Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1425
Idag tenkte jeg å bestille meg et nytt webhotell.
da jeg gikk inn på one.com sine tilbud fikk jeg meg en nedtur, nå koster det jo 10kr for bare 3gb med lagrings plass, om jeg ikke husker feil her, kostet det jo 10kr for 10gb?

Anyway?
Hva bruker dere som webhost?
Sist endret av cmoen11; 23. desember 2011 kl. 22:58.
Bruker Host1 og er strålende fornøyd. Brukte one.com til å begynne med, men det gikk ikke mer enn en dag før jeg benyttet meg av pengene tilbake garantien deres. Det som fikk meg til å bytte var at det tok lang tid å laste inn siden min.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Host1 har den beste kundesupporten som jeg har opplevd.
Utvikler
Trådstarter
Vell, det var ikke allverdens lagrings plass ...
Sitat av cmoen11 Vis innlegg
Vell, det var ikke allverdens lagrings plass ...
Vis hele sitatet...
Trenger du så mye mer enn 3gb lagringsplass da? Stor nettside du skal ha?
Utvikler
Trådstarter
Trenger du så mye mer enn 3gb lagringsplass da? Stor nettside du skal ha?
Vis hele sitatet...
Jeg har et system jeg har laget, og jeg tenkte å kjøre noen tester på den, samt serveren skal brukes til å lagre diverse ting.

Sitat av niktho Vis innlegg
kan anbefalle http://www.arvixe.com/ :-)
Vis hele sitatet...
sitter du med efaringer derifra ?
Driver selv med asp.net utvikling og bruker denne til å teste ting og slik. Fungerer utmerket. Ble anbefalt denne hostingen av en kompis som også driver med det samme :-)
Utvikler
Trådstarter
Sitat av niktho Vis innlegg
Driver selv med asp.net utvikling og bruker denne til å teste ting og slik. Fungerer utmerket. Ble anbefalt denne hostingen av en kompis som også driver med det samme :-)
Vis hele sitatet...
Hvor lang tid tar det før du får domenet?
og tilgang til servern?
Tok ikke lange tiden for meg, relativt kjapt om jeg husker riktig. 30 min kanskje? Mye bedre enn one.com ivhertfall. Der har jeg bare møtt motstand og hindringer :-)
Utvikler
Trådstarter
Sitat av niktho Vis innlegg
Tok ikke lange tiden for meg, relativt kjapt om jeg husker riktig. 30 min kanskje? Mye bedre enn one.com ivhertfall. Der har jeg bare møtt motstand og hindringer :-)
Vis hele sitatet...
Dette tar jeg opp med gjernen min i natt!
Utvikler
Trådstarter
Sitat av ISOS6 Vis innlegg
Anbefaler www.nufel.no
Vis hele sitatet...
Den var jo dyr
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Har selv hatt god erfraing med webfaction. Der får du 100GB lagringsplass.
Sitat av cmoen11 Vis innlegg
Den var jo dyr
Vis hele sitatet...
Du synes det ja.
Du tenker nok på One.com, brukt de en gang. ALDRI mer sier jeg bare.. De har ræva support system og kontrollpanelet deres er også ganske ræva..

Akkurat nå bruker jeg Hostgator.com og Stablehost.com
GoDaddy.com, hehehe.
Surftown.no

Har selv brukt dem siden 2006, er veldig fornøyd. Hjelpsomme er supporten deres også! Bruker den bare til wordpress og phpbb, ikke all verden :P
www.server4you.com

Jeg har en dedikert server til mine nettsider. $58 i måneden. For det får jeg 100 mbit/sec, 8gb ram, quad core, og 2x 1TB. Jeg er veldig fornøyd med den.
Sitat av Kjeee Vis innlegg
Bruker Host1 og er strålende fornøyd. Brukte one.com til å begynne med, men det gikk ikke mer enn en dag før jeg benyttet meg av pengene tilbake garantien deres. Det som fikk meg til å bytte var at det tok lang tid å laste inn siden min.
Vis hele sitatet...
Bruker også host1 konsekvent. Eneste "problemet" jeg har hatt med dem er at det plutselig ikke gikk ann å skru av magic quotes i php.ini eller .htaccess. Etter fire-fem mailer der de tydeligvis ikke ville forstå hva jeg mente at var problemet, skrudde jeg av mq på runtime å tenkte at det er jo tross alt deres servere som må jobbe mer allikevel...

Om du får så mye for pengene vet jeg derimot ikke. Men har i løpet av nesten to år bare opplevd nedetid én gang, så det er da noe