Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  75 5359
Sier jeg at det ikke er lett? Jeg skaffet selv full epic på 2 dager, men skal du ha kvalitetsgear, må du raide, eller seriøst gå heroic.
Sitat av spelley Vis innlegg
Sier jeg at det ikke er lett? Jeg skaffet selv full epic på 2 dager, men skal du ha kvalitetsgear, må du raide, eller seriøst gå heroic.
Vis hele sitatet...
Ikke for å..skryte eller noe, men ikke engang 2 uker etter jeg var 80, hadde jeg 5-multiboxet hver eneste heroicboss, inkludert VH. (Som ble sett på som...vanskelig innenfor DB miljøet)

Det var også av den grunn, at jeg sluttet. Det ble rett og slett for lett.
Sist endret av Volch0k; 24. august 2009 kl. 00:32.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av spelley Vis innlegg
Sier jeg at det ikke er lett? Jeg skaffet selv full epic på 2 dager, men skal du ha kvalitetsgear, må du raide, eller seriøst gå heroic.
Vis hele sitatet...
Med de nyeste forandringene med badge-system får du kvalitetsgear altfor enkelt.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Tredje utvidelsen til Wow er nå avduket på Blizzcon-messen i California .


Blizzard har tidligere sagt at de vil komme med en ny utvidelse hvert 2.år .. Så Cirka i Februar 2011 kan vi vel tenkte oss at den kommer.
Ja vi wow-fans får vel bare glede oss =)
Vis hele sitatet...
De har også sagt at den opprinnelige planen var å gi ut en i året, og at de prøver å nærme seg det. Det står forævrig "TBA 2010" på Gamespot.com
Jeg regner med å se det til våren.
Jeg tror denne utvidelsespakken vil bli en enorm suksess. De har endelig skjønt at pretbc-spillere som har valgt å starte på nytt igjen, savner MC og BWL. De har nå tatt til fornuft ved å redesigne hele smølja.

DeadMines HC må jo bare være så totally awesome
Jeg syns det er dumt at folk er så negativ. Selv gleder jeg meg til 85 level cap, og forhåpentligvis mer handling i Azeroth. Bruker mye tid på wow, spesiellt tbc. Men det jeg savnet i wotlk var vanskelighetsgraden fra instancer som BT osv. Jeg gleder meg iallefall som en unge til nye utvidelsen.
Sitat av Cheroxx Vis innlegg
Spelley, hvis du ikke tror det er enkelt å få bra gear nowadays, søk deg opp på "badge change".

Daily Heroics gir gear tilsvarende tier 8+.
Vis hele sitatet...
Ja, men ikke komplett. Da må en igang med raid..


@ Spelley; Panda blir det ikke noe av pga. Kina aksepterer det ikke. (Wiki)
Sitat av Leipxig Vis innlegg
Synes den nye expansionen ser dritfet ut jeg, gleder meg masse!

Kanskje fordi at jeg bare har spilt wow i 5 måneder og har en main på lvl 29.
Vis hele sitatet...
Jeg har spilt siden TBC. Min main er 30.
Men så har jeg totalt betalt for 4 måneder da. Og blir fort lei.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Er ikke rart du blir lei når du ikke har noen over level 30, spillet er jo i end-game.
Sitat av spelley Vis innlegg
... Hva er det du egentlig mener om resistance? ...
Vis hele sitatet...
du missforsto bra der ja ; )
Resistance er et engelsk ord å betyr motstand.
Og igjen det jeg mente, de gjør det alt for lett.
Sitat av Nachtwulff Vis innlegg
Jeg har spilt siden TBC. Min main er 30.
Men så har jeg totalt betalt for 4 måneder da. Og blir fort lei.
Vis hele sitatet...
Jeg har spilt siden PRE - BC! Når WOTLK kom ble det putselig midletidig stopp, på an igjen i wrath. Uansett PRE-bc var langt bedre. Iallefall i min mening. Alle utvidelsene har ødelagt spillet.
Sitat av spelley Vis innlegg
Alle utvidelsene har ødelagt spillet.
Vis hele sitatet...
Det sier de alle..
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Kanskje en grunn til at alle sier det da.
Sitat av Nachtwulff Vis innlegg
Det sier de alle..
Vis hele sitatet...
Jeg er totalt uenig, WoW er et langt bedre spill nå enn det var i 2005. Man kan sutre og syte over hvor enkelt alt er blitt, men hvor mange av dere har drept Yogg+0 ? Hvor mange var Field-Marshals? Hvor mange klarte faktisk å renske den originale versjonen av Naxxramas? Eller hvor mange kom gjennom Sunwell Plateu?

Svaret på alle disse spørsmålene er en veldig liten prosentandel av spillerne, og for et selskap er det dårlig business å lage innhold som kun 0.21% av spillerne klarer å mestre (ifølge wowprogress.com sin stats på hvor mange som har fått Alone in the Darkness-achievmenten). En av de store faktorene til hvorfor WoW er så populært sammenlignet med samtlige andre spill i samme sjanger er måten de tar vare på alle ulike grupperingene av spillere. Klart, sammenligner man med vanilla så regner det epics over alle som gidder levle til max-lvl og samle sammen gull nok til å kjøpe de eller afk-e seg gjennom battlegrounds et par dager, men spillet er fortsatt fullt av latterlig mange vanskelige achievments for de som ønsker utfordringer.

Jeg syns WotLK er den klart beste utvidelsen til nå, det eneste negative jeg har å komme med er at det tok for lang tid fra lansering til neste innholdspatch med Ulduar kom på plass, en feil Blizzard også har erkjent og endrer i Cataclysm som får langt mer raid-innhold.
woho!! mer pve!! må ha bedre gear!


vent.. Hva faen er det dere vil ha bedre gear for - når dere ikke bruker det til noe?
Hvor er pvp'en i dette spillet? Blizzard burde virkelig satse på å forbedre pvp aspektet sitt, for en "epic fight" i arenaen, varer jo ikke lengre en 20 sekunder jo!
Sitat av Bassalf Vis innlegg
woho!! mer pve!! må ha bedre gear!


vent.. Hva faen er det dere vil ha bedre gear for - når dere ikke bruker det til noe?
Hvor er pvp'en i dette spillet? Blizzard burde virkelig satse på å forbedre pvp aspektet sitt, for en "epic fight" i arenaen, varer jo ikke lengre en 20 sekunder jo!
Vis hele sitatet...
Arena skal være "First blood" Det skal være en kamp om å få ned fienden før han får deg ned. Dine epic kamper som varer i 20 sekunder har vel med at du enten spiller imot bedre folk, eller verre folk enn deg selv. (Og da det beste teamet eier noobsa.)
Har selv spilt arena på 2400 rating før, hvor kampene ofte varte i 15-20 minutter pr game. Når du må gjøre 10 kamper for å få poeng så er det faktisk litt.

Blizzard har forøvrig satset mer og mer på PVP siden Vanilla, og kommer nok til å gjøre mer. (Ifølge mmo champion er det mye nye arena utvidelser samt nye battlegrounds)
Vi må nok vente til utvidelsen kommer før vi reagerer negativt imot den .
For alt vi vet blir den nye utvidelsen den beste..
Sist endret av Apu; 25. august 2009 kl. 13:24.
Jeg er ikke spesielt fan av resilence systemet som kom i TBC, det gjør at de som raider, som oftest ikke har serlig sjangs mot dem som PVPer hele tiden og har tilsvarende tier, bare med resilence. No har jo blizznettop buffet dette også.
Ellers er det greit at folk som ikke spilller så ofte, skal ha grei tilgang på gear, ved å gå erotics. Men jeg syntes at de kanskje har tilgang på litt for bra gear. Uansett det er ingen hemmelighet at det beste gearet fås via raiding.
JEg liker heller ikke at dagens raidinstancer er 25 man, var langt kjekkere når det var 40 man og vi måtte faktisk arbeide for å ta noen bosser i f.eks mc, bwl osv. I min mening er BWL den beste instancen både med tanke på gear, hvordan den er laget /bosser.

@ Bassalf hva er det for noe bullcrap? hvor mye arena har du spilt ? Noen kompiser av meg som spiller med 2200 raiting

Det eneste som trengs for å få en epic ffight i arena, er å være på samme nivå som spillerene du møter. Er du dårligere en dem, gear og skillwise blir du eid ganske fort. er du bedre en dem gear og skillwise eier du dem. Er dere ca like bra, er det duket for epic fight. <- som du så fint kaller det.
En kompis av meg på nagrand som spiller warrior: http://eu.wowarmory.com/character-sh...Nagrand&n=Ymir
han sier at fightene han har på ratingen sin kan vare opp til over 20 minutter. Han har med seg en pala.
Jeg har også tideligere spilt på langt over 2k i raiting, disse fightene varte ca tilsvarende... Mao, det du sier er bull.
Sist endret av Spelly; 25. august 2009 kl. 13:30.
▼ ... over et år senere ... ▼
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Nå er det i skrivende stund 3 dager, 1 time og 12 minutt til cata release. Gleder meg som en hund! Hørte at det var lurt og gjøre 25 daylis og spare på disse, så leverer man de i release så man får en liten slant på xpbaren. (Husk at det må være lvl80 daylis)
Sist endret av mo3; 3. desember 2010 kl. 22:48.
jeg har store problemer ved å finne ut hvilken lvl 80 jeg skal lvl videre men jeg gleder meg^^
håper jeg får denne musen til jul^^
http://www.google.no/images?q=razer+...w=1440&bih=707

eller så kommer jeg ikke til å skaffe 25 daily quest eller sitte 24/7 tl jeg lvl 85.
jeg satser på at selve lvlingen til lvl 85 blir bra og at jeg kanskje joiner en casual 10man i lvl 85
Sitat av mo3 Vis innlegg
Nå er det i skrivende stund 3 dager, 1 time og 12 minutt til cata release. Gleder meg som en hund! Hørte at det var lurt og gjøre 25 daylis og spare på disse, så leverer man de i release så man får en liten slant på xpbaren. (Husk at det må være lvl80 daylis)
Vis hele sitatet...
Finfin sløsing med tid med mindre du skal jage etter worldfirst. Questene du får fra cata gir nok mye bedre xp.
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Sitat av anamnesis Vis innlegg
Finfin sløsing med tid med mindre du skal jage etter worldfirst. Questene du får fra cata gir nok mye bedre xp.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det sløsing? Jeg gjør det før cata blir release. så leverer jeg de inn når man får actionbar og så starter jeg og queste ved der man begynner ved cata
Ja huff så var det om man skal begynne med denne giften igjen da....
Blir vel til at man må lvle opp til 85 ja.
trallala.....

Hvordan/når kommer "WoW, skal WoW få sånn vann som går opp og ned på stranden?!" i skjermen min når jeg logger inn og skal fiske?
Sitat av mo3 Vis innlegg
Hvorfor er det sløsing? Jeg gjør det før cata blir release. så leverer jeg de inn når man får actionbar og så starter jeg og queste ved der man begynner ved cata
Vis hele sitatet...
Han mener nok at de nye questene i Cata gir såpass mye mer XP enn de du har tenkt å gjøre ferdig, at du faktisk vil tape på å bruke tid på å levere de ferdige dayliesa før du drar til de nye zones'a. Isteden for å vente rett utenfor dagen før.
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Sitat av FrityrStekt Vis innlegg
Han mener nok at de nye questene i Cata gir såpass mye mer XP enn de du har tenkt å gjøre ferdig, at du faktisk vil tape på å bruke tid på å levere de ferdige dayliesa før du drar til de nye zones'a. Isteden for å vente rett utenfor dagen før.
Vis hele sitatet...
Levere 25 quester med 310% tar jo 5 minutter.
Athene lvlet på 5 timer ^^

Vet noen kordinatene han farmet på ?

http://www.youtube.com/watch?v=IcD5r...ayer_embedded#!

Glem det, fant det: http://www.wowhead.com/npc=45984