Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2326
Hei freaks!

Er på utkikk etter en gratis msn client til Nokia N82. Har søkt rundt på nettet, men det eneste jeg finner er en gratis 7 days trail til UltraIM.
Splat
Trådstarter
41 5
Ingen som vet om en client som fungerer? Det må jo være en siden UltraIM fungerer, men det er bare en trail.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Tja siden N82 bruker symbian (gjør den ikke?) så burde ebuddy fungere.
jeg leter også etter noe som fungerer! .. jeg har en SE P1i ..

jeg prøvde å laste ned eMSN/IMHere .. men det fungerte ikke!! .. så noen som vet om et ( gratis ) program som fungerer til min telefon ogsåx?
Splat
Trådstarter
41 5
Jo, det fungerte fint! Takk
Hei.

Vet ikke om du har funnet noe ennå jeg, men her er det en link til orginal Nokia msn eller noe allefall. Fungere utmerket på min N82.

http://www.amobil.no/artikler/faa_gr...il_nokia/41202
Her har du Windows Live Messenger. Trooor du må legge inn dep.sisx før WindowsLive.sis. Husker ikke helt rekkefølgen.
Splat
Trådstarter
41 5
Klev: Akkuratt dette jeg var ute etter! Takk skal du ha!
www.getjar.com
mosh.nokia.com
handango.com (gratis apps hver fredag)
jaG
Produktutvikler
Du kan prøve mig33.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Virker MSN med Telenor og Netcom og Chess på Nokia N82?

Hvor er den billigste prisen på Nokia N82 med abb.?
Skal ikke ha Netcom(eller lignede) da det er dårlig dekninger der jeg bor.
Dette er ikke et suport forum hvor du regger deg og alle vier sin tid til å hjelpe deg.

google.no kan du jo prøve å sjekke ut dette med dekningen. Eller så står det sikkert noe på netcom.no

Om du lurer på pris kan du gå på xmobil.no eller amobil.no