Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1541
Hei alle sammen jeg trenger hjelp av noen som har greie på Samsung Galaxy Tab version 10.1 Problemet mitt er at Mamma har laget en slags passordsperre sånn at jeg ikke kan forrandre noe som helst eller slette noe, og det begynner å gå meg på nervene, er det noen måte jeg kan fjerne denne på?
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Reset den til fabrikkinstillinger, er ikke sikker på hvordan du gjør dette, men det burde være i instillinger og på Om.
Trådstarter
7 0
Man trenger ikke passord for å få til det altså? Hadde vært flott om noen hadde vist hvordan man gjør det, så jeg ikke fucker til alt
Trådstarter
7 0
Flere som vet? trenger sårt hjelp her !! :/
Er den din da?
På min HTC for å ta fabrikkinnstillinger trykker du på: Innstillinger --> Minne --> (bla ned) Fabrikkinnstillinger --> Tilbakestill telefon. Vet ikke om det funker pga det du snakker om men håper på det beste
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Tror du må ha passordet for å gjøre det. Hvis ikke kan du evnt. gjøre en hard-reset, oppdatere firmwaren og legge inn default ROMet igjen.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av uaexed Vis innlegg
Tror du må ha passordet for å gjøre det. Hvis ikke kan du evnt. gjøre en hard-reset, oppdatere firmwaren og legge inn default ROMet igjen.
Vis hele sitatet...
Tror det er i frykt for at han skal starte med noe slikt som dette, at mora har lagt inn passord på den ^^
Trådstarter
7 0
Sitat av Gig Vis innlegg
Tror det er i frykt for at han skal starte med noe slikt som dette, at mora har lagt inn passord på den ^^
Vis hele sitatet...
mamma har lagt inn passord :P å det gjør at jeg ikke kan leve noe privat, får ikke snakket med noen som helst uten at hun skal ha kontroll over hva jeg gjør og hvem jeg snakker med, må da finnes en måte å fjerne det passordet på en enkel måte som jeg også kan forstå
Sitat av kaja1808 Vis innlegg
mamma har lagt inn passord :P å det gjør at jeg ikke kan leve noe privat, får ikke snakket med noen som helst uten at hun skal ha kontroll over hva jeg gjør og hvem jeg snakker med, må da finnes en måte å fjerne det passordet på en enkel måte som jeg også kan forstå
Vis hele sitatet...
Kan jeg få spørre hvor gammel du er ???
Trådstarter
7 0
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Kan jeg få spørre hvor gammel du er ???
Vis hele sitatet...
15 Men hva har det med saken å gjøre?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av kaja1808 Vis innlegg
15 Men hva har det med saken å gjøre?
Vis hele sitatet...
Det kan ha mye med saken å gjøre. F.eks. tror jeg ikke at du vet hvordan du tar backup av APKene, rooter tabletten og flasher et custom ROM.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Lol. Det er jo fryktelig komplisert. Alle som kan lese klarer vel å følge en av utallige bruksanvisniger som ligger på nett.
Vis hele sitatet...
Vell, det er jo bra. Hva hvis du bricker tabletten? Blir stuck i bootloop?
Trådstarter
7 0
er vel derfor jeg spør om det finnes en måte jeg kan forstå.. er ikke akkurat flink på data
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Om det ikke ligger noe som er privat på tabben, eller noe som ikke kan erstattes, så kan du bare resette hele greia. PÅ min så var det å slå den av, og slå den på mens jeg holdt inne påknappen og volum -

Så fikk jeg opp en fancy meny osv. dette må vel være det letteste i din situasjon? Jeg er 23, men kan fortsatt ikke en dritt av det overnevnte. Men er vel pga interesse
Trådstarter
7 0
Når man får opp denne fancy skjermen da.. hva skal man trykke da?..
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Reset to eteller annet. Google det, kjenner ikke mobilen din Men jeg lover, du finner masse treff!

unnskyld for teit svar, men orker ikke google for deg
Sist endret av CHillZoNE; 28. april 2012 kl. 07:53.
Reset to Factory Default, eller noe lignende. Husker ikke 100% akkurat nå.