Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1659
Holder for tida på med en film, hadde et temmelig stramt budsjett på bare 4000 kroner så der vi brukte greenscreen ble det jævlig fail (som i førstebildet). Blir å legge filmen ut her når den er ferdig, men her er en teaser!

http://www.youtube.com/watch?v=yL8uNjkFiB4

Hvordan syns dere det ser ut? Flame on!
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Ser ut som 4000 bortsløste penger...

Fult mulig historien er bra.. men Teaseren sa meg ingenting.
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Ser ut som 4000 bortsløste penger...

Fult mulig historien er bra.. men Teaseren sa meg ingenting.
Vis hele sitatet...
Vi ble sponset, pluss at vi hadde det sykt gøy og lærte ekstremt mye så bortsløst er den ikke

Det er jo bare en teaser da, prøvde ikke å få frem noenting av historien. Det sparer jeg til en eventuell trailer.
Få til the film look så ser det med en gang mye proffere ut.
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Få til the film look så ser det med en gang mye proffere ut.
Vis hele sitatet...
Har ikke fargekorrigert teasern i det heletatt, ble litt for ivrig på å få lagt den ut
Er det bare meg, eller det ingen lyd?

Hadde jeg fått lyd hadde den virket mer dramatisk å spennende akkurat den lille teaseren.
Men, gleder meg til å se en evt. Trailer!
Var det din mor vi kunne se ved 0:10?

Den virket mer underholdene enn en episode med The big bang theory. (Seriøst)
Kan vi få vite hva temaet/plottet skal være? Eller er det en skoleoppgave og bare lage en teaser?
En teaser skal jo gjøre seeren interessert, og skape et blikkfang, noe dere klarte i mitt tilfelle. Men eg savner å få et inntrykk av ka handlingen i filmen er. Musikken dere brukte var toppers, forresten! Veldig dramatisk. Tommel opp! Gleder meg til ferdig resultat.
Sitat av skolms Vis innlegg
Var det din mor vi kunne se ved 0:10?
Vis hele sitatet...
Hahhaha, nei. Vi har brukt ordentlige skuespillere, men ikke profesjonelle.

Sitat av MagicalTrevor Vis innlegg
Kan vi få vite hva temaet/plottet skal være? Eller er det en skoleoppgave og bare lage en teaser?
Vis hele sitatet...
Dette er ikke en skoleoppgave og det er ikke bare en teaser. Dette er en kortfilm og dere kan gjerne få vite hva temaet er

"Derealization handler om to brødre som er lei av mørketiden, så de skal lage en maskin som skal fange månen, en månefangemaskin! For når månen er nede, så må jo sola være oppe?" (Tatt fra facebooksida vår).

Jeg vil absolutt ikke spoile for mye av historien, da den er temmelig innvikla.


Men skal se om jeg får smæsja sammen en trailer, vil bli helt ferdig med redigeringa av hovedfilmen først
Var ikke så ille, men hadde vært tøft med litt mer "film-look"
Aaah, dumme meg...
Hadde klart å mute chrome, men når jeg fikk se den igjen med musikken, så varden mer fangende, gleder meg!
Må bare si at jeg prøvde å lage "the film look", og det ble mye bedre. Så blir definitivt å bruke det

Ellers kan jeg legge til at det er jeg personlig som har laga all musikken i filmen.
Forsto ikke så mye av det der, nei
Sitat av Defqon Vis innlegg
Hahhaha, nei. Vi har brukt ordentlige skuespillere, men ikke profesjonelle.
Vis hele sitatet...
Hehe, bra! Hadde lyst å kommentere hvor attraktiv jeg synes hun var.
Og hadde jo funket dårlig om det var din mor.
Sitat av skolms Vis innlegg
Hehe, bra! Hadde lyst å kommentere hvor attraktiv jeg synes hun var.
Og hadde jo funket dårlig om det var din mor.
Vis hele sitatet...
Hahaha!

Vil også legge til at dette er en småexperimentell film, prøver å bevege meg bort fra det som er mainstream.
Du bruker TRE forskjellige fonter.
Hold deg til en du, "Derealization" kan godt være en logo hvis det var det du hadde tenkt, men til all annen tekst:
EN font
Sitat av drittunge Vis innlegg
Du bruker TRE forskjellige fonter.
Hold deg til en du, "Derealization" kan godt være en logo hvis det var det du hadde tenkt, men til all annen tekst:
EN font
Vis hele sitatet...
Takk for informasjonen, la først nå merke til at jeg brukte for mange fonter, sleit litt med å finne en fin font og ble småstressa
evt når legger du ut den ferdige filmen?
Sitat av Eplebit Vis innlegg
evt når legger du ut den ferdige filmen?
Vis hele sitatet...
Dette blir å det å bli en stund til, har enda alt av fargekorrigering og finpuss igjen. Jeg blir heller ikke å vise filmen til noen utenfor filmcrewet før i februar en gang, vi skal være med på en filmkonkuranse da og vil nødig ødelegge for oss selv med at dommerne plutselig får sett filmen på forhånd. Jeg kan eventuelt sende en PM med link til filmen når den er ferdig, i tilfelle alle som har vist intresse glemmer dette/ikke får med seg tråden med filmen.

Men svaret blir da, slutten av februar :>
Ålreit, ser problemstillingen der! Lykke til med filmkonkurransen deres! Og eg vil gjerne ha en link på PM, om du husker å sende den til meg

Gleder meg til å se sluttresultatet.