Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1416
Har vært tre uker i Brasil med kameraet mitt, så har egentlig sinnsykt mange bilder å kave med. Oppe ved en innsjø var det en norsk ninjakid som var med oss som skulle ha all min oppmerksomhet, og jeg benyttet anledningen.

Her er et bilde av karen

Nå som jeg ser på det hadde det kanskje gjort seg med en tynn svart ramme rundt, men det får jeg ta i morgen.
Et bilde av en gutt som bader, ser ikke helt hva som er så spesielt med det.
Ikke det at jeg har superpeiling på hva som er bra bilder, men det der så ut som et helt vanlig bilde av en gutt som bader.
Gratulerer, du har delt et feriebilde med oss. Hva skal vi med det?
jaG
Produktutvikler
Sitat av the captain
Et bilde av en gutt som bader, ser ikke helt hva som er så spesielt med det.
Ikke det at jeg har superpeiling på hva som er bra bilder, men det der så ut som et helt vanlig bilde av en gutt som bader.
Vis hele sitatet...
Det ER et vanlig bilde av en gutt som bader... og mer er det ikke å si om bildet egentlig.
Beklager altså, men dette bildet likte jeg ikke så godt... utbrent hår, kjedelig motiv (litt kjedelig gutt, sorry hvis det er broren din eller noe, men syns ikke han var en bra fotomodell), en krussedull nederst i høyre hjørne, lite farger, litt blasst i mine øyne.
Sist endret av bendiks; 24. august 2007 kl. 00:34.
For å quote en kommentar jeg fikk på et bilde i galleriet

Sitat av marjuice
Bra som personlig ferieminne, men for meg er det bare crap.
Vis hele sitatet...
Det gjelder her også...
Spar oss for bilder av barnebassenget, hvor er nudiststrand bildene hen?
Feriebilde. Sett det inn i fotoalbumet og dra det fram om 30 år igjen.
Sitat av MannY
Nå som jeg ser på det hadde det kanskje gjort seg med en tynn svart ramme rundt, men det får jeg ta i morgen.
Vis hele sitatet...
Egentlig ikke.. Beste hadde vært å bare slutte hele tråden.. Makan til feriebildefremvisning.
egentlig enig med de over, men du kunne fått med benene også, ellers ser det litt fucka ut
var det jeg tenkte også, er bare noen som sa at det var kjempebra, men jeg var litt skeptisk. det er forresten ikke fra at badebasseng, og jeg er heller ikke noen stor fan av den kidden. takk for all konstruktiv kritikk...?
Som allerede nevnt, litt utbrent i guttungens hår, jeg ville gjerne sett litt mer lys i ansiktet hans da dette ble litt for mørkt i forhold til resten.
Skammelig dårlig
Problemet er vel at du ikke har tenkt så mye før du har knipset.. Ofte det som er forskjellen på et bra bilde og et feriebilde etter hva jeg har sett..
Dette var skam bra bilde!

Mvh. Sotramannen
Sist endret av skolms; 24. august 2007 kl. 15:14.
Altså, greit nokk bilde. Men det er ingenting spesiellt med det, jeg hadde ikke stoppet på det hvis jeg hadde blad gjennom en bunke med bilder liksom ...

Sikkert mange som er i mot meg på dette, men jeg er av den oppfattning at for at et bilde skal være virkelig bra, må det også være noe spesiellt med det, noe som får deg til å stoppe opp å se etter. Gjerne setter deg inn i en stemmning, eller gi deg noen tanker.
Og jeg som trodde du hadde mekka et dritfresht bilde av et badekar ute i skogen eller noe..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Kjedelig.
Rett og slett.
Velkommen etter.