk litt skryt i ny og ned.

Og er enig med Deezire, jeg surfet på nFF som uregistrert veldig lenge før jeg registrerte meg, og leser forumet mange ganger daglig, men jeg åpner ikke kjeften før jeg har noe å si, derav ikke så mange innlegg..

(nei, jeg slikker ikke admin stump nå)
Hva var det folk sutret sånn for da?
Sist endret av Cappuman; 25. august 2007 kl. 16:17.
Antar smisking, osv. Pga "lav postcount"
Sitat av cappuman
Hva var det folk sutret sånn for da?
Vis hele sitatet...
Jeg "sutret" visst fordi jeg fortalte han at det var positivt at ikke alle som skriver om admins whiner om at de er nazi, men at han kanskje ikke hadde den store tyngden etter å ha vært registrert i under en måned og med tosifret postantall.
Lurer på hva de andre skrev?

Men hey, flott at noen roser crew og admin, de gjør jo en kjempejobb helt gratis.
Limited edition
Moff's Avatar
Sitat av Restyle
Antar smisking, osv. Pga "lav postcount"
Vis hele sitatet...
Et av hovedproblemene på dette forumet i senere tid er at folk blir redde for å poste fordi, som så mange desverre har vist i denne tråden, søppelnerdene tror at alt som postes postes UTELUKKENDE for å få postcount og kvalitetspoeng. KP-systemet er her for å oppfordre folk til å poste gode innlegg (nei, sier du det?), ikke for å skremme vekk alle som faktisk gjør det. Selv gir jeg katten i om folk poster for å få KP eller ikke. Hvis de får KP betyr det at de har postet noe fornuftig, og da er det jo likegyldig hva intensjonen til posteren var. Dette kan altså godt være en KP-høstingstråd for min del (jeg sier ikke at det er det, altså), jeg synes fremdeles det er svinbra at noen endelig gir litt ros til crewet.

Tusen takk!
Sist endret av Moff; 25. august 2007 kl. 17:32.
Takk for at dere utdeler for va dere mener. Jeg er takknemlig for KP'ene, men jeg var ikke ute etter dem
Det er jo oppriktig for dere her på forumet, om hva som rett og galt! Jeg har et poeng som dere burde se nøyaktig og grundig på.

1poeng: Disse folka som ga bare negative svar til denne tråden, de fikk jo crew'ene slettet innlegget deres(fint gjort), men vis dere kan bare spekulere over denne tingen om hva de ville akte på egentlig, det skal jeg legge ut om

Jeg kan minne på med at, når de samtlige skrev alle de avskylige kommentarene om tråden min, så skrev de ikke om meg, de ga kommentarene på hele FreakForumet som er beskjemmelse for hele Nff. Og jeg antar at de burde blitt utestengt, for sånne kommentarer som gjør at Nff får meg dritt ut på seg. Det var jo vitterlig for de som skrev det.
Idet jeg fikk denne ideen om å legge ut innlegget, så gjor jeg det så fort så mulig for å avklare det ut.

Takk for meg

[EDIT:] noen som har noe å si til det?
Sist endret av I'mRicherThanU$; 26. august 2007 kl. 11:33.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg skjønner ikke helt hva du prøver å si. Du mener de som kritiserte tråden din burde bli utestengt fordi de egentlig kritiserte nFF som forum, og dermed fortjener utestengelse?

Jeg syns ikke noen av delene er verdig grunn til utestengelse for å være helt ærlig. Men det kan jo være jeg missforstår deg her?
Umm, du har jo en del rett av poenget mitt, men tenk deg? De kritiserer Nff for noe de ikke burde gjort! hva synes du burde gjort med dem da? La søppelnerdene henge ut og slenge dritt om Nff? Er det det du vil?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg syns folk burde få lov til å kritisere nFF som de selv vil. Naturligvis, hvis de bare skal slenge dritt og ikke vil rette seg etter reglene eller administratorene / crew så er det jo én ting, og burde naturligvis ikke tollereres, men sunn kritikk har ingen vondt av.

Men når det gjelder denne tråden så har det såvidt jeg har observert helst vært kritikk av tråden i seg selv og ikke forumet som sådan. Det blir jo noe helt annet, men flaming er uansett ikke lov og bør såklart slås ned på.

Men kritikk i seg selv er ingen dårlig ting.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av I'mRicherThanU$
Umm, du har jo en del rett av poenget mitt, men tenk deg? De kritiserer Nff for noe de ikke burde gjort! hva synes du burde gjort med dem da? La søppelnerdene henge ut og slenge dritt om Nff? Er det det du vil?
Vis hele sitatet...
"If you don't agree with our Presidents politics, get the hell out of our country".
Er det slik du ønsker det skal være her? Det faller jo på sin egen urimelighet.

Det er mange som er uenige i hvordan vi gjør ting her på nettstedet. Sålenge de ikke bryter med de normer vi har satt så har de lov til å være så uenige som de bare vil - dette er tross alt ikke USA eller Iran.
Sitat av nso
"If you don't agree with our Presidents politics, get the hell out of our country".
Er det slik du ønsker det skal være her? Det faller jo på sin egen urimelighet.

Det er mange som er uenige i hvordan vi gjør ting her på nettstedet. Sålenge de ikke bryter med de normer vi har satt så har de lov til å være så uenige som de bare vil - dette er tross alt ikke USA eller Iran.
Vis hele sitatet...
Kunne ikke vert mer enig der, og takk for spoileren, "Harry potter dør i den siste boken" :P
Ikke for å bli tatt som en eller annen flamer, som tydeligvis så mange har blitt stemplet som av utallige flattered crewmedlemmer i denne tråden, men jeg synes det var en del mangel på innhold og fornuft i innleggene til trådstarter i denne tråden, og selv om det er lov å gi ros, så må jeg få spørre hva vil egentlig trådstarter med denne tråden, sånn bortsett fra å kaste ut alle som kritiserte tråden, først etter tråden hadde blitt postet?
jaG
Produktutvikler
Sitat av milo9000
Ikke for å bli tatt som en eller annen flamer, som tydeligvis så mange har blitt stemplet som av utallige flattered crewmedlemmer i denne tråden, men jeg synes det var en del mangel på innhold og fornuft i innleggene til trådstarter i denne tråden, og selv om det er lov å gi ros, så må jeg få spørre hva vil egentlig trådstarter med denne tråden, sånn bortsett fra å kaste ut alle som kritiserte tråden, først etter tråden hadde blitt postet?
Vis hele sitatet...
Det han prøver å si er hvor fornøyd han/hun er med forumet. Titelen sier vel sitt; "Lenge leve nFF"

Sitat av I'mRicherThanU$
Derfor lager jeg nå denne tråden. Rett og slett for å dele denne begeistringen med dere andre som henger her inne.
Vis hele sitatet...

Og ser ikke noe galt med å rose folka som driver det her, og jeg er glad denne tråden ble lagd pga. eventuell kartlegging av søpplenerder
Sist endret av jaG; 26. august 2007 kl. 17:33.
Jeg synes dette var et fint innlegg, nFF's kjære barn og foreldre (crew, mods, admin) fortjener litt ros.
Kritikk er jo en ting, men er dette en tråd som trenger kritikk ? Alt han gjorde var å rose nFF og alle som henger her. Selv om noen ser på det som smisking, er det vel ikke nødvendig å kaste napalm på trådstarter ?

Og NSO: Hva i alle dager er egentlig avataren din for noe ? Dette har jeg fundert på i lang lang tid (ja faktisk ) er det en Gummistrikk med smiley på ?
Sist endret av Lille Nikotin; 26. august 2007 kl. 17:45. Grunn: Skriveleif
Ja, som andre sier ofc, jeg prøver ikke å få oppmerksomhet på tråden, jeg ville bare med mine egne ord gi litt ros til Nff, hvor godt Adminstrator, Crew, øvrige folka jobber! For en eller annen person må en gang i blandt gi ros for forumet som er positivt. Og vis folk må klage så ikke klag på meg.
Ayy, fin tråd !
Jeg så ikke inleggene som mulige tards skrev i begynelsen av tråden, men selv var jeg "aktiv leser" i ca 2 år før jeg registrerte meg .
Synes ikke det er smiskin, og er helt enig med det Moff sa:
Sitat av Moff
Et av hovedproblemene på dette forumet i senere tid er at folk blir redde for å poste fordi, som så mange desverre har vist i denne tråden, søppelnerdene tror at alt som postes postes UTELUKKENDE for å få postcount og kvalitetspoeng. KP-systemet er her for å oppfordre folk til å poste gode innlegg (nei, sier du det?), ikke for å skremme vekk alle som faktisk gjør det. Selv gir jeg katten i om folk poster for å få KP eller ikke. Hvis de får KP betyr det at de har postet noe fornuftig, og da er det jo likegyldig hva intensjonen til posteren var. Dette kan altså godt være en KP-høstingstråd for min del (jeg sier ikke at det er det, altså), jeg synes fremdeles det er svinbra at noen endelig gir litt ros til crewet.

Tusen takk!
Vis hele sitatet...
Må bare henge meg på her å si : Lenge leve NFF !!
Har hengt på denne sida lenge, leste her i lang tid før jeg regga meg, og kommer til og henge her så lenge jeg kan !

Takk alle dere ildsjeler som driver NFF!
Jeg personlig setter stor pris på det, og det gjør nok de fleste andre her inne også!
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Og jeg syns dere alle skal roe ned personangrepene i tråden her før idlemob finner frem ryddeknappen igjen. Lærte dere ingenting av innlegget hans?
Stay on topic?
Imricher: Du begynner bra i tråden, men nå er du faktisk dessverre på vei til og bli så feiltolket, som det ofte er lett for og bli her på forumet. Spesielt når du har etpar som sitter og browser igjennom alt for og finne noe fint og kunne skrive litt oppgulp i.
Jeg liker tankegangen din, som jeg har skrevet før, men ikke gå for langt. Jeg ser at du blir misforstått så det renner etter i postene dine.
Jeg ser intensjonen din med første post og de andre. Men når du har en del medlemmer som vil vri og vende på alt du skriver, så er det nok best og legge tastaturet på hylla. Første posten din vil nok stå som det bedre her på forumet i en tid da mye rart har registrert seg og skrevet mye rart om administreringen av forumet.
Og slike innlegg som: "Hadde jeg hatt KP, så skulle du fått ********." Kan nFF spares for. Det er ikke kvalitet over noe slikt.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Da legger vi denne tråden på hyllen. Den har dobbelt så mange slettede innlegg enn de som ble igjen, og den har sklidd helt off topic (hva nå enn topic var i utgangspunktet).
Det er kjekt at dere liker nFF, men også i denne tråden skal regelverket overholdes.

Trådstarder: Sålenge du fortsetter å bruke freetranslations.com så kommer mange til å misforstå innleggene dine. "Norsken" det nettstedet produserer er mildt sagt dårlig, og siden det er en datamaskin som oversetter det så klarer den ikke å forstå hva det er du mener hvis et ord har flere betydninger før eller etter oversettelse.