Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2125
Flere islamekstremister/terrorgr​upper gikk rakst ut og tok på seg skylden for terrorbomben som smalt i Oslo – åpenbart for å få oppmerksomhet, skape frykt osv. Jeg undrer meg nå over hva disse tenker når det så viser seg at det hele var et angrep (delvis) mot Islam og mot den norske aksepten for islam. En etnisk norsk muslimHATER drepte uskyldige mennesker nettopp pga. deres politiske ståsted, som bla. innebærer aksept for islam (og multikulturalisme). Og Norge og verden for øvrig fordømmer (selvsagt) hendelsen.

Norge som nasjon, med statsministeren i spissen, uttaler så at vi fortsatt – kanskje mer enn noen gang, skal kjempe for kulturelt likeverd.

Tror dere dette i noen som helst grad kan fungere som en tankevekker for islamske ekstremister der ute? At verden ikke er så firkanten som de tilsynelatende ser den?

Jeg håper i alle fall det. Så ville noe positivt kommet ut av tragedien.
Sitat av sumoivar Vis innlegg
Tror dere dette i noen som helst grad kan fungere som en tankevekker for islamske ekstremister der ute? At verden ikke er så firkanten som de tilsynelatende ser den?
Vis hele sitatet...
Nei tror ikke det, en STOR del av disse ekstreministene er underinformert og ikke fri tilgang til informasjon sånn som vi har her hjemme! tror det kan komme noe "godt" ut av dette på flere plan, men tror ikke at andre ekstreminister vil tenke på dette noe særlig.
Vi vet ingenting hvorfor det ble gjort før han selv uttaler seg. Ikke fremstill synsing som fakta. Takk.
usertitle import
bleh's Avatar
Uansett hva han forklarer i retten mandag (forstår det slik at han ikke har sagt noe om motiv/bakgrunn i avhør, men vil gjøre det mandag i retten), så har han forandret Norge for alltid. Leser manifestet nå, 100% sinnsykt.
sumoivar's Avatar
Trådstarter
Sitat av brsbent Vis innlegg
Vi vet ingenting hvorfor det ble gjort før han selv uttaler seg. Ikke fremstill synsing som fakta. Takk.
Vis hele sitatet...
Han har da uttalt seg rimelig godt i den 1500 sider lange boken sin. Ikke at jeg har lest hele. Men det begynner å bli ganske åpenbart at det er ideologi som ligger til grunn for motivasjonen.
Sitat av sumoivar Vis innlegg
Han har da uttalt seg rimelig godt i den 1500 sider lange boken sin. Ikke at jeg har lest hele. Men det begynner å bli ganske åpenbart at det er ideologi som ligger til grunn for motivasjonen.
Vis hele sitatet...
Igjen blir det kun synsing før han sier noe.
Sitat av brsbent Vis innlegg
Igjen blir det kun synsing før han sier noe.
Vis hele sitatet...
Hva om han da lyver om sine egentlige motiver?
Sitat av HabbaLaBiba Vis innlegg
Hva om han da lyver om sine egentlige motiver?
Vis hele sitatet...
Det kan jeg ikke si noe om. Poenget med innlegget mitt er ganske tydelig. Ellers har jeg ingen meninger om det, så ikke spør meg som om jeg skulle være en kranglende kverulant, takk.



"Obviously, I can’t reveal any sensitive information so the above characteristic might be what I want you to believe and not the actual truth:-)." står det i manifestet.
Sist endret av brsbent; 24. juli 2011 kl. 01:40.
Sitat av brsbent Vis innlegg
Det kan jeg ikke si noe om. Poenget med innlegget mitt er ganske tydelig. Ellers har jeg ingen meninger om det, så ikke spør meg som om jeg skulle være en kranglende kverulant, takk.

"Obviously, I can’t reveal any sensitive information so the above characteristic might be what I want you to believe and not the actual truth:-)." står det i manifestet.
Vis hele sitatet...
Han har nøyaktig lik mulighet til å juge når han prater som når han skriver. Å opphøye den ene kilden og kaste den andre blir bare tåpelig.

Om noe, så vil jeg stolt mer på hva han skrev han hva sier.
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Han har nøyaktig lik mulighet til å juge når han prater som når han skriver. Å opphøye den ene kilden og kaste den andre blir bare tåpelig.

Om noe, så vil jeg stolt mer på hva han skrev han hva sier.
Vis hele sitatet...
En offentlig uttalelse > piss i et skriv.
Kan jo være han bare vil bevise at hvem som helst kan få en genial ide. Det stemmer bedre i og med at han har vært en innvandrer venn i mange år, og det faktum at han lever er jo et bevis på at han vil se hva som skjer. Hat skaper frykt. Hat for det norske arbeiderparti kan likevel være reell. Hvorfor skulle han publisere noe som er bare tull ifølge alle nordmenn, tviler på at han er så forskjellig fra resten av oss.
Han vil ha oppmerksomhet. Ikke minst vil han forklare hvor genial han er.
Sist endret av avuna; 24. juli 2011 kl. 08:19.
Sitat av sumoivar Vis innlegg
Flere islamekstremister/terrorgr​upper gikk rakst ut og tok på seg skylden for terrorbomben som smalt i Oslo – åpenbart for å få oppmerksomhet, skape frykt osv. Jeg undrer meg nå over hva disse tenker når det så viser seg at det hele var et angrep (delvis) mot Islam og mot den norske aksepten for islam
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle de tenke noe spesielt? Det er jo bare naturlig at tankene går mot muslimske terrorister når det er de som driver og truer oss.