Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 7828
Så ikke noe annen tråd om dette spillet, så jeg tenkte lage en! her kan folk spørre spørsmål som de lurer på, eller si andre ting som er relevant til spillet. grunnen til at jeg ordner en tråd for spillet, er fordi det er mer systematisk, og da får folk opp tråden her når de søker "assassins creed III freak.no" :P

Jeg kan begynne selv: noen sher på freak som husker hvordan man kunne selge tingene man fikk ved hjelp av jakting? om det er en plass, eller meny? eventuelt hvor er det man selger det? takker så mye for svarene jeg får !
Tenker på å kjøpe ac3. Men hvordan er multiplayeren?
desverre så kan jeg ikke svare for det akkurat nå, ettersom jeg bare har starta på en god storymode. jeg skal gi tilbakemelding når jeg får prøvd det :-)
Venter til det kommer til pc, ikke lenge igjen nå
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Tenker på å kjøpe ac3. Men hvordan er multiplayeren?
Vis hele sitatet...
Multiplayeren er mer eller mindre som i Revelation, sett bort i fra den nye game moden "Wolfpack" hvor du lager et lag med venner for å jakte på og drepe NPC (Non Playable Characters).

3'ern er et must om du har spillt serien hittil
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Du selger ved å interracte med traders rundt om i spillet, de er merket med £ på kartet
Det jeg ikke skjønner med spillet er konvoiene. Jeg har prøvd og lage 3-4 stykker, men jeg får fortsatt ikke send ut noe konvoier med varer i.

Det nye systemet med oppskrifter skjønner jeg heller ikke så mye av :/
hvordan får man/ser man oppskriftene man har?
Sitat av packman Vis innlegg
Venter til det kommer til pc, ikke lenge igjen nå
Vis hele sitatet...
når kommer det til pc? har hørt at det kommer den 20 jeg noen som kan bekrefte dette`? november altså
Viss jeg husker rett kommer det den 22. november
Kommer en stor patch snart... den gleder jeg meg til
http://www.gamespot.com/news/major-a...t-week-6400201
Altfor mye bugs i nye spill :/
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
når kommer det til pc? har hørt at det kommer den 20 jeg noen som kan bekrefte dette`? november altså
Vis hele sitatet...
Nei 22. november, torsdag
er det flere her som bruker god tid/mange timer på jakting her ? Lurer også på, hvordan får man flere piler? er ganske low på det nå
Sitat av ssindreb Vis innlegg
er det flere her som bruker god tid/mange timer på jakting her ? Lurer også på, hvordan får man flere piler? er ganske low på det nå
Vis hele sitatet...

Digger å jakte, spesielt bjørn du får kjøpt piler av de landeveishandlerene hvertfall, markert med £ på kartet
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Første Ac jeg ikke er hekta på. Historien er dårlig og Conor er en sikkelig sytepave! Buu, mamma er død og pappa er teit.
At de fortsatt ikke har klart å fikse styringen iht klatring og generelt løping (som altid ender opp med at man hopper opp en vegg plutselig) er helt på trynet. Slåss-systemet er i tilleg enda verre. Mot flere motstandere blir man jo konstant hakket på fra alle kanter. Flyten fra de forrige spillene er borte. Stor skuffelse for min del...
Sitat av Lima Vis innlegg
Slåss-systemet er i tilleg enda verre. Mot flere motstandere blir man jo konstant hakket på fra alle kanter. Flyten fra de forrige spillene er borte.
Vis hele sitatet...
Slåss systemet likte jeg ikke så godt selv, man må enten kontre (ta igjen) eller så må man avvæpne også one-hit`e...

At de fortsatt ikke har klart å fikse styringen iht klatring og generelt løping (som altid ender opp med at man hopper opp en vegg plutselig) er helt på trynet.
Vis hele sitatet...
Også enig at de kunne forbedret løpe - hoppe - klatre opplegget mer, men det er jo blitt veldig forbedret fra tidligere AC.. har det ikke?

Historien er dårlig og Conor er en sikkelig sytepave! Buu, mamma er død og pappa er teit.
Vis hele sitatet...
Historien digger jeg, syns ikke Ratehanekon(?) "syter" noe mer en han fortjener,
SPOILER ALERT! Vis spoiler
han fikk jo se at moren sin brant opp (og med utifra min tyding av personligheten hans så skylder han på seg selv, og hatet mot de skyldige er en slags nødvendig forsvars mekanisme) :/, og det at han jobber med faren sin og man får muligheten til å prøve å forstå han, og se at Connor prøver å overtale han til å skifte side (realisten mot idealisten diskusjoner er fryktlig underholdende) Syns jeg var bra, selvom det jo måtte skape en del "your friend killed my mother blabla"

Assasins skal jo være de "snille", så om Ratehanekon ikke hadde tatt det veldig tungt at moren ble drept og faren var inteligent/realist, så hadde han jo ikke passet inn i rollen sin, og det må han jo hvis det skal være mulig å sammenligne han med de som kom før

Jeg syns spillet er ca. 8/10, men det var de andre AC spillene også, imho.
Personlig syntest jeg tidligere titler var bedre(bare min personlige mening). Det jeg syntest var best med ac3 var og kjøre rundt i et skip og leke pirat menst jeg skaut på andre skip
Startet opp spillet på pc'en nå, akuratt ferdig med tutorials'ene
Hvor er det man finner Bjørner som oftest? er det helt random eller spesielle områder?
Jeg har jo feks funnet områder der det er kriminelt mye ulv, kanskje det er det for bjørner også?
Wow! Er det blitt sånn at hvis du skyter en vakt, er det plutselig vakter overalt? eller hadde jeg bare uflaks?
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Wow! Er det blitt sånn at hvis du skyter en vakt, er det plutselig vakter overalt? eller hadde jeg bare uflaks?
Vis hele sitatet...
de har jo bjeller
Jeg syns det er mye vankligere å rømme nå, men det er vel sansynlig at det er blitt vanskligere og vanskligere å rømme fra autoritetene.. så da burde jo vansklighetsgraden øke på spillet også...

Tips: hopp uti vannet, også dykker du under vann... 2-3 ganger så gir de seg (gjem deg bak en båt eller no også da)
Er det noen som har hatt problem med Damage save file til PC og har en løsning? Litt kjipt å måtte gjøre alt det der på nytt.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Er det noen som har hatt problem med Damage save file til PC og har en løsning? Litt kjipt å måtte gjøre alt det der på nytt.
Vis hele sitatet...
Nei, men det skjedde på xboxen min... da startet jeg bare på nytt også fungerte det igjen... men det har du vel prøvd?
Sitat av Novice Vis innlegg
Nei, men det skjedde på xboxen min... da startet jeg bare på nytt også fungerte det igjen... men det har du vel prøvd?
Vis hele sitatet...
Har prøvd det, ja. Null suksess. Så nå skal jeg begynne med å ta backup av filene. Ikke faen om jeg gidder å starte på nytt flere ganger.
Spiller på pc atm, men har et problem i sequence 2 skal man skyte en vakt og en tønne men av en eller annen grunn vil desmond ikke trekke fram pistol. Så kan man heller ikke flytte på seg. Har prøvd å google men ser ikke ut som noen har kommet til en løsning. Noen her som har en ide?

er forresten en glitch, er ikke bare meg som har det så er nok ikke mye vi får gjort uansett
er nå nettop at jeg løp innpå en tilfeldig ulv på jaktområder. jeg skjøt ulven med pil før han rakk å angripe. kom meg opp i trea etter å ha flådd beistet! første ulv, og flere skulle det bli. for, joda! rundt 4-5 stykker kom rundt og angrep, men jeg hadde 1 pil mindre. jeg hadde en ulv igjen. jeg flådde en ulv, og skjøt pila mot ulven! tror du ikke at det var en vaskebjørn som var skjult. ikke noe ulv... og da hadde svetten runnet ned i panna!

det jeg lurer på da er:
  • * hvordan unngår man store flokker?
  • Hvordan tar man raskt livet av dem uten piler?

takk
Sitat av Little Pixie Vis innlegg
Spiller på pc atm, men har et problem i sequence 2 skal man skyte en vakt og en tønne men av en eller annen grunn vil desmond ikke trekke fram pistol. Så kan man heller ikke flytte på seg. Har prøvd å google men ser ikke ut som noen har kommet til en løsning. Noen her som har en ide?

er forresten en glitch, er ikke bare meg som har det så er nok ikke mye vi får gjort uansett
Vis hele sitatet...
Har samme problemet. Han vil ikke trekke frem pistolen, så blir sittende og trykke febrilsk mens fienden kommer nærmere og nærmere. Litt frustrerende til tider..

Nettopp lasta ned spillet (jada, fy fy) men får ikke til å launche. Har deaktivert alt i firewall og slikt, har også nye drivere. Noen som vet?
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Nettopp lasta ned spillet (jada, fy fy) men får ikke til å launche. Har deaktivert alt i firewall og slikt, har også nye drivere. Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Jeg fikk heller ikke startet spillet med en gang(lasta ned jeg også). Det jeg fant ut av til slutt var å skrive inn noe random i "passord" feltet også. Nå vet jeg ikke om du har lastet ned samme som meg da, og er kanskje annerledes, men kan jo prøve

Btw, misclick på KP
Sist endret av Whisplash; 24. november 2012 kl. 19:22.
Får ikke noe passordgreier. Velger "Kjør som administrator", UPlay autopatch åpner, så skjer det ingenting.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Får ikke noe passordgreier. Velger "Kjør som administrator", UPlay autopatch åpner, så skjer det ingenting.
Vis hele sitatet...
Må oppdatere Uplay, og deretter patche.
*insert tittel her*
Hey, jeg har et lite problem. Når jeg starter spillet, fungerer alt som normalt, men den vil ikke forandre på grafikk settingsa. Har de nyeste driverene til skjermkortet, men den vil bare ikke endre seg, så oppløsningen står fast på 800x 600, noe som gjør at det blir utrolig kornete og helt ubruklig. Om noen hadde hatt noe løsning på dette hadde det vært flott!
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
når kommer det til pc? har hørt at det kommer den 20 jeg noen som kan bekrefte dette`? november altså
Vis hele sitatet...
Det er på bukta nå
*insert tittel her*
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Det er på bukta nå
Vis hele sitatet...
Det er på steam også.
Sitat av ssindreb Vis innlegg
er nå nettop at jeg løp innpå en tilfeldig ulv på jaktområder. jeg skjøt ulven med pil før han rakk å angripe. kom meg opp i trea etter å ha flådd beistet! første ulv, og flere skulle det bli. for, joda! rundt 4-5 stykker kom rundt og angrep, men jeg hadde 1 pil mindre. jeg hadde en ulv igjen. jeg flådde en ulv, og skjøt pila mot ulven! tror du ikke at det var en vaskebjørn som var skjult. ikke noe ulv... og da hadde svetten runnet ned i panna!

det jeg lurer på da er:
  • * hvordan unngår man store flokker?
  • Hvordan tar man raskt livet av dem uten piler?

takk
Vis hele sitatet...
Man kan vente til de angriper deg, da er det noe sånt som "quick response"
E + Q
E + SPACE
E + RMB

Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Nettopp lasta ned spillet (jada, fy fy) men får ikke til å launche. Har deaktivert alt i firewall og slikt, har også nye drivere. Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Jeg fikk heller ikke startet spillet med en gang(lasta ned jeg også). Det jeg fant ut av til slutt var å skrive inn noe random i "passord" feltet også. Nå vet jeg ikke om du har lastet ned samme som meg da, og er kanskje annerledes, men kan jo prøve

Btw, misclick på KP
Vis hele sitatet...
Jeg måtte laste ned en ny patch fra TPB, den slettet saven også.. Surt når jeg hadde kommet til Sequence 4
Er nå på Sequence 8 eller noe sånt
Sist endret av KjemikalieX; 25. november 2012 kl. 01:37.
Hvordan får jeg Lee til å ikke bli oppdaga på "Accompany to Waterfront"-oppdraget?
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Hvordan får jeg Lee til å ikke bli oppdaga på "Accompany to Waterfront"-oppdraget?
Vis hele sitatet...
Det oppdraget der er helt for jævligt(siden jeg i teorien ikke er noe spesielt flink i stealth-baserte spill :P) men greia er det at man skal få Lee(eller generelle companions i senere tid) til å gjemme seg i høystakker(usikker på om andre gjemmesteder går). Busker fungerer ikke, det fungerer bare med spilleren, så man må få Lee til å hoppe inn i en høystakk mens du tar ut alle vaktene som er i nærheten :P (litt sent men men :P)

Noen andre som har problemer med å koble seg til multiplayer eller har framerate problemer på Assassin's Creed 3 til PC? Har sjekka Online Options inne på spillet, og der står det "Upload Bad", hvilket er rart, for et sånt problem har jeg aldri kommet over før :S Noen som har en løsning på dette?

Singleplayer på Assassin's Creed 3 kjører veldig bra, med tanke på at datamaskinen min er ganske ræv, men multiplayeren dreper meg, aner ikke hvorfor.
Kjøpte meg AC3 i går etter å ha ventet litt, og er nå på Sequence 2 eller 3 er ikke sikker, spiller vertfall enda som Haytham, og herre maria spillet har vært kjedelig hittil. Sovnet bokstavelig talt av under oppdraget hvor du først får bruke pistol.
Har nå vært Connor en liten stund, men må si at Haytham var mye kulere. Mye mer badass.
Sitat av Powlair Vis innlegg
Kjøpte meg AC3 i går etter å ha ventet litt, og er nå på Sequence 2 eller 3 er ikke sikker, spiller vertfall enda som Haytham, og herre maria spillet har vært kjedelig hittil. Sovnet bokstavelig talt av under oppdraget hvor du først får bruke pistol.
Vis hele sitatet...
Synes historien var dritspennende jeg. Hver gang jeg fikk en ny bygning/person/hendelse så leste jeg om hele greia. Lærer historie bedre her enn på skolen jo.
Jeg må si jeg likte de forrige spillene bedre. Syns storytellingen her er litt rotete, klatringen er mer buggy så blir fort irritert.

Spiller på pc atm, men har et problem i sequence 2 skal man skyte en vakt og en tønne men av en eller annen grunn vil desmond ikke trekke fram pistol. Så kan man heller ikke flytte på seg. Har prøvd å google men ser ikke ut som noen har kommet til en løsning. Noen her som har en ide?

er forresten en glitch, er ikke bare meg som har det så er nok ikke mye vi får gjort uansett
Vis hele sitatet...
han trekker den ikke frem om du ikke får den hvote outlinen rundt objektet du skal skyte. har merket at aimen er litt rar, man må sikte litt ved siden av objektet man skal skyte for og få den outlinen.
Sitat av krth8 Vis innlegg
.... klatringen er mer buggy så blir fort irritert.
Vis hele sitatet...
Mer buggy? Synes den er bedre enn tidligere. I de tidligere spillene opplevde iallefall jeg ofte at han plutselig stoppet opp uten grunn, mens når er det strake veien, med mindre neste avsats er for langt ifra..

Bare jeg som har opplevd dette som en forbedring?



Sitat av krth8 Vis innlegg
han trekker den ikke frem om du ikke får den hvite outlinen rundt objektet du skal skyte. har merket at aimen er litt rar, man må sikte litt ved siden av objektet man skal skyte for og få den outlinen.
Vis hele sitatet...
Har også merket dette at man må sikte litt til siden for å få den outlinen. men så fort du får den så slipper du å sikte videre da sikte følger automatisk..
Sitat av Vandringsmann Vis innlegg
Mer buggy? Synes den er bedre enn tidligere. I de tidligere spillene opplevde iallefall jeg ofte at han plutselig stoppet opp uten grunn, mens når er det strake veien, med mindre neste avsats er for langt ifra..

Bare jeg som har opplevd dette som en forbedring?
Vis hele sitatet...
Når du er på kanten av toppen av bygninger (ved takrennene) så er det ikke alltid han går opp.. må gå litt ned/til siden for at han skal klatre helt opp. Ellers andre ganger når jeg skal løpe, løper han plutselig inn i veggen og begynner å klatre. Kan være irriterende. Ellers er det et bra spill.
Altså digger spillet, men jeg elsker de andre :P Jeg spiller det på PC så kan hende klatringen er mer buggy der enn på konsoll.

jeg merker mye at han hopper ikke der jeg vil, er for mye objekter som kommer i veien osv. Syns også tekstureringen er bedre i de forrige spilla, men er mer custom og høy oppløselig i dette som jeg liker godt.
jeg digget egentlig alt i hele spillet. jeg digget treklatringa, kills, combos, freerun ...

nok en gang har jeg spørsmål: hvordan bruker man vaktene som skjold? har sett det i mange videoer, men kan ikke gjøre det? er snakk om på PS3
Sitat av ssindreb Vis innlegg

nok en gang har jeg spørsmål: hvordan bruker man vaktene som skjold? har sett det i mange videoer, men kan ikke gjøre det? er snakk om på PS3
Vis hele sitatet...
Kommer det ikke opp en knapp som sier "human shield" idet noen vakter begynner å sikte på deg med gevær? Bare vis du har en fiende rett ved deg du kan bruke som skjold da.
Gjør det vertfall på PC
Har kommer til sekvensen etter opprøret på torget, da du er wanted.
Det har kommet en type vakter som er helt sykt irriterende å fighte, uansett hva mye jeg slår dem eller trykker space for å "slå gjennom forsvar" eller lignende blokker han så og si alle slag med det jævla sverdet sitt, også slar han meg, uten at jeg kan blokke. Jeg dør jo selvfølgelig etter en liten stund.
Sliter selv med bare en vakt.
Det må da være noe jeg gjør feil? Eller trenger jeg videre trening av han svrte duden?
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Har kommer til sekvensen etter opprøret på torget, da du er wanted.
Det har kommet en type vakter som er helt sykt irriterende å fighte, uansett hva mye jeg slår dem eller trykker space for å "slå gjennom forsvar" eller lignende blokker han så og si alle slag med det jævla sverdet sitt, også slar han meg, uten at jeg kan blokke. Jeg dør jo selvfølgelig etter en liten stund.
Sliter selv med bare en vakt.
Det må da være noe jeg gjør feil? Eller trenger jeg videre trening av han svrte duden?
Vis hele sitatet...
Ta å velg "rope dart", skyt den på han så vil han falle. Så tar du å stabber han. Ikke værre enn det.
enten er det de fete vaktene, eller en med svart hatt. hatt problemet selv. prøv å kom deg bak han eller på siden. bruk gjerne tomahawk!
Sitat av ssindreb Vis innlegg
nok en gang har jeg spørsmål: hvordan bruker man vaktene som skjold? har sett det i mange videoer, men kan ikke gjøre det? er snakk om på PS3
Vis hele sitatet...
Bare gå til nærmeste vakt og trykk trekant idet du ser vaktene sikter på deg.

Sitat av ssindreb Vis innlegg
nok en gang har jeg spørsmål: hvordan bruker man vaktene som skjold? har sett det i mange videoer, men kan ikke gjøre det? er snakk om på PS3
Vis hele sitatet...
Sitat av Yutao Vis innlegg
Bare gå til nærmeste vakt og trykk trekant idet du ser vaktene sikter på deg.
Vis hele sitatet...
mente trykk X
Sist endret av Yutao; 5. desember 2012 kl. 22:06.