Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  615 52384
Bruker du din personlige PC til serveren, og hvilke specs har server-pcen?
Nei, han bruker en Upersonlig Personal Computer
Gleder meg til bjørnefeller i 1.7.1
Laster ned beta 94700 nå, og skal ha meg en liten runde før jeg legger meg.
Idag, ble jeg reddet fra debugplanes i heli. Forså og dø i debug planes. fordi Heli kræsja .. hahah
Jeg mente 1.7.2 og 94444
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Idag har jeg vært awesome og funnet heli-crash's
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
Sitat av AWA Vis innlegg
Bruker du din personlige PC til serveren, og hvilke specs har server-pcen?
Vis hele sitatet...
Bruker min nybygde pc ATM.

Specs:
HK: ASUS P8Z77-V
CPU: Intel i5 2550K 3.4 GHz
Minne: Corsair 8GB Venegance
GPU: Gainward GeForce 450 GTS
Sitat av FatMan Vis innlegg
Idag har jeg vært awesome og funnet heli-crash's
Vis hele sitatet...
YOU LOOOOTER

BØGGY SPILL XDDDDD lastebilen gikk ått helvette. og den lar eg ikke repareres ei heller lotte den skjiit spill :P

jeg skriiiiker etter en server reeestaart :P slik atte lastebilen kan funke igjen etter atte den bugga ut hjul og det som værre var
Hei.. Noen som har noen idè til hvorfor jeg ikke får koblet til? Har prøvd mange ganger, og har prøvd å åpne porter.. Får koblet til norway serverene uten problem.. Kan jeg eventuelt få IP til serveren så jeg får sjekket om jeg får pinget? Bruker høyskolen sin internett, men tror det skal ha liten betydning..
Kjære Admin, Vi kunne trengt en server restart. Itemsrespawn funker ikke
Sorry hvis det er feil tråd men: Hvor finner jeg den Six Launcheren? På dayzmod.com får jeg siden finnes ikke :S

Nevermind! Fant den!
http://www.six-updater.net/p/download.html

Her


Har spilt i to-tre timer og har dødd flere ganger og enda ikke funnet våpen. Håper jeg blir bedre etterhvert, for nå blir jeg konstant jaget av zombier!
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
UPDATE: Serveren blir tatt ned nå, og kommer tilbake når den dedikerte serveren er oppe å går.
Tipper at serveren er oppe i 12-13 tiden
Sitat av Parkour Gamer Vis innlegg
Idag, ble jeg reddet fra debugplanes i heli. Forså og dø i debug planes. fordi Heli kræsja .. hahah
Vis hele sitatet...
Sorry mann, glemte autohover.
DayZ er blitt populært ser jeg.

Sitat av Steam siden til ARMA 2:CO
Day Z Mod
The Day Z Mod requires Arma II: Combined Operations which is made up of Arma II and Arma II: Operation Arrowhead
Vis hele sitatet...
Sist endret av DikkeDikk; 12. juli 2012 kl. 06:06.
Sitat av Lucantic Vis innlegg
Sorry mann, glemte autohover.
Vis hele sitatet...
Tror det heller var noe vakum som dro helien ned i fjellet. MISTA ALLE TINGENE MINEEE!
Jeg er stuck på loadingscreen inn til serveren, er det en vanlig bug? Btw iSatan så deg på Norway3.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Jeg er stuck på loadingscreen inn til serveren, er det en vanlig bug? Btw iSatan så deg på Norway3.
Vis hele sitatet...
Det skjer iblant, bare prøv et par ganger. Jaja, var der og koste meg litt. North Eastern Airfield er JÆVLIG kjedelig. En dude lå død der med en double barrel før jeg stakk..
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
UPDATE: pga latterlig dårlig døgnrytme har jeg ikke klart å sette opp den dedikerte serven enda (Ja, jeg er ubrukelig).
Setter den vanlige serveren opp kl 17:00
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av TheDarkOne Vis innlegg
UPDATE: pga latterlig dårlig døgnrytme har jeg ikke klart å sette opp den dedikerte serven enda (Ja, jeg er ubrukelig).
Setter den vanlige serveren opp kl 17:00
Vis hele sitatet...
Kan du ikke bare ha på pcen når du sover?
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Kan du ikke bare ha på pcen når du sover?
Vis hele sitatet...
Vil flytte alt til den dedikerte så jeg slipper bråk når jeg skal sove
ble den :/

Sitat av exbeer Vis innlegg
ble den :/
Vis hele sitatet...
sombody call 911, the server needs CPR
Er serveren nede? Isåfall når kommer den opp igjen?

Fikk disconnect for 20 minutter siden.
Er det bare jeg som ikke kommer meg inn atm?

får bare "connection failed"
Sitat av Jungeltryne Vis innlegg
Er serveren nede? Isåfall når kommer den opp igjen?

Fikk disconnect for 20 minutter siden.
Vis hele sitatet...
nei, aner ikke . satser på atte noen ringer te admin slik atte han kan skru på pcen sin igjen XD
noen som vet om den kommer opp i nærmeste fremtid?
Kom ikke her og fortell meg at jeg ikke får spiller mer på serveren før i morra
Sitat av John Taco Vis innlegg
Kom ikke her og fortell meg at jeg ikke får spiller mer på serveren før i morra
Vis hele sitatet...
nei det vet vi jo ikke noe om så. men satser vell på før midnatt .vi får chippe inn te en alarm klokke te han slik atte han kan komme seg opp vær sjette time XD
Skulle væra tron volaa han aaaaaaa
Det er litt trist at med en gang serveren (som TheDarkOne har laget for nFF på eget initiativ) ikke er online så ramler det inn innlegg fra folk som skriker om når den er oppe og går igjen. Det er ingen her som har bidratt for å få en server som er oppe og går 24/7 utenom TheDarkOne. Folk bør respektere at mannen også har et privatliv før dere får han til å gi opp hele driten. Just my 2 cents.
Sitat av Ignotum Vis innlegg
Det er litt trist at med en gang serveren (som TheDarkOne har laget for nFF på eget initiativ) ikke er online så ramler det inn innlegg fra folk som skriker om når den er oppe og går igjen. Det er ingen her som har bidratt for å få en server som er oppe og går 24/7 utenom TheDarkOne. Folk bør respektere at mannen også har et privatliv før dere får han til å gi opp hele driten. Just my 2 cents.
Vis hele sitatet...

Amen brother! heilt enig der
Kjøpte meg Arma II combined operations, men når jeg har lasta ned six launcher og prøver å joine en server, så stopper den på loading screen. Noen som vet om en fix?
Sjekk på en av de forrige sidene. Der er den en fix som funker hvertfall til nFF serveren + norway serverne
Ved å bruke Sux Updater, vil man få nyeste versjon (α1.7.2/β.94876), men serveren kjører α1.7.1.5/β.94444.
Skaff deg disse, og du er gull.
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
Og der var serveren oppe igjen!
Sitat av TheDarkOne Vis innlegg
Og der var serveren oppe igjen!
Vis hele sitatet...
ty sjef
Kjempe initativ å starte denne serveren
når blir det uppdate til 1.7.2??
Hei.
Jeg vil gjerne fortelle TS at jeg godt kan sette opp en server for nFF istedet. Har tilgang på god hardware og god (nok) linje. Denne serveren jeg snakker om har hittil hatt oppetid på 953 dager med noen få nettverksavbrudd ifjor. I år har den vært oppe hele tiden hittil.
Ja, gratis.
Sitat av KrokenMostWante Vis innlegg
Kjempe initativ å starte denne serveren
når blir det uppdate til 1.7.2??
Vis hele sitatet...
Trur admin venter til ein ny oppdatering kjem. Var so mykje drit på 1.7.2 versonen
Hei freaks! jeg har akkurat startet med dayz sammen med en kompis paa freak serveren, jeg hadde virkelig verdsatt at noen kunne adde meg paa skype aa guide oss litt. Takk! er paa serveren akkurat naa :-)
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
Sitat av KrokenMostWante Vis innlegg
Kjempe initativ å starte denne serveren
når blir det uppdate til 1.7.2??
Vis hele sitatet...
Har hørt at den nye versjonen av dayz er rimelig buggete, så blir ikke noe update før 1.7.2.x?
Kommer meg ikke inn på serveren.
Spillet starter og etter en stund kommer det en sort skjerm hvor det står ''Wait for host''. Der stopper det seg opp.

Noen andre som har samme problemet?
Kjører spillet gjennom steam med ''Six launcher'' om det er av betydning.

Er også veldig lite på google om dette.
Sitat av Kolobok Vis innlegg
Kommer meg ikke inn på serveren.
Spillet starter og etter en stund kommer det en sort skjerm hvor det står ''Wait for host''. Der stopper det seg opp.

Noen andre som har samme problemet?
Kjører spillet gjennom steam med ''Six launcher'' om det er av betydning.

Er også veldig lite på google om dette.
Vis hele sitatet...
Har samme problemet
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
Okai, nå skal jeg si dette for siste gang: IKKE BRUK SIX LAUNCHER!. Serveren er ikke glad i den, og six launcher liker ikke den så la være å kombinere de to!

Installer DayZ manuelt isteden
Sist endret av TheDarkOne; 13. juli 2012 kl. 20:25.
Er bare stuck på loading screen etter jeg har valgt team :s har prøvd å restarte mange ganger
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Er bare stuck på loading screen etter jeg har valgt team :s har prøvd å restarte mange ganger
Vis hele sitatet...
1. Restart spillet
2. Prøv på nytt
3. Funket ikke det? reinstaller DayZ og last ned og installer den siste betaen av ARMA
4. Prøv på nytt
5. Funker ingenting? Be til pc gudene at en simpel restart av den funker
6. ????????
7. Velkommen til Freak serveren!
Sist endret av TheDarkOne; 13. juli 2012 kl. 21:05.
startspørsmål.
Er det høye specs? Koster det noe? likner det mer på killing floor eller l4d?
Sitat av olaPola Vis innlegg
startspørsmål.
Er det høye specs? Koster det noe? likner det mer på killing floor eller l4d?
Vis hele sitatet...
Det ligner ikke på noen av dem.

http://www.youtube.com/watch?v=KRpPI...layer_embedded
Sitat av olaPola Vis innlegg
startspørsmål.
Er det høye specs? Koster det noe? likner det mer på killing floor eller l4d?
Vis hele sitatet...
LOL titegn.
aaaah, steam-salg, kommer til å teste serveren når jeg har fått installert spillet