Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1336
Hei


Nå er jeg ganske usikker på hvor denne tråden hører til, men jeg legger den her jeg

I natt hadde jeg en utrolig rar drøm, jeg gikk rundt i byen som Cobb laget når han var i Limbo i filmen Inception. Jeg var i sammen med ei god vennine av meg, og to andre personer. Venninen min var narkolanger, hun solgte heroin til en fyr.
Hun hadde litt til overs så jeg tok å røykte det, det merkelige var at. Jeg gikk rundt i drømmen min, ruset på heroin. Nå har jeg aldri prøvd heroin, men jeg skal si deg at det føltes utrolig godt! Det var skikkelig merkelig, fordi det var ikke som en vanlig drøm hvor jeg var tilskuer og så meg selv. Men jeg var meg selv.

Jeg syntes bare at det var så merkelig at jeg opplevde den rusen, hvis jeg kan beskrive den så vil jeg si at det føltes litt sånn man har når du er har sovet utrolig lenge og har akkurat våknet opp og du føler deg helt frisk. Veldig vanskelig å forklare men det var det jeg følte det lignet mest på.

Nå er spørsmålet mitt egentlig, hvordan kunne jeg oppleve den rusen der, og jeg har aldri hatt det sånn at jeg er meg selv i en drøm, i hvert fall ikke på den måten.

Takk for svar
Tror kroppen "lager" en følelse ut fra hvordan du tror det er.
Feks hvis du aldri har blitt skutt, men du vet det gjør vondt, så gjør det vondt i drømmen fordi du tror det er det som skjer.
"Jeg tror jeg drømmer, klyp meg!"

Hvis du klyper deg i en drøm, vil det føles ut som virkelig smerte. Det samme gjelder for alle følelser i drømmer, inkludert "rusen" din. Alt som foregår i drømmene dine er skapt av hjernen din, og bare fantasien setter grenser!

Jeg hadde en drøm der jeg ble høy på å sprøyte seigmann inn i armen min, ubeskrivelig
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
ok, syntes bare at det føltes så virkelig.
Men det er jo egentlig sant at det var akkurat slik jeg forestilte meg heroin-rus
Hjernen din har makten til å kontrollere alle de mekanismene narkotika spiller på, og den vil derfor ikke ha noen problemer med å skape den mest avanserte rusen. Hele din sinnsstemning og virkelighetsoppfatning er på mange måter en veldig kontrolert og overvåket rus i kombinasjon med en avansert hallusinasjon. En god følelse, som "heroinrusen" du følte, er piece of cake.
Sist endret av Hardtliv2013bwoi; 3. januar 2011 kl. 02:11.
Elsker slike ting, skulle ønske jeg hadde full mental disiplin med Chi og hele pakka!1

Har flere ganger hatt drømmer hvor rus er inne i bildet. Noen ganger er det bare noe dritt som ikke funker og jeg blir sur, andre ganger chiller jeg og røyker joints og gjør hva enn som skjer i drømmen. Når det funker da så er jeg alltid skikkelig glad og jeg våkner bokstavelig talt med et smil rundt munnen noen ganger. Men har merket at den rusen er alltid den samme (men varierende styrke) og at ''rusen'' er bare følsen av å sove, nesten som å være pillefjern. Digg er det uansett

Glemte å nevne at jeg har også har drømt om psykedelia og når jeg intar stoffet, i form av en magisk pille eller noe, så får jeg en ekstrem eupforia som jeg aldri har hatt i våken tilstand. Føler meg sinnsykt klar, sterke farger osv. Skjer ikke noe spesielt mindfuk som man kunne forvente på psykedelia, bare ekstrem euphoria. Har lenge hatt lyst til å prøve noe (dmt:P) men tør ikke pga psyken, men sikkert derfor jeg drømmer om det på sammem måte som jeg drømmer om hasj når jeg går å tenker på at jeg skal kjøpe meg noe.
I natt drømte jeg om at jeg kunne fly, jeg ranet banker i superhøy fart,ingen merket meg,men det jeg syntes er rart er at når jeg ranet den siste banken så hviste jeg ikke hvor jeg skulle gjemme pengene, så jeg våknet før jeg ble tatt av politiet?
Var jeg da bevist på at jeg kunne våkne ? eller er det Redselen som vekker deg ?

Jeg våknet og var drit glad for at jeg ikke satt inne hehe og at det var en drøm.

Det hele kom av at jeg så på smallville rett før jeg sovnet.
Sist endret av ffanta; 8. januar 2011 kl. 14:08.
Har selv hatt noen sinnsyke drømmer, og når jeg våkner skjønner jeg ikke hvorfor jeg er på rommet siden det endte et annet sted i drømmen.. Litt freaky egentlig xD
Har altid forundret meg hvordan alle andre drømmer i 3th person, drømmer altid at jeg er meg selv.
Er dette uvanelig? o_O
Har hatt flere drømmer der jeg har vært full, det er alltid kos. Gratis fylla!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Drømte en gang at jeg og mange venner røyka meth, da følte jeg rusen selv om jeg aldri har røyka meth før. Jeg husker jeg ble svimmel og fikk lyst å sloss.