Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1249
Jeg trenger en ekstern usb-disk på 1 terrabyte som ikke trenger egen strømkabel, dvs. den tar strøm fra usb.
Dette er løsningen jeg har funnet så langt: OWC On-The-Go Pro - USB 3.0/2.0 Portable Case Kit - $29.99 + Samsung Intern haddisk SpinPoint HN-M101MBB 2.5" - 1 Tb

Totalsum: 1129.

Noen som veit om billigere alternativer enn dette?
Trenger kun usb, 1TB, minimum 5400rpm harddisk og strøm via usb.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Sitat av lolsannn Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Har allerede et par sånne fra dealextreme.com... Det jeg trenger er en boks som beskytter mot støv og skitt.
Dessuten var den løsningen dyrere, har ingen beskyttende boks og krever 2 usb kabler istedenfor én.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=613826

Edit: Cdon har samme disken for 689 kr. Siden de bare har 29kr i frakt så er de sikkert bedre alternativ enn komplett om du må få den tilsendt. Komplett er sinnsyk dyre når det gjelder frakt.
Sist endret av mo3; 2. oktober 2011 kl. 20:10.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Det lønner seg å ha mulighet for to usb kabler, siden ikke alle maskiner leverer nok strøm på en port.
Sitat av datagutten Vis innlegg
Det lønner seg å ha mulighet for to usb kabler, siden ikke alle maskiner leverer nok strøm på en port.
Vis hele sitatet...
Om du har en pc fra 90-tallet, ja. Har aldri opplevd dette problemet.