Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 814
Hei!
Trenger litt hjelp med pc'n min, håper jeg har lagt ut tråden på riktig sted. Takk for all hjelp
Når jeg skal på nettet så funker det fint, men hvis jeg begynner og klikke på nye faner og klikke på musa her og der så bare klikker nettet helt. Skjermen blir hvit og øverst i midten så står det ''Svarer ikke''. Det har ikke vært sånn før. + at pc har blitt mye treigere når jeg åpner mapper, spotify osv. og ofte så kommer det opp spm om jeg vil lukke programmet eller vente til det svarer. Hva må jeg gjøre? Jeg tror det er virus, men er ikke sikker. Har scanna pc'n med Avg. Hjelper lite.

Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Hvilket operativsystem kjører du da ?

Jeg har opplevd store hengsituasjoner i browsere hvis lyd-drivere er koko f.eks, når du har flashfilm o.l oppe.
Trådstarter
12 0
Windows vista home...
Jeg foreslår at du bruker litt oppryddingsverktøy, feks:
CCleaner (www.ccleaner.com)

Tar en checkdisk og defragmenterer for å rydde opp på hardisken, ville kansje reinstallere nettleseren eller teste en anne nettleser (feks. Google Crome), bruker ikke i nærheten så mye av minnet som feks. firefox
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av sven| Vis innlegg
Jeg foreslår at du bruker litt oppryddingsverktøy, feks:
CCleaner (www.ccleaner.com)

Tar en checkdisk og defragmenterer for å rydde opp på hardisken, ville kansje reinstallere nettleseren eller teste en anne nettleser (feks. Google Crome), bruker ikke i nærheten så mye av minnet som feks. firefox
Vis hele sitatet...
Defragmentering er det lite vits i på nyere OS'er (Vista \ 7 \ 2008) da disse overvåker maskinen og finner passende tidspunkt for bakgrunnsdefragmentering når det passer seg.
Det kan hende du har aktivert "Bruk Proxy innstilling" i Internet Explorer? Da vil ikke Internet explorer virke
(Samme opplegg i Firefox)...

Gå på verktøy og dobbeltsjekk....
Trådstarter
12 0
Hva med å ''restarte'' pc'n da?
Prøv å restart, og se om det hjelper da vel?

Jeg tviler vel på om det er løsningen dog. Har du gammel data? er det masse programmer som kjører? Har du installert noe nytt i det siste?
Trådstarter
12 0
Pc er 1 år gammel.
Kjører ikke masse programmer, er bare på nett og hører på musikk på spotify.
Hidemyip (sletta)
Ask toolbar (sletta)
Kmplayer
Spotify