Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 7769
Tviler sterkt på at gutter trenger å gå og være obs på drinken sin. Hender nok at jenter får noe puttet i drinken sin(Derav la Roche inn fargestoffer i ryhopnol som endrer fargen på drinken din, men de pillene eksisterer ca. ikke i Norge lenger.)

Satt inne med en egypter som sonet for å dopet ned ei jente på et utested, tatt hun med hjem, voldtatt hun....for så å ringe endel flere kompiser som kom opp og også deltok i voldtekten. Beste er når han fortalte det så var det som om han ikke syns det var noe rart/uvanlig/galt i det heletatt.
Så å være litt obs er sikkert greit!
Kompisgjengen min drev sport i dette i 18-19års alderen.
vi pakka ting i drinkene til hverandre uten og si ifra når en av oss var på osv osv.. (2-3 gutter, div benzo prep.)
å det jeg kan si av og ha blitt "dopa-ned" er at man blir ikke trøtt og bevistløs iallefall.. man blir propell!

Men så var det det med dagsformen. jeg skulle drikke for første gang på 4mnder sist helg. hadde en veninde jeg ikke hadde sett på 2 år osv på besøk. kjente den første drinken slo hardt. og husker ikke etter den 3. så sovna jeg etter en halvtime. Ble jeg neddopa og grovt misbrukt av min venninde ?
Nei.. Tror det hadde med dagsform. jævla sliten + ikke verdens beste søvnmønster osv.. så det gikk fort til hodet. :P
Sitat av murloc Vis innlegg
Hvor er disse fantastiske uteplassene med gratis dop?

Men i all nøkternhet. Med tanke på hvor mange menn og kvinner som drikker seg sanseløs hver helg hadde jeg ikke gidda å kaste bort penger på dop engang. Vi klarer helt fint å drikke oss uansvarlig på egen hånd.
Vis hele sitatet...
digg med gratis PMMA da!

kjenner en jente som ble dopet ned (pille i champagne) i belgia, våknet neste dag i et random hus hvor hun hadde blitt voldtatt, løp vekk og falt bevisstløs i snøen
hun klarte å huske hvilket hus det var og fyren ble dømt
Sist endret av Spirituell; 6. desember 2011 kl. 16:29.
Sitat av guppy Vis innlegg
Kompisene mine mener noen hadde putta roofies i blandevannet. Alle 4 drakk, og ble helt på trynet og husker ingenting. Men det de mener er beviset, er at en som ikke drakk alkohol, men bare blandevann, ble like ille. Selv tror jeg lite at de fikk noe men.
Vis hele sitatet...
Folk blir fulle på alkoholfritt hele tiden. Det er helt utrolig hva hjernen kan gjøre med kroppen.

Jeg har også en historie:

Jeg og 3 andre satt å drakk fra en kartong vin for en del år tilbake. Dette var da jeg stort sett klarte en slik dunk alene(18 år). Uten å kunne forklare det ble alle rimelig fulle å alle var enig om at det var rart siden alle som drakk var "erfarne" alkoholbrukere. Det eneste som var helt sikkert var at det ikke var noe annet enn vin i den dunken. Så det går helt fint å få slike reaksjoner på bare alkohol.
2 ganger har random jenter sagt til meg "du mååååå smake denne drinken, den er såååå god!", og jeg har smakt på den og svart "håper ikke du har puttet daterape-drugs i den?" for å være morsom.

Det funker skikkelig dårlig som sjekketriks. Ingen jenter synes det er morsomt.
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
2 ganger har random jenter sagt til meg "du mååååå smake denne drinken, den er såååå god!", og jeg har smakt på den og svart "håper ikke du har puttet daterape-drugs i den?" for å være morsom.

Det funker skikkelig dårlig som sjekketriks. Ingen jenter synes det er morsomt.
Vis hele sitatet...
Kanskje du skal vurdere å slutte med det da
Sist endret av staM; 6. desember 2011 kl. 18:22.
Sitat av pillthrill Vis innlegg
Kompisgjengen min drev sport i dette i 18-19års alderen.
vi pakka ting i drinkene til hverandre uten og si ifra når en av oss var på osv osv.. (2-3 gutter, div benzo prep.)
å det jeg kan si av og ha blitt "dopa-ned" er at man blir ikke trøtt og bevistløs iallefall.. man blir propell!

Men så var det det med dagsformen. jeg skulle drikke for første gang på 4mnder sist helg. hadde en veninde jeg ikke hadde sett på 2 år osv på besøk. kjente den første drinken slo hardt. og husker ikke etter den 3. så sovna jeg etter en halvtime. Ble jeg neddopa og grovt misbrukt av min venninde ?
Nei.. Tror det hadde med dagsform. jævla sliten + ikke verdens beste søvnmønster osv.. så det gikk fort til hodet. :P
Vis hele sitatet...
No er da benzo og ghb to foskjellige ting.
Sitat av staM Vis innlegg
Kanskje du skal vurdere å slutte med det da
Vis hele sitatet...
Du skjønner vel at jeg har sluttet når jeg skriver at ingen synes det er morsomt? Første gangen svarte jenta "Jeg putter ikke det i min egen drink, da!" og gikk sinna vekk, andre gangen prøvde jeg å beklage meg og tilbydde å kjøpe en drink til henne... Hun ville ikke ha noe så lenge det var fra meg

Dette var jo jenter som i utgangspunktet henvendte seg til meg og tilbydde meg å drikke fra glassene dems, så de må jo ha likt meg på en eller annen måte først :P
Var på vors med en gjeng der det var flere "tvilsomme" typer. Jeg satt igjen drikka mi på vorset når vi skulle på et arragement. Kom igjen på nach, der flaska mi fortsatt sto. Hadde ikke drukket spesielt mye. Var i fin form, men etter 2-3 super på nachet blacket jeg ut og våknet på et tak under snø midtvinters.

Forøvrig anbefales det ikke å sove ute midtvinters i kun dress og en ytterjakke. Frostskader i bein er ukult.

Sier forøvrig ikke at noen putta noe i drikka mi, men jeg holder muligheten åpen.
Sist endret av connubialis; 6. desember 2011 kl. 19:41.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Høres ut som helt normale effekter av alkohol, hvorfor tror du at dette skal være noe annet?



Dette også, skjer jo akkurat det samme med hundrevis av personer hver helg i Norge. Hvorfor skal dette være effekten av noe annet enn alkohol?
Vis hele sitatet...
Ja, det er jo forsåvidt helt normale reaksjoner på for mye alkohol. Men det som er rart er hvor fort det skjer. Altså at en går fra å være litt brisen til langt nede i grøfta, på ett glass.
Sitat av Kjeee Vis innlegg
Ja, det er jo forsåvidt helt normale reaksjoner på for mye alkohol. Men det som er rart er hvor fort det skjer. Altså at en går fra å være litt brisen til langt nede i grøfta, på ett glass.
Vis hele sitatet...
Man vet aldri hvordan alkohol påvirker deg, har hatt kompiser som har kunnet drikke ei 0,7 flaske 40% på en kveld og enda være i god form, for så å drikke 2-3 øl (0,33) og blacke helt ut av det. Man vet rett og slett aldri.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
har selv opplevd froske innvoller så hadde ikke vert så dumt og passe på drinken din nei....