Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 513
Hei! Jeg prøver å finne en spesiell nettkampanje for djuice trur jeg det var.

Dt var en side, som besto bare av en flash player. Her var det "video" av non på fest, så deretter gikk hu inn på badet... Her spurte hun om nummeret ditt... Hvis du skrev det inn, ble det skrevet "på speilet"... også kommer det f.eks japser inn på dassen, også ringer de opp dette nummeret... Da blir du i vikeligheten ringt opp, også går flashplayeren videre, mens de snakker i telefonen din... Det er helt perfekt kalibrert også...

GIR MASSEE KP FRA DEN FØRSTE MED DEN RIKTIGE LINKEN (Gir på flere enn et innlegg til brukeren)

Gir KP for alt som er relevant her, og kan hjelpe andre med å finne det... (f.eks hvis du husker hvor du har sett det før, eller om dt var .com osv.)
Det var tele2 sin kampanje. De fikk mye pes for den, så mulig de har tatt den bort...
FYYY F***!!! ;DDDDDDD TUUSEN TAKK DANIELSK!!!! HAR LEITA SÅÅ MYE ETTER DEN!!! TAKK
gir masse KP
Takk Danielsk eg leta også etter dn