Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2294
Skal på lan i morgen, trenger tips til lan-games.. Tenkte på noe i Warcraft duren, altså strategy, men alt av forslag mottas med glede Send gjerne med screenshots av spillet og forklar litt om det.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Starcraft: Broodwar

Starcraft er et brilliant strategispill der man kan velge mellom rasene Zerg, Protos og Terran. Det krever en del av spilleren å bli god, til gjengjeld er det det råkult når man er god.
Broodwar er en expansionpack til spillet, som gir alle rasene litt ekstra stasj.


Dessuten har du jo Postal 2, som kan bli riktig morsomt i multiplayer.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
FPS:
Counter-Strike, evt Counter-Strike: Source. (Et selvsagt must)
Battlefield (Alle versjonene)
Codename Eagle (ligner litt på Battlefield, men går litt "raskere" og krever langt mindre)

Strategy
Red Alert 2 (En klar lan-vinner. Krever lite og har høy hastiget og intensitet. Herlig!)
Warcraft 3: The Frozen Throne. (Custom maps som tower defense, herocraft eller head to head)
Warcraft 3 - The Frozen Throne
Command & Conquer - Generals (Zero Hour)
Serious Sam 2 (sinnsykt artig med 4+ spillere)
Tetrinet <3
Ingen multiplayerspill som slår dette! En tetrisvariant i multiplayer! Klienten heter Blocktrix og lastes ned fra http://www.blocktrix.org
Sitat av Golder
Starcraft: Broodwar

Starcraft er et brilliant strategispill der man kan velge mellom rasene Zerg, Protos og Terran. Det krever en del av spilleren å bli god, til gjengjeld er det det råkult når man er god.
Broodwar er en expansionpack til spillet, som gir alle rasene litt ekstra stasj.
Vis hele sitatet...
Er du god? SC:BW er eit godt spel. Protoss er imba.

Personleg elskar eg Counter-Strike og Warcraft 3: The Frozen Throne (bnet/LAN) på LANs. Spesielt diverse custom maps til Wc3: TFT, som til dømes Footman Wars, DotA og Tower Defence.
Unreal Tournament (Originalen)
Red Alert 2
Warcraft III (med diverse expansions)
Worms World Party (dette er etter min mening den beste Worms-versjonen, etterfulgt av Armageddon.)


OT: Jeg mener å huske at jeg ganske nylig svarte på et helt likt spørsmål?
GTA 2
Unreal Tournament
Age of Empires II

Alle tre er supre i nettverk, og de krever ikke særlig heftig maskin heller.

Robot Arena II er også skamfett hvis alle lærer seg å bygge en robot.
kan man linke på gta 2?
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Psyco: Ja det kan man. Tror det er max 4 spillere om jeg ikke husker feil. Ganske moro faktisk
WC3 er jo sweet, i tillegg digger jeg SC og Total Annihilation, selv om de begynner å dra litt på åra. Endel RPG's er ganske kule og, f.eks Neverwinter Nights (jævli fett hvis en som har peil har laga et eget adventure og er DM). Så har man jo gode gamle Diablo 2
*OT*
Finnes robot arena til mac?
Ingen som spiller Age of Mythology?
Synes det er meget artig spill!

Kannsje TrackMania kan være morsomt også!
Sitat av Psycoboom
kan man linke på gta 2?
Vis hele sitatet...
Japp det kan man.

Andre spill:
Aliens vs Predator 2: er kjempekult om dere får med nok spillere.
Giants: Citizen Kabuto: artig om dere får med 4+ spillere.
RTCW Enemy Territory: artig nok, er faktisk freeware og så.
kreativ nerd
devotio's Avatar
Transport Tycoon Delux: www.openttd.org Genialt
Alien VS Predator (2?) Det blir bedre og bedre jo trøttere dere blir. Ganske morsomt. Du kan velge mellom å være alien(Mer primitivt dyr, gå på vegger og hoppe langt ), Human(sier seg selv) og Predator(super hi-tech lollz0r.) Spiller dette som regel på lanparties, er blitt tradisjon. Spillet er gammelt, men gøy. Google for screenshots.

Wc3 er jo alltid koselig.
Counter-Strike med gravity morro kan være gøy.

Far Cry er digg det også. Google it. Men det krever en del.

Half-Life 2 er morro på LAN det også.

Kos
Sitat av devotio
Transport Tycoon Delux: www.openttd.org Genialt
Vis hele sitatet...
Kansje ett av de kuleste "strategi" spill ever..Er det multiplayer på dette?Iså fall woho
Sitat av frgz
Kansje ett av de kuleste "strategi" spill ever..Er det multiplayer på dette?Iså fall woho
Vis hele sitatet...
Er det ja. Du kan ikke tenke deg hatet du føler når en gjøk plutselig stjeler en strekning rett foran snuten din.
- Trackmania : Heftig bilspill med sprø baner. Artig som bare pokker!
- Far Cry : Kjent FPS-spill som er rått på grafikk og våpen osv..
- FIFA : Fotball er alltid gøy
Sist endret av handy.; 25. juli 2006 kl. 13:05.
Som jeg har sagt i alle andre tråder som requester spill å kose med på lan og lignende, Quake serien der har du uhorvelig mange timer med morro
Bob Sacamano
John B's Avatar
Vi har pleid å kjøre Armadillo Run ( www.armadillorun.com ) og så se hvem som klarer en bane først og billigst, ganske fett om man ikke ser andres skjermer direkte ;p
Om du har internett kan du jo spille GTA: San Andreas Multiplayer
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
UT2004 er også meget morro i LAN, selv om det krever litt av maskinen.
Orginal UT med InstaGIB, det er morsomt det Man blir utrolig hyper av det utover natta.
Serious Sam 2 Coop multiplayer er veldig morsomt, deathmatch også for den del.

Husker vi hadde compo i WoW på et lan her. Hvem hadde størst verdi på sin spiller etter en time. Alle starter på lvl 1. Det ble morsomt når det var 10 minutter igjen og alle var sånn smått ville.
(engelsk tastatur)

For LAN har man:

Red Alert ( Strategi )
Starcraft ( Strategi ) ( Klart min favoritt, det spillet lever evig pA min maskin )
Warcraft 3 FT ( Strategi )
Diablo 2 LOD ( Rollespill ) ( Beste rollespillet noen gang lagt )
Battlefield 1942, Vietnam, 2 ( firstperson )
Natural Selection ( firstperson/strategi halflife mod )
Sven Coop ( firstperson halflife mod ) ( Har hatt MANGE utallige timer med dette ) ( oppdrag i halflife med multiplayer )


Alene, nAr ingen andre vil spille med deg:

Manhunt ( firstperson ) ( Genialt spill, forbudt i england etter noen brukte drapsmetodene IRL ) <3 ( Rockstar Games ( forteller sitt egentlig ) )
GTA Vice City ( firstperson, rolle ) ( Rockstar Games )
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mulig det er nevnt, men Age of Mythology og andre strategi spill er jo alltid kult.
Folkene jeg er med har det faktisk med å spille litt Track Mania (?) noen ganger også:P
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Solider of Fortune 2
Cs/Css
Mx vs atv
Warcraft
Finnes det et "sniper" spill?
Spliter cell kanskje?
Track mania nations
Quake seriene
Cs seriene
Far cry
Seriouse sam 2
warcraft seriene
gta 2

De fleste av de nevnte videre!
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Jeg tror LAN'et deres er over, som de startet i juli 2006..
Red Alert 2 +Yuri's Revenge
Omtale
tpb søk