Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1570
Hei,

Jeg er i markedet for et Wordpress-tema til en blogg/magasin. Har bladd igjennom flere hundre ulike sider, uten å bli fornøyd. Blant annet har jeg tilbragt flere timer på themeforest.com uten å finne noe av interesse. Har også lest titalls artikler som "top wordpress magazine themes" osv.

Er ikke interessert i å leie en dedikert designer til jobben, da kunne jeg heller gjort det selv - det er ventetiden på utvikling osv. jeg ikke ønsker. Da gjør jeg heller mindre modifikasjoner på et tema jeg kjøper selv.

Jeg lurer dermed på om det er noen som har tips om gode sider ala themeforest.com som har et utvalg av temaer jeg kan ta en titt på?

Takk for hjelp
Sist endret av m0nte; 17. januar 2012 kl. 21:46.
Jeg har kjøpt et par themes fra WooThemes. Kan være du finner noe der
Tenker at google er din venn her. Finnes jo veldig mange sider, og de fleste har ulike meninger. Så denne jobben må du nok gjør selv
m0nte's Avatar
Trådstarter
Sitat av missjones Vis innlegg
Tenker at google er din venn her. Finnes jo veldig mange sider, og de fleste har ulike meninger. Så denne jobben må du nok gjør selv
Vis hele sitatet...
Vel, jeg har googlet og jeg har vært innom en hel haug sider. Har nok brukt noen timer på dette selv, så det jeg spør om er om noen har noen å anbefale - akkurat fordi det er mange, som du påpeker.


WooThemes har mye bra, har vært innom der og tittet også.
Du skriver blogg/magasin, så betyr det at du skal ha et design som fungerer som en blogg eller et magasin? Litt vrient med konkrete tips når jeg ikke skjønner hva du er ute etter.
m0nte's Avatar
Trådstarter
Jeg skal ha et tema som kan brukes til et nettmagasin eller blogg. Altså ikke et portefølje, bildegalleri osv.
Du har jo Elegant Themes

Det koster 235,- i året. Du kan melde deg på, laste ned det du vil ha, og melde deg av igjen. Mange flotte themes der inne.
Hvor mye er du villig til å betale? Hvis du vil ha noe spesiallaget kan jeg hjelpe deg, men det koster å være kar
m0nte's Avatar
Trådstarter
Sitat av atomet Vis innlegg
Hvor mye er du villig til å betale? Hvis du vil ha noe spesiallaget kan jeg hjelpe deg, men det koster å være kar
Vis hele sitatet...
Hei, som jeg skrev så er jeg ikke interessert i å leie en koder og/eller designer. Da kan jeg ikke like godt gjøre jobben selv, da det ikke er første gang jeg har lager et tema til WP. Det er utviklingstid osv. jeg vil holde meg foruten.

Dessuten har de fleste artister på themeforest ol. nydelig support og intigrasjon av en hel rekke nyttige funksjoner i temaene sine, så det er også en grunn til å velge dem. Selv om temaene er masseprodusert og de mest populære er rimelig utstrakt i bruk, er det også muligheter for personifisering og intigrasjon av egne funksjoner, så det vil være hurtigere for meg enn å lage temaet + nyttige funksjoner på egenhånd