Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 706
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Strøk i T-matte i fjor, og ble derfor satt opp til eksamen nå på mandag, fikk beskjed om at jeg fikk gamle eksamener, prøver, hjelp av lærer og annen hjelp, noe som aldri kom uansett hvor mange ganger jeg ba om dette.

Er derfor ikke forberedt i det hele tatt annet enn det jeg selv har regnet fra T-matteboka. Er det noen her som vet om det er mulig og droppe den, og heller ta den opp etter 3. året?

Går realfag, VG2.
Jeg møtte opp på 6 Privatist eksamener ifjor uten forberedelse. Strøk ikke på noen Så det er ikke big deal, Med minde du "Aiming for the stars"
Gamle eksamener ligger på udir.no.. bare å hente selv. Hvem i all verden spurte du som ikke klarte å fortelle deg det?

.. ellers, det har ingenting å si om du utsetter den til neste år.. utover at 2.året er mye enklere enn 3.året. Neste år er alle fagene dine avgangsfag, og du har flere eksamener og drit.. i tillegg til russeperioden.
ville prøvd å rekna igjennom et par gamle eksamenssett som du lett finner på nett og prøvd å tatt den nå på mandag, burde ikke være så vanskelig å stå, og da slipper du å tenke på det senere. ^^ Taper ikke noe på å prøve ihvertfall.
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Trådstarter
Takk for svarene, skal regne gjennom et par eksamener nå i helgen, så prøve på mandag.
Møt opp på kontoret til læreren du hadde i T-matte og snakk med han face-to-face. Spør om han kan gi deg noen tips og om du kan få noen oppavesett fra pensumet. Ellers er det bare å gjøre oppgaver fra boka.