Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 1665
Hei freaks,
Lurer på om jeg skal kjøpe battlefield 3, har hørt veldig mye bra om det, og mamma har endelig gått med på det

Men nå har det seg sånn at jeg aldri har eid noe first person skytespill, ikke CoD eller noe lignende. Burde jeg forsatt kjøpte det, selvom jeg er noob? Må man ha spillt CoD eller noe annet for at det skal være gøy?

Vær så snill å hjelp
Vil du ha det? Kjøp det!
Du trenger ikke være redd for at du er for dårlig, vi var alle sånn en gang.
kjøp det ja
Sist endret av norwegianhobo; 12. desember 2012 kl. 20:04.
Hvis du er helt ny anbefaler jeg deg å skaffe deg MW2 eller Black Ops og/eller. Battlefield er vanskeligere å sette deg inn i, men ikke umulig. Kjøp deg Mw2 billig, spill det og så skaff deg BF3. Slik jeg gjorde det, og Call of Duty er god oppvarming for å bli god i fps.
Sitat av ice_ag Vis innlegg
Hei freaks,
Lurer på om jeg skal kjøpe battlefield 3, har hørt veldig mye bra om det, og mamma har endelig gått med på det

Men nå har det seg sånn at jeg aldri har eid noe first person skytespill, ikke CoD eller noe lignende. Burde jeg forsatt kjøpte det, selvom jeg er noob? Må man ha spillt CoD eller noe annet for at det skal være gøy?

Vær så snill å hjelp
Vis hele sitatet...
BF3 er det første skytespillet jeg eide også, bortsett fra pil og bue i minecraft . Syntes det var litt surt i begynnelsen når jeg ble skutt heletiden, men man lærer fort taktikken og "aimen", så går nok bra, spillet er KONGE

EDIT: Anbefaler premium etterhvert, da nesten alle der ute har det og man får flere våpen og noen fordeler
Sist endret av Julenisse97; 12. desember 2012 kl. 20:04.
Om du er intresert i god grafikk så er Battlefield det soøeklare valget. Hvertfall om du er på PC. Jeg synes nok at cod spillene er enklere og jeg liker dem også bedre enn Battlefield. I cod er det jo bare skyte og drepe, men i battlefield kan du kjøre biler, tanks, fly osv..
Trådstarter
Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
BF3 er det første skytespillet jeg eide også, bortsett fra pil og bue i minecraft . Syntes det var litt surt i begynnelsen når jeg ble skutt heletiden, men man lærer fort taktikken og "aimen", så går nok bra, spillet er KONGE

EDIT: Anbefaler premium etterhvert, da nesten alle der ute har det og man får flere våpen og noen fordeler
Vis hele sitatet...
Hehe, skrev Battelfield 3 premium edition på ønskelista.

Sitat av fatfro Vis innlegg
Hvis du er helt ny anbefaler jeg deg å skaffe deg MW2 eller Black Ops og/eller. Battlefield er vanskeligere å sette deg inn i, men ikke umulig. Kjøp deg Mw2 billig, spill det og så skaff deg BF3. Slik jeg gjorde det, og Call of Duty er god oppvarming for å bli god i fps.
Vis hele sitatet...
Har seg sånn at jeg ikke får lov til CoD, fordi det er 18+, vet det ikke er nok forskjell, men
På pc? JA på konsoll nei
Trådstarter
Sitat av Benjy Vis innlegg
På pc? JA på konsoll nei
Vis hele sitatet...
Tenkte først og fremst på konsoll

Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Vil du ha det? Kjøp det!
Du trenger ikke være redd for at du er for dårlig, vi var alle sånn en gang.
Vis hele sitatet...
Er det dårlig på PS3?
Sitat av ice_ag Vis innlegg
Tenkte først og fremst på konsoll



Er det dårlig på PS3?
Vis hele sitatet...
JA.
Grafikk er røv og det er kun 32-games... fysj.
Sitat av ice_ag Vis innlegg
Tenkte først og fremst på konsoll



Er det dårlig på PS3?
Vis hele sitatet...
Det er ikke direkte dårlig på PS3, bare myeee heftigere på PC. Men om su okke bryr deg om grafikk, så er det "same shit"
har det på pc og ps3.. 120 ganger bedre på pc.. graffik, gameplay, kontroller, games

Sitat av jakvah Vis innlegg
Det er ikke direkte dårlig på PS3, bare myeee heftigere på PC. Men om su okke bryr deg om grafikk, så er det "same shit"
Vis hele sitatet...
Langt ifra same shit. og spille på pc er myyye sykere utenom grafikk headsettet får deg til og føle deg inn i krigen når du hører bak deg "Im hit!" lever mye mer inn i det på pc + og sitte med en spake i hånden suger hater ps3 styring..
Sitat av Benjy Vis innlegg
headsettet får deg til og føle deg inn i krigen når du hører bak deg "Im hit!"
Vis hele sitatet...
Ser ikke hva det har med PC vs konsoll å gjøre.

TS, kjør på, har det på xbox selv og storkoser meg. Har PC versjonen også og det er ikke så stor forskjell som PC master race folka skal ha det til.
Sist endret av EvveDevve; 12. desember 2012 kl. 20:31.
ser andre her anbefaler å begynne med COD fremfor BF, det må jeg si meg uenig i. bf3 har som regel litt tregere gameplay på de store kartene, du har lengre tid på deg til å sikte, samt bedre gjemmesteder. når det kommer til tdm opplever jeg at bf3 ofte har mye raskere gameplay en COD. gå for BF.
Hvor kan jeg kjøpe Battlefield 3 (ikke fysisk i butikk) til rimeligste pris? Har lyst å game online i natt
Sitat av Obster Vis innlegg
Hvor kan jeg kjøpe Battlefield 3 (ikke fysisk i butikk) til rimeligste pris? Har lyst å game online i natt
Vis hele sitatet...
https://cdkeyshere.com/ er jo en fin plass
Trådstarter
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
ser andre her anbefaler å begynne med COD fremfor BF, det må jeg si meg uenig i. bf3 har som regel litt tregere gameplay på de store kartene, du har lengre tid på deg til å sikte, samt bedre gjemmesteder. når det kommer til tdm opplever jeg at bf3 ofte har mye raskere gameplay en COD. gå for BF.
Vis hele sitatet...
Ok, takk, men er forsatt i tvil med pc eller ps3, kan jo hende jeg får det til jul... :S
* Øvelse gjør mester
Man er ikke god I noe med mindre man prøver.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Kjøp battlefield 3. Det er ikke rævva på konsoll. Det er bare mye bedre på pc. Jeg selv har bf3 premium på xbox, ps3 og pc. Spiller mest på pc da
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av ice_ag Vis innlegg
Tenkte først og fremst på konsoll



Er det dårlig på PS3?
Vis hele sitatet...
Jeg spiller det på Xbox 360 hvertfall, og syns det er dritgøy. Har over 200 timer ingame nå og har storkost meg!
Sitat av EvveDevve Vis innlegg
Ser ikke hva det har med PC vs konsoll å gjøre.

TS, kjør på, har det på xbox selv og storkoser meg. Har PC versjonen også og det er ikke så stor forskjell som PC master race folka skal ha det til.
Vis hele sitatet...
Jo det er ganske stor forskjell, har det selv på pc og xbox, og graffiken kan ikke sammelignes med xbox sin hvis du er vant med alt på ultra + det er 1000X mer morsomt å kjøre fly og helikopter med joystick
-----------
Men til TS: KJØP det det er vært vær eneste krone! Og hvis du har venner som spiller det så spilelr dere ilag i et squad og lager taktikker om hvordan dere skal sprenge neste "base" eller ta over flagget. Det er bare fantastiskt morsomt
Men hvis du har PC som takler spillet bør du kjøpe det til PC. Evt. spare opp til en pc og kjøpe det der senere :P
Sist endret av iColdman; 12. desember 2012 kl. 21:35.
Hvis du liker online FPS, og tenker på å kjøpe det er det vel ingenting å vente med? BF3 er jo ett av de beste og største spillene innen denne kategorien for øyeblikket.
Tror du kommer til å bli skuffa om du forventer et legendarisk skytespill online. Sanheten er at de fleste kjører cod stilen der også, med mindre de ikke ligger på kanten av kartet bak en stein med en .50 cal.
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
ser andre her anbefaler å begynne med COD fremfor BF, det må jeg si meg uenig i. bf3 har som regel litt tregere gameplay på de store kartene, du har lengre tid på deg til å sikte, samt bedre gjemmesteder. når det kommer til tdm opplever jeg at bf3 ofte har mye raskere gameplay en COD. gå for BF.
Vis hele sitatet...
Noshahr Canals 32 player er helt ekstremt fast paced, etter min mening enda mer intenst enn noen CoD-games.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Noshahr Canals 32 player er helt ekstremt fast paced, etter min mening enda mer intenst enn noen CoD-games.
Vis hele sitatet...
Vil faktisk si meg helt enig der! Men COD føles egentlig ut som BF3 på speed, så jeg syns at spillet virker så ekstremt urealistisk. Å reloade tar jo liksom 0,2 sekunder maks. Det er vel ikke bullet drop heller?
Sist endret av Dongerino; 13. desember 2012 kl. 00:28.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
https://cdkeyshere.com/ er jo en fin plass
Vis hele sitatet...
Jeg forstår ikke helt dette. Hvordan får jeg lastet ned Battlefield 3 gratis hos Origin og deretter bruke kjøpt key fra stedet du linker til?

Eller MÅ jeg laste ned torrentfil og deretter bruke kjøpt key fra den siden?
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Vil faktisk si meg helt enig der! Men COD føles egentlig ut som BF3 på speed, så jeg syns at spillet virker så ekstremt urealistisk. Å reloade tar jo liksom 0,2 sekunder maks. Det er vel ikke bullet drop heller?
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er bullet drop, er i så fall minimalt. Ikke at banene er store nok til at det hadde gjort noen forskjell uansett.
Sitat av Daffie Vis innlegg
Tror ikke det er bullet drop, er i så fall minimalt. Ikke at banene er store nok til at det hadde gjort noen forskjell uansett.
Vis hele sitatet...
De eneste gangene det har noe sånn har vært med i CoD er i sniper-scenene, den i CoD4 hadde til og med Coriolis effekten.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
De eneste gangene det har noe sånn har vært med i CoD er i sniper-scenene, den i CoD4 hadde til og med Coriolis effekten.
Vis hele sitatet...
Den var legendarisk da<3
Jeg har spilt en del bf og cod, jeg kommer alltid til å falle tilbake på cod, syntes det er gøyere rett og slett siden det taktiske med BF er borte med mindre du har venner på teamspeak, og i tillegg har de ikke zombier.