Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 9903
skall røyke for første gang snart og undrer hvor det beste stedet kan være. jeg antar det er smartest å røyke det ute, men jeg har ikke så veldig mye privat-liv ute pga naboene og de som bor i huset over oss (bor i kjelleren). Jeg tenkte kansje å gjøre det på badet? har en liten luke på badet som det kommer luft ut av, går det greit å ha den oppe og lukke døra og røyke?
Er ikke sikker om jeg tørr å gjøre det på rommet.. sitter marjiuana-lukta i objekter eller bare danser det i luften?
Sitat av fqs Vis innlegg
skall røyke for første gang snart og undrer hvor det beste stedet kan være. jeg antar det er smartest å røyke det ute, men jeg har ikke så veldig mye privat-liv ute pga naboene og de som bor i huset over oss (bor i kjelleren). Jeg tenkte kansje å gjøre det på badet? har en liten luke på badet som det kommer luft ut av, går det greit å ha den oppe og lukke døra og røyke?
Er ikke sikker om jeg tørr å gjøre det på rommet.. sitter marjiuana-lukta i objekter eller bare danser det i luften?
Vis hele sitatet...
tror ikke det er så lurt og gjøre det inne, lukter sikkert helt jævelig etterpå.

gå i skogen og røyk (pass deg for slendermann) også kan du dra hjem igjen
hvorfor tenke så komplisert? er da bare og gå seg en tur ut der du vet du ikke kan bli busta, regner med du har noe skau eller spotter hvor du kan sitte alene og nyte en jo? Er jo ikke noe bedre sted og røyke enn ett bra spot med fin utsikt f.eks.. om du er den karen som ikke klarer og bevege deg noen meter og må røyke nærmest mulig hjemmet så kan du jo lage deg en bong og blåse røyken ut av vinduet gjennom ett rør e.l
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Om man absolutt skal røyke inne så er dusjen et godt sted, men man bør ta en dusj like etterpå.
Om du har aktivt avsug er det enda bedre,
dette trikset bruker studenter verden over.
Ta deg en tur på sykkel, fyr opp å så sykler du hjem Er ikke noe vanskeligere en det.
Sitat av fishfuze Vis innlegg
Ta deg en tur på sykkel, fyr opp å så sykler du hjem Er ikke noe vanskeligere en det.
Vis hele sitatet...
Er det ikke vanskelig når det er første gangen hans?!
Første gangen min var igår og jeg gjorde det samme da !
Så skal nok gå greit
Sitat av fqs Vis innlegg
skall røyke for første gang snart og undrer hvor det beste stedet kan være. jeg antar det er smartest å røyke det ute, men jeg har ikke så veldig mye privat-liv ute pga naboene og de som bor i huset over oss (bor i kjelleren). Jeg tenkte kansje å gjøre det på badet? har en liten luke på badet som det kommer luft ut av, går det greit å ha den oppe og lukke døra og røyke?
Er ikke sikker om jeg tørr å gjøre det på rommet.. sitter marjiuana-lukta i objekter eller bare danser det i luften?
Vis hele sitatet...
Gå til din lokale skog/fjelltopp/avsidesliggende sted. Sitt der, gjerne med en cola og et smørbrød. Fyr opp. Chill. Gå hjem.

Fordel å være alene hjemme. Første gangen du får funk går det ikke å skjule det for foreldrene dine. Er du alene hjemme i +/- 24t kan du fyre opp på badet. Hvis du har et flislagt bad er det best. Lukten sitter sterkere i tekstiler.
Burde ikke være noe problem å røyke inne, siden du spør hvor det er best regner jeg med at du ikke har alt for høy toleranse etc. Fyll et halvt kjøkkenglass med eddik så går lukta bort, etter min erfaring ihvertfall.

btw, flott rettskriving / setningsoppbygning
fqs
Trådstarter
2 0
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
tror ikke det er så lurt og gjøre det inne, lukter sikkert helt jævelig etterpå.

gå i skogen og røyk (pass deg for slendermann) også kan du dra hjem igjen
Vis hele sitatet...
Bor rett uttafor en stor by, ingen skog eller mark her, bare hus og en mottorvei.
Kjøp deg noe røkelse og fyr opp samtidig?
Sitat av fqs Vis innlegg
Bor rett uttafor en stor by, ingen skog eller mark her, bare hus og en mottorvei.
Vis hele sitatet...
Faen a, bare gå og sett deg ute når det er mørkt og fyr opp.
Lag deg en ''City'' og bare gå utfor og fyr den opp.
HER finner du nok oppskrifter.
Bare pass på og lage det kompakt sånn at den ikke brenner skeivt.

Edit; Poenget mitt var at du bare kan røyke enn sånn utenfor huset så lenge det ikke kryr av folk der.
Sist endret av Klistermerke123; 10. november 2012 kl. 14:26.
1) Lag en joint
2) Gå ut
3) Fyr på jointen
4) Røyk den
5) Gå inn
Vet ikke om det er for sent men. Gå på badet, skru på viften, sett på dusjen på så varmt som mulig, røyk, og når du nesten er ferdig heller du litt god såpe på gulvet der vannet treffer
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Om man absolutt skal røyke inne så er dusjen et godt sted, men man bør ta en dusj like etterpå.
Om du har aktivt avsug er det enda bedre,
dette trikset bruker studenter verden over.
Vis hele sitatet...
Kan relatere til det her. Er ganske ofte jeg har tatt med meg bongen i dusjen og kost meg, da jeg bor i kjellerleilighet.

Ellers er det greit å røyke det under kjøkkenvifta hvis det er godt trekk i den (sjekk med en vanlig sigarett først, eller en lighter). Det trenger nødvendigvis ikke være verre enn å bare ta seg en tur rundt nabolaget, og røyke mens du går. Nå vet ikke jeg hvor du bor, men sjansen for å bli tatt for dette er rimelig minimal her jeg bor (Mellomstor by).
Marihuana lukter ganske mye så det har vært beset om du har gjort dette ute, eller på roimmet ditt ut gjennom vinduet, men om du skal røyke inne så teip sprekkene i døra di å fyr opp
btw så går lukta av pot bort etter ca 1 time
Tråden er over den nå.

Hvis TS har lest denne og andre frektråder under samme tema og skjønt dem

Ja da sitter han nå dydusjet i en stressless foran en TV med alt han trekker innenfor en armlengdes avstand + et fylt kjøleskap i bakhånd.

Vi, kjøper inn popcorn til morgendagens triprapport.
Tryggeste er og sitte hjemme.
Bare ta med deg noen venner eller venninner og dra til et litt skjult sted f.eks. bak en stor bygning, inne i et smug osv. eller så er det veldig fint å gjøre det på en havn hvis det ikke er så mange der og det tviler jeg på at det er på denne tiden av året. Men det er ikke så stress som det kan virke som første gang man skal røyke weed.
Om det er mørkt ute så er det ingen som ser om du røyker sigg eller om det er en joint, og ingen som lukter det med mindre de står oppi deg heller.. null stress
Sitat av fqs Vis innlegg
skall røyke for første gang snart og undrer hvor det beste stedet kan være. jeg antar det er smartest å røyke det ute, men jeg har ikke så veldig mye privat-liv ute pga naboene og de som bor i huset over oss (bor i kjelleren). Jeg tenkte kansje å gjøre det på badet? har en liten luke på badet som det kommer luft ut av, går det greit å ha den oppe og lukke døra og røyke?
Er ikke sikker om jeg tørr å gjøre det på rommet.. sitter marjiuana-lukta i objekter eller bare danser det i luften?
Vis hele sitatet...
Dette har jeg god erfaring med, Hvis du har muligheten.. Røyk under kjøkkenvifta( hold jointen under kjøkkenvifta hele tiden, å blås inn i vifta), eller så kan du røyke på verandaen, på rommet ut ruta(røyker siggaretter, rullings funker best pga parfyme Etc. Eller så røyker du jointen mens dusjen står på, så bruker du masse sjampo å lar det skumme mye ( slik at THC i lufta forsvinner ). Å en siste ting, HASJ lukt forsvinner etter 30-60min. Hold jointen som en vanelig siggarett, husk, det er ingen som bryr seg om noen som lever sitt vanelige liv.
Gå en plass du hadde turt å tisse, tar ikke lenger tid å ta ett bongtrekk en det tar å urinere, straffen er vel ganske lik også..

Og røyker du joint er det jo bare å lage 5 jointer med 1 rizla hver og tobakks filter..
er du veldig sparsom har du en joint til i filterene..

kjøp deg et telt og sett det opp en plass... ta en svart søppel sekk over hodet.. gå "inn" i ett tre..
Sist endret av Novice; 11. november 2012 kl. 07:08.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Om man absolutt skal røyke inne så er dusjen et godt sted, men man bør ta en dusj like etterpå.
Om du har aktivt avsug er det enda bedre,
dette trikset bruker studenter verden over.
Vis hele sitatet...
Seriøst? Funker dette med å bli kvitt lukt, røyk og det som skulle være mulig av beviser for å bli busted?

Har aldri tenkt tanken på å røyke i dusjen før nemling

når jeg har røyket inne hos foreldrene mine, sitter jeg forran peisen og blåser inn i den. Da går hvertfall mesteparten opp i pipa.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av fth Vis innlegg
Seriøst? Funker dette med å bli kvitt lukt, røyk og det som skulle være mulig av beviser for å bli busted?

Har aldri tenkt tanken på å røyke i dusjen før nemling

når jeg har røyket inne hos foreldrene mine, sitter jeg forran peisen og blåser inn i den. Da går hvertfall mesteparten opp i pipa.
Vis hele sitatet...
Jepp, veldig populært blandt studenter i herberger o.l.
Dampen og evt såpe/shampoo/balsam hjelper godt på å fjerne all lukt, rommet lukter akkurat slik det ellers ville ha gjort etter en dusj.
Personlig så hater jeg å røyke hvor jeg selv bor, noier litt på nettop det og liker å ha alt "clean". Jeg anbefaler og røyke i barnehager og lekeplasser som blir lite brukt, det ligger en barnehage rett over meg der jeg bor som har ei lita hytte som er ganske perfekt plassert. Høyt oppe, med et fjell bak seg slik at du får en grei oversikt over alle som kommer inn i barnehagen, den har jeg brukt i et par år nå. Ironisk nok så heter den faktisk "Eventyr Hytta"
Sist endret av Juicekongen; 11. november 2012 kl. 14:38.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jepp, veldig populært blandt studenter i herberger o.l.
Dampen og evt såpe/shampoo/balsam hjelper godt på å fjerne all lukt, rommet lukter akkurat slik det ellers ville ha gjort etter en dusj.
Vis hele sitatet...
Nice. Må nesten teste dette en gang. Er jo digg å ta seg en varm dusj når man er fjern i tillegg =)
Er forsåvidt veldig mange muligheter, pleier alltid bare å lufte bikkja og røyke en joint langs veien, er aldri noe stress, er bare å fyre den på og ta det som det kommer!
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Ville ikke gjort det inne, kan luktes ganske bra.
Jeg er egentlig i samme "bo-situasjon" som deg. Det beste er å rusle seg en tur. Bare gå rundt å tenk på den som om du bare tar en vanlig sigg.
Tingen er at folk flest overtenker dette og lett blir paranoide.
Om du skal lage deg en joint, så kan du som Ninus over sier, rusle deg en tur og lat som du tar en vanlig sigg. Tro meg, ingen tenker noe over det med mindre du sveiver det opp i ansiktet demmes.
Om du skal lage deg en bong, bare stå i døra og blås ut, eller under viften på kjøkkenet ditt, om du har det.
Sist endret av phideph; 13. november 2012 kl. 00:58.