Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 546
Pcen min hadde bare 2gb til å starte med, så jeg kjøpte meg 2gb til(samme type), men fikk da et problem, pcen bluescreener.
Noen ganger kan det gå en hel dag uten blue screen (men nettleseren min slutter å funke), mens andre dager går det bare en halvtime/timers tid.

Hva er feilen?
Er det mulig å fikse dette?


RAM: Corsair Value S. DDR3 1333MHz 2GB CL9 X2

Skjermkort: XFX Radeon HD 5750 512MB GDDR5

Harddisk: Western Digital Caviar® Blue 500GB

prosessor: AMD Athlon II X4 630 AM3

Operativsystem: Windows 7 32/64 bit.
Neste gang du får bluescreen, noter deg feilmeldingskoden - den ser omtrent sånn ut:
STOP Error 0x00000060
Vis hele sitatet...
De siste tegnene er viktigst, og en feilkode blir gjerne forkortet fra det du ser over, til "0x60".

Det er forresten greit å vite om du har 32 eller 64-bits operativsystem - trykk på startmenyen, høyreklikk Datamaskin, velg Egenskaper, og se under "Systemtype".

EDIT: Ta gjerne også med det som står i 2. avsnitt, med store bokstaver og understrek mellom.
Sist endret av excubated; 6. januar 2013 kl. 05:27.
Trådstarter
36 0
Fant nettopp ut at en av ram brikkan er defekt, pcn starta ikke når jeg brukte bare den.

Fant da ut at jeg skal kjøpe meg helt ny ram, tenkte med 1brikke 4gb.

Er det noen som kan finne fram en god ram som passer til pcen min?