Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2010
jeg var på fest på lørdag, der jeg tok noen piller jeg tror er en form for lykkepiller. var vist sånne piller man får når man slutter med hasj.

jeg drakk også litt alkohol. altså i små mengder. først vart jeg skjelven i bena. så vart øynene helt rare, dette fulgte på til søndagen også, øynene oppførte seg rart på måte trøtt.

det var apotek varer.
Ett annet navn for såkalte lykkepiller er cipralex. Tips til en annen gang er å vite hva du ruser deg på.. spør først.. gjør det etterpå.

Disse cipralex pillene kan gjøre deg noe kvalm og trøtt..
Trådstarter
aah.. sikkert derfor fyllasjuka mi fra fredagen vart mykje verre etterpå.. hhee.. vart dødstrøtt og. men tusen takk!

jeg såg såvidt att det var en legemiddel pakke.. åsså sa han hva det var.. men jeg tok en annen tablett også.. han forklarte "det er sånn du blir dobbelt så full på, funker etter en halvtime"..
jeg vet det var dumt gjort og blablabla
Cipralex kan også ha impotens som bivirkning,.
Trådstarter
naah.. hadde ikke noe problem med det akkurat
Trådstarter
takk.. jævla drittpiller.. er ganske kvalm nå, og det har gått 2 døgn...
Hehe, når du er så dum og tar noe du ikke vet hva er så fortjener du å være kvalm. Kunne gått mye værre...
Ja det kan jo ha vært somadril, ligner fælt.
Trådstarter
nei det var ett eller annet på Z.. noen som vet ?
zipralex sikkert. Har tatt det selv, en dårlig opplevelse. Brukes mot angst.

edit: sobril har jeg tatt for å bli ekstra full, ikke zipralex. Funker like dårlig begge deler. Man blir helt kake i kroppen i et par døgn etterpå.
Sist endret av Fase^; 21. februar 2006 kl. 19:50.
Trådstarter
hmm.. var ikke zipralex.. noe med z*b*** elns

men det går vel for det samme.. kjekt å vite hva jeg knasker
spør han du fikk det av da?
Trådstarter
var inne og såg idag... men så glømte jeg det til jeg kom hjem .. hehe.. men sjekker det imorra..
Trådstarter
kan forresten legge til att en jente nesten dødde på de pillene i helga.. hun tok litt mange og drakk seg full.
Paragin forte og paracet FTW!
Simen B: Neh... Trokke det. Noe antipsykotisk? Benzoer er det iallefall neppe.
Trådstarter
en av dem var abilify som er mot schizofreni.. men da jeg spurte han om de andre sa han han ikke husket... jeg spurte etter pakken men da svarte han "ja men den jenta åt jo alle som var igjen!"..

hehe.. det var nok lykkepiller..
Det finnes ikke zipralex, Cipralex heter det, og så har man Zoloft, begge SSRI's og IKKE noe å ruse seg på.
Helsikken da, hva går det av dere? Ruse seg på antideppresiva? Vet ikke hva jeg skal si engang.. Neineinei.
Du skal være bra smart viss du bruker cipralex som rusmiddel =)
Sitat av StaiN
Du skal være bra smart viss du bruker cipralex som rusmiddel =)
Vis hele sitatet...
ikke som rusmiddel i seg selv, men som en slags katalysator for å bli enda fullere.
Jau, veninne av meg som går på Cipralex. (Pga depresjoner osv.)
Etter hu begynte på det... Damn.. Tåler null og blir mongodritings hver gang..