Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1646
Hei! Jeg er med i en konkurranse om å lage best ski edit. Hva var bra? Hva kunne vært gjort bedre?

Se filmen her!
Kjempe bra! det er alt jeg kan si. kanskje legge på en stabilizer på follow camsa?
Fet film, men litt for mye slow motion synes jeg. Når jeg er kommet halvveis i filmen er jeg litt lei fordi alt går så tregt. Jeg forstår godt at det brukes slow motion for at detaljene skal komme frem, men jeg ville også brukt mer full speed.

Introen synes jeg også er veldig treg. Det første minuttet (les 40-50 sek) er en kar som ploger i slow motion. Også det blir litt kjedelig.

Men alt i alt en meget bra film. Kudos!
High Magus
10100's Avatar
Synes den var bra. Det eneste du må passe på er musikken. Du kan sannsynligvis ikke bruke andres musikk.

Edit: 2:30, syntes ikke det så bra ut når han får snøen fra kamera mannen/dama på seg.
Sist endret av 10100; 17. juni 2012 kl. 15:23.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Joda, sikkert en potensiell vinner. Det eneste jeg stusser på er om filmen skal være så lang? Nå er ikke jeg akkurat noen skientusiast som deg, men må si jeg ble lei rundt halvveis i filmen. Følte det ble opp igjen og opp igjen det samme. Men en liker fra meg skal du få!
Det eneste jeg kan si noe på er at dere burde filme på andre tidspunkter. Store deler av filmen ser ut til å ha blitt skutt midt på dagen, da er sola i en posisjon som ikke akkurat skaper det beste lyset; det blir litt platt, flatt og kaldt. Det er en grunn til at filmgutta er oppe tidlig om morran og sent om kvelden for å filme, det er for at lyset er bedre da.

Litt irriterende å stirre midt i sola gjennom hele filmen også, sjekk feks 01:38, 01:43, 01:53, 01:57, 02:04, 02:10, 02:28.. Det er helt fett å ta et shot med sola i linsa for å vise at det er bra vær, men 6-7 stk på under et minutt er noe slitsomt.
Filmskaper!
Trådstarter
Takk, er enig i at filmen er litt lang. Jeg prøvde diverse sanger, som gikk litt kjappere, men ingen passet like godt som denne. Takk, for "liken" og god feedback!
Filmskaper!
Trådstarter
Takk til alle! Skal ta vare på tipsa og huske det til neste gang! Takk!
Filmskaper!
Trådstarter
Bra sanger! Digger spesielt den siste sangen! Jeg kan dessverre ikke endre på filmen siden den er sendt inn...
Drit bra film, Behaglig, bra timing på musikk og kul!
Sitat av Andreas Hem Vis innlegg
Bra sanger! Digger spesielt den siste sangen! Jeg kan dessverre ikke endre på filmen siden den er sendt inn...
Vis hele sitatet...
Åå :/ jaja, filmen var veldig bra redigert og passet bra med den sangen du valgte synes jeg, så da sier jeg lykke til
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Cheesecake Vis innlegg
Kjempe bra! det er alt jeg kan si. kanskje legge på en stabilizer på follow camsa?
Vis hele sitatet...
Takk! Jeg har prøvd å stabilisere klippene i after effects, men det ble ikke noe særlig bra.. Takk for tipset!
yet another ski movie, synes den ser lik ut som alle andre hobby film skapere på ski lager

hva med og prøve lage noe som ikke er så vanlig? old school tricks ser ufattelig mye debre ut enn og bare snurre hundre miljoner ganger rundt. og kjøre litt der andre ikke ville gjort triks osv. blei rettogslett for langtekkelig i mine øyne. DE to på ski skal ha all kred i verden for jeg har stått 9 år på snowboard og prøvde twintip i to sesonger 10/11 og det var så sykt stress så god kjøring men labert utfall mtp WOW factor
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av kristian96 Vis innlegg
Drit bra film, Behaglig, bra timing på musikk og kul!
Vis hele sitatet...
Takk! Alltid hyggelig med positiv feedback!

Sitat av 10100 Vis innlegg
Synes den var bra. Det eneste du må passe på er musikken. Du kan sannsynligvis ikke bruke andres musikk.

Edit: 2:30, syntes ikke det så bra ut når han får snøen fra kamera mannen/dama på seg.
Vis hele sitatet...
Takk! Er ikke sikker på det med musikken, men det stod ikke noe om musikk og rettigheter på konkurranseskjemaet, så jeg tror det skal gå greit!
Filmskaper!
Trådstarter
Takk, for god feedback! Skal huske på dette til neste gang jeg skal redigere en edit!
noen andre som syntes at filmen er litt mørk?
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Tøbs Vis innlegg
noen andre som syntes at filmen er litt mørk?
Vis hele sitatet...
Litt enig, men jeg syntes ikke det ble så ille! Det er vel ikke så mørkt at man ikke kan se hva som skjer?
Sitat av Tøbs Vis innlegg
noen andre som syntes at filmen er litt mørk?
Vis hele sitatet...
Enig, på 1:05 f.eks kan jeg faktisk nesten ikke se personen, han har samme farge som skogen bak. Men så har jeg en litt mørkere skjerm enn vanlig.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Filmskaper!
Trådstarter
Filmen vant faktisk!
Grattis! Hva var premien?