Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5805
hallo, vurderer å låne 5000 av trustbuddy, men vil gjerne høre andres erfaringer først. Stemmer det at det er rentefritt i 14 dager?
Har hørt at det tar ifra 5min til 1time til pengene er på konto, stemmer dette?
Kan ikke svare på det første spørmålet ditt, men at pengene er på konto innen en time har jeg lite tro på, med mindre de bruker samme bank som deg. Tar som regel en dag før pengene er på konto når du overfører mellom forskjellige banker.
Ingen som faktisk har erfaringer med det?
Leser at renten er skyhøy, men synes ikke det å betale tilbake 6000 av 5000 etter 30 dager er så ille.
Det jeg igrunn lurer på er, hvis jeg låner 5000.- betaler tilbake innen 30 dager, vil jeg da kunne må betale mere enn hva som står på siden deres?
Har du ikke et MasterCard da? Mye bedre det. Så slipper du ihvertfall en sketchy kreditor
lån 5k av banken din..., dem kan også gjøre så du får dratt konoen din i minus med 5 tusen, har denne muligheten selv
Sitat av Svartepetter Vis innlegg
Ingen som faktisk har erfaringer med det?
Leser at renten er skyhøy, men synes ikke det å betale tilbake 6000 av 5000 etter 30 dager er så ille.
Vis hele sitatet...
Det er ganske dårlig. Med et vanlig MasterCard fra DNB betaler du bare tilbake 5410 etter en måned. Hvis du er Leve-kunde betaler du bare 5150.

Eksempelet er ved uttak av kontanter. Ved varekjøp får du 45 dagers betalingsutsettelse. En Leve-kunde betaler derfor tilbake nøyaktig 5000 kroner.

Du fleste banker har sannsynligvis lignende tilbud.
Du må altså betale 20% rente pr måned, eller da ca minimum 240% som årlig rente. Jo, det er sykt høyt. Det må da være en bedre måte og låne penger på?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Svartepetter Vis innlegg
hallo, vurderer å låne 5000 av trustbuddy, men vil gjerne høre andres erfaringer først. Stemmer det at det er rentefritt i 14 dager?
Har hørt at det tar ifra 5min til 1time til pengene er på konto, stemmer dette?
Vis hele sitatet...
Det stemmer alt det der, men forvent at de 3 dager før ringer deg hver eneste dag med en creepy stemme å spørr om du har tenkt å betale, det der nesten som om du har lånt penger fra fra en narkohandler. Jeg ble såppas redd at istede for å utsette (noe du også kan gjøre mot en sum) valgte å betale alt med engang.. Så de oppnådde nok det de ville..
Sist endret av siljelatoya1991; 18. januar 2013 kl. 20:11.
Har vært kunde der flere ganger og kun opplevd at de har ringt meg en gang. Da hadde jeg ikke anledning til å ta telefonen. Så dessverre har jeg ikke fått muligheten til å høre den creepy stemmen som siljelatoya1991 snakker om. For da kunne jeg og den som ringer konkurrert om hvem som har mest creepy stemme.

Men ja rentefritt de første 14 dagene. Veldig grei kundeservice på epost men om du må vente lengre enn de første 14 dagene med å betale så har de rente fra helvete.
Sitat av siljelatoya1991 Vis innlegg
Det stemmer alt det der, men forvent at de 3 dager før ringer deg hver eneste dag med en creepy stemme å spørr om du har tenkt å betale, det der nesten som om du har lånt penger fra fra en narkohandler. Jeg ble såppas redd at istede for å utsette (noe du også kan gjøre mot en sum) valgte å betale alt med engang.. Så de oppnådde nok det de ville..
Vis hele sitatet...
Haha, men litt merkelig, skulle jo trodd at det var de som betalte for sent som de tjente penger på.
Sitat av Kråkelefse Vis innlegg
Det er ganske dårlig. Med et vanlig MasterCard fra DNB betaler du bare tilbake 5410 etter en måned. Hvis du er Leve-kunde betaler du bare 5150.

Eksempelet er ved uttak av kontanter. Ved varekjøp får du 45 dagers betalingsutsettelse. En Leve-kunde betaler derfor tilbake nøyaktig 5000 kroner.

Du fleste banker har sannsynligvis lignende tilbud.
Vis hele sitatet...
Etter 30 dager betaler du vel strengt tatt ingenting ekstra? Er det ikke rentefritt uansett bruk for alle DNB-kunder, eller er jeg bare heldig?