Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1529
Har en kompis som jeg skal begynne å spøke litt med. Fikk et panser spraylakket med gummi lakk idag, og så stort temperament som jeg har så fyrte jeg på alle pluggene. Så nå trenger jeg noen tips til gode "practical jokes" jeg kan gjøre, merk at jeg skal ikke ødelegge noe, bare få han litt nervøs og sint

Kan få tilgang til hybelen hans på natten, så gjerne kom med noen tips der og.
Sist endret av SemiColon; 18. april 2013 kl. 22:55.
Registrer bruker på finn.no
Lag en annonse i "Gies bort"-seksjonen: " 50" LCD-TV, gies bort" Still gjerne noen artige krav om f.eks: Den som ringer på annonsen, må synge en sang, og vil da ha mulighet til å kunne hente TV'en gratis.

Ekstra gøy er det hvis du hadde hatt mulighet til å sitte i samme rommet som personen som mottar 30 meldinger pr sekund, og en telefon som ringer seg varm.

Pranken koster deg 0 kroner
Sist endret av FarmerJoe; 18. april 2013 kl. 23:02.
Dekk toalettringen med plastfolie!
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Farmerjoe sitt forslag er testet av meg, bare i en litt annen utgave med andre salgsvarer og krav, men det er noe som absolutt anbefales. Hvis du vil toppe det hele for at vedkommende ikke skal finne ut at det er deg, lag en ny mail, registrer med den og hans adresse og nummer.

Sist endret av Dillinger; 18. april 2013 kl. 23:06.
Om du har tilgang til hans rom/leilighet/hybel, hvor enn han bor så kjøp deg litt sølvfolie og go nuts. Ta folie rundt ALT han har, meget irriterende for vedkommende, men fortsatt helt ufarlig.
Om du har tilgang til leiligheten/rommet hans kan du sette plastglass fylt med vann utover hele gulvet så det ikke er mulig å bevege seg der.
Sett de fleste møbler og gjenstander du kan opp ned, eller midt på gulvet. (Dårlig ja, men jeg hadde blitt passe irritert om jeg kom hjem til det i alle fall.)
Ekkel
SemiColon's Avatar
Trådstarter
Takk for mange gode tips! Finn annonse er laget, og gulvet på rommet hans skal helt klart dekkes med plastglass!
Hahaha, film reaksjon!
Først sørger du får å ha en skikkelig prompepute. Når du har anskaffet dette så ligger fokuset på å få vennen din til å sette seg ned på en stol uten at han legger merke til at prompeputen som er gjemt der. For jeg foreslå en tynn pute å ha over prompeputa? Distraher gjerne vennen din med et lite trylletriks før han setter seg. Voila! Hysterisk latterkrampe.
Og ta bilde av glassene når de er ferdig oppstilt
Kjøp en pakke glava!

Legg litt under sengeplankene, inni dyne og inni puta...
Vedkommende kommer til å få en dårlig nats søvn, etterfulgt av en jævlig kløe!
Sitat av Snålingen Vis innlegg
Kjøp en pakke glava!

Legg litt under sengeplankene, inni dyne og inni puta...
Vedkommende kommer til å få en dårlig nats søvn, etterfulgt av en jævlig kløe!
Vis hele sitatet...
Den isolasjonen vi bruker nå klør ikke like mye som før.
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Den isolasjonen vi bruker nå klør ikke like mye som før.
Vis hele sitatet...
Det skal jeg ikke nekte for, men han stakkars fyren skal jo ligge å puste inn glava i 6-10 timer...
Sitat av Mofse Vis innlegg
Først sørger du får å ha en skikkelig prompepute. Når du har anskaffet dette så ligger fokuset på å få vennen din til å sette seg ned på en stol uten at han legger merke til at prompeputen som er gjemt der. For jeg foreslå en tynn pute å ha over prompeputa? Distraher gjerne vennen din med et lite trylletriks før han setter seg. Voila! Hysterisk latterkrampe.
Vis hele sitatet...
Haha! Du burde kjøpe sånn smellsigar også! Og pistol med "PANG!"-flagg. Det blir en helaften.
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Takk for mange gode tips! Finn annonse er laget, og gulvet på rommet hans skal helt klart dekkes med plastglass!
Vis hele sitatet...
Det kan hende at annonsen ikke blir godkjent første gang. Da kan du finne et random bilde på nettet hvor du viser gjenstanden i bruk!

Link til Finn-annonse?
<?=getUserTitle()?>
Bruk mye gaffateip på uansett hva du gjør, MYE!
Om du klarer å snike deg inn på rommet hans mens han sover, kan du binde ham fast i sengen med gaffateip...
Legg buljong terning i dusjhodet på dusjen hans. Alle rundt kan komme til å oppleve en interessant matlukt hver gang han er i nærheten neste dag.