![]() |
|
|
|
#101 |
|
Medlem
|
Jeg har pakket ut den nyeste versjonen av spotify. Versjon 0.3.22.58364. Tenkte kanskje noen hadde lyst å leke seg med den.
Det er en eller annen bug som gjør at den kræsjer når man prøver å gå inn på en playliste, men ellers skal alt funke. Tenker jeg bare bomma på en import, men gidder ikke å fikse det. Kunne sikkert kutta ut noen sections og gjort den mindre, men ble litt mas. Alle bildene/skin.xml ligger fra 0x403000 og utover. De er zippet. Kopierer man alt fra den adressen og utover, lagrer til fil og åpner den i PKZip burde det være mulig å reparere filen og så se på innholdet(Bilder osv.) og extracte det. http://www.mediafire.com/?oomj1zwnmn2 |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Medlem
|
Ja
Den versjonen har fjernet auto-updateren. Dessverre da så vil den ikke spille av, fordi du ikke har nyeste versjon. Last ned gratisversjonen så lenge. Poster premium når jeg har link til den. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Medlem
|
Det var med tanke på folk som har drevet med cracking slik at folk kan leke seg med å gjøre den fri for reklame. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Medlem
|
Ja har sett litt på dette. Jeg lurer på, er det forskjellig mellom free og premium servers?
eller er det auth bygget inn i server som streamer da ut reklame .. vist det finnes free og premium servers burde det gå ann å endre host fila og få premium server. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Medlem
|
Finnes det fortsatt noen som jobber med dette? Begynte såvidt å krangle litt med themida for noen dager siden, og har fått ut en dump som fungerer. Men nå står jeg helt fast. Bare jeg i det hele tatt endrer på noe av koden, så avsluttes programmet etter noen sekunder(10-15s). Skjønner at programmet sjekker seg selv via checksum el., men sliter med å spore dette i en debugger. Noen som har noe å bidra med?
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Medlem
|
Finnes det fortsatt noen som jobber med dette? Begynte såvidt å krangle litt med themida for noen dager siden, og har fått ut en dump som fungerer. Men nå står jeg helt fast. Bare jeg i det hele tatt endrer på noe av koden, så avsluttes programmet etter noen sekunder(10-15s). Skjønner at programmet sjekker seg selv via checksum el., men sliter med å spore dette i en debugger. Noen som har noe å bidra med?
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Medlem
|
Høres rart ut. I min dump har jeg ikke noen problemer med å skrive om koden. Kan det hende at du rett og slett ikke har dumpet den riktig eller ikke fikset på eventuelle API calls? Prøv å sett memory breakpoint på en kode som vil kræsje når du forandrer på den. Da vil du ende opp på funksjonen/funksjonene som regner ut checksummen/-ene(Noe themida gjør).
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Medlem
|
Vet ikke om noen har skrivd det før her, men du slipper reklame vis du bytter sang rett før sangen du hører på er ferdig. Kanskje et lite program som hopper til neste sang 1 sec før den er ferdig?
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
me-eð bló-ðnaaaasiiiiir
|
Tror ikke du slipper reklame hvis du hopper til neste...
Men du slipper alltid reklame om du har hørt på sangen i under 30 sekunder (tror jeg) |
|
Deilig elektronisk musikk
- How can you tell that someone uses an Apple product? - They'll tell you. |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Medlem
|
Derfor jeg aldri får reklame når jeg leiter etter nytt.
hva med to spotify vinduer og ett prog elns som hører reklamen (eller "stillheten") og starter den sangen du skulle hørt på den andre spotify kontoen. |
|
|
Sist endret av Triforce; 5. desember 2009 kl. 22:50.
|
|
|
#113 |
|
Medlem
|
Sitat: Originalt skrevet av Glyserol
Hmm. Får ta en nærmere titt på dumpen min.
Hvis vi er heldige, så er det bare en sjekk av koden og ikke noe tilleggsutpakking. Hvis ikke... Burde det ikke være mulig å finne selve sjekk-koden ved å sette en read breakpoint på det området man forandret for å få sjekkinga til å klage? Det går sikkert veldig tregt pg.a måten Olly gjør dette på, men skulle fungere.
Sitat: Originalt skrevet av r0bin
Vet ikke om noen har skrivd det før her, men du slipper reklame vis du bytter sang rett før sangen du hører på er ferdig. Kanskje et lite program som hopper til neste sang 1 sec før den er ferdig?
En enkel måte å gjøre dette på er muligens: bruk en Virtual Audio Cable løsning sånn at du kan mute uten at Spotify klager. Ta så og sjekk tittelen på Spotify (siden denne inneholder navnet på sangen som spilles). Hvis navnet matcher en reklameliste, mute! Ta vekk mute når navnet forandres til en sang som ikke er reklame. Du må vente på at reklamen blir ferdig, men det blir helt stille mens den pågår. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Medlem
|
Jeg tenkte to forskjellige spotifys og kontoer. Mener du at begge spotifiene vil skrive til samme sted? |
|
|
Sist endret av Triforce; 6. desember 2009 kl. 12:27.
|
|
|
#115 |
|
Medlem
|
Du kunne evt. bruke VMWare eller noe lignende for den ene kopien, men da må du også lage et nettverksprogram som synkroniserer de to programmene - som sender over en melding når reklamen er på hos den ene, og samme med den andre. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Medlem
|
Jepp, Spotify skriver til Programfiler\Spotify uansett hvilken bruker du er pålogget som. Derfor mutexen, slik at du ikke kan starte opp to kopier som da skriver til den samme fila.
Du kunne evt. bruke VMWare eller noe lignende for den ene kopien, men da må du også lage et nettverksprogram som synkroniserer de to programmene - som sender over en melding når reklamen er på hos den ene, og samme med den andre. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Medlem
|
|
|
Nichotin: "Jeg mistet såpa en gang jeg satt i varetekt. Bøyde meg ned, og ingenting skjedde. Viftet til og med litt med rumpa, men neida."
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Medlem
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Medlem
|
For å gjøre det, må du fikse på Spotifys kode. Men hvis du kan det uten at Themida klager, hvorfor ikke bare fjerne reklamen direkte?
Sitat: Originalt skrevet av Hegepuppemasør
http://douglasstridsberg.com/blog/entries/how-to-remove-spotify-ads-without-premium/
Hvis du vil prøve, kan du finne en liste over gratis/åpne proxy IPer her: http://www.samair.ru/proxy/
Sitat: Originalt skrevet av sky_king
Hvor skriver den hvis han bruker standalone versjonen av Spotify?
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Medlem
|
Som alle vet så kan du ikke mute PC'en når reklamen har begynt å spille av, men hvis du muter før reklamen begynner, så vil reklamen avspilles mens PC'en er mutet.
Da er det vel bare å programmere noe som muter PC'en rett før sangen er ferdig, så sjekker den om det neste som spilles av er reklame eller en sang. |
|
|
|
![]() |
| Sosiale bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 uregistrerte) | |
| Trådverktøy | |
|
|