Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4398
Hei! Jeg lurer på om det går ann å finne et mobilnummer som er skjult... Har noe å skværrulere opp med denne duden...
(finner dt ikke på 1881. telefonkatalogn eller gulesider)

gir KP i massevis til alle svar som er hjelpfulle!
Nei, eller du kan annmelde det men de henlegger sikkert saken uansett
Takk men jeg kan ikke det... Det hadde ikke funki uansett, men KP er gitt )
Noen ganger funker det å bare trykke på motatte anrop, har funka på min mobil tre-fire ganger. Nokia N95,

Har du navnet til denne fyren?
Prøv på www.folk.no
Har funnet endel nr. der som ikke viser på gulesider etc
Du kan kansje ringe til teleoperatøren hans og forklare situasjonen og spørre om de har lov til å gi deg nummeret?

Vet ikke om de har lov til dette, kansje noen andre som vet?

Ikke anmelde til politiet, men forklare situasjonen din (din egen versjon) og se om du kan hente noe der?
Prøv google hvis du kan navnet

et elelr annet sted finner du en jobb adresse eller likende, skole eller noe som du kan ringe og enten fortelle din versjon av saken eller si at du har mista nr til kompisen din og spørre om de kan gi deg en adresse eller tlf nummer.
takk takk for alle svar ^^ Kp til alle!
Var jeg deg ville jeg ringt han flere ganger bare sjekka om noen andre plukka opp å om de gjorde det spurt de hvem som eide telefonen, eller ringt å sagt noe ala " Hei, jeg fant en pengbok med dette mobil nummeret inni, hvem er det jeg snakker med?" med noen andres nummer
Er nummeret skjult, som i at du ikke får frem nummeret, eller skjult, som i at når du søker på nummeret så får du ingen treff?
har denne personen en bedrift? hvis han har det kan du gå på proff.no for å sjekke alt som er om bedriften og eventuelle tlf nr. eller hvis du kjenner noen som jobber i en elektro butikk, kan du søke på navnet i databsen til feks netcom hvis den bedriften har det. er det ikke på netcom kan du prøve en butikk som har telenor. du skal klare å finne det da. men du må prøve litt forskjellig da. jeg har hvertfal funnet skjult nr på denne måten

Edit: si ifra hvis du ikke skjønte. mente at hvis bedriften selger netcom eller telnenor eller hva som helst har de også alle nr som er registrert på alle personner som har det.
Sist endret av goggen 2; 26. januar 2009 kl. 17:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
enig med Realist1. trur folk missforstår om nr er skjult (altså står "Skjult id" når det ringer) eller om nr vises på tlf men finner ikke no navn når dem søker på nettet. Trur imo han mener at han får opp nr men finner ikke noe navn når han søker. Enkleste da er vel bare å ringe opp fra en anna telefon en din egen og lure han til å si navnet sitt. Si han har vunnet 5 mill i lotto eller noe og må bekrefte at det er han.
Tror det handler om at han har navnet på fyren, men ikke nummmeret, finner det ikke på 1881/gulesider etc siden fyren har hemmelig nummer, og lurer på om det er noen måter å få tak i nummeret til denne duden.
Felles venner Prøv å finn ut hvem noen av vennene hans er, og prøv å få det ut av dem. Bruk evt. Facebook. Mutual friends er en fin funksjon
Prøv å google etter nummeret.